Aangetekende berichten?

18-04-2013 20:10 17 berichten
Ik zat een beetje te koekeloeren op de nieuwe site hier surf ik naar mijn profiel blijk je dat je AANGETEKENDE berichten kan versturen!

Huh?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van de mod, een waarschuwing eerder deze week.

Je moet bevestigen dat je hem hebt gelezen en de ontvanger kan hem niet verwijderen.
Wellicht betaalde functie oid? Geen idee hoor, maar dat stel ik me er dan bij voor. Zullen we ff testen wat er gebeurt?
quote:Scamp schreef op 18 april 2013 @ 20:12:

Je moet bevestigen dat je hem hebt gelezen en de ontvanger kan hem niet verwijderen.Ah... ok. Bijzonder!
Overigens kijk ik net eens in die inbox, maar ik zie nergens de optie "bericht versturen"?
Zo nummerzoveel volgens jouw profiel ben je 2014 jaar al lid....
Ik loop hier idd al even rond, Badmeester. Maar geen 2014 jaar!
Ik dacht ik kijk hoe je aangetekend kan versturen als test las ik dat
Maar het lukte jou dus ook niet om de optie "bericht verzenden" te vinden?
Uhm... maar jij loopt hier ook al 2014 jaar, Badmeester!

(en terwijl ik dit schrijf, zie ik dat opeens de smileys missen boven dit scherm?!)
Even kijken

Niet opvatten als hengelen aub
Nee daar moet je volgens mij vrienden voor zijn
Ik heb net een bericht bij jou geschreven, zie je dat wel?

(En nee, vat het niet op als hengelen, we lopen hier beiden al zo lang rond, zou raar zijn als we daar nu opeens mee kwamen )
Ik bedoelde het meer vanwege iets anders maar goed , even kijken
Ik zie dat er iets is gestuurd maar ik kan het niet openen
Pfff Het werkt dus wel, of niet, maar hoe dan ook voegt het niet echt wat toe dan denk ik! :-)
quote:Scamp schreef op 18 april 2013 @ 20:12:

Je moet bevestigen dat je hem hebt gelezen en de ontvanger kan hem niet verwijderen.Toen ik dit net las, dacht ik: 'Oh, ook maar 's even mijn berichten bekijken.' Ben niet meer zo vaak op het forum, dus er was weinig kans, maar toch. Wat zie ik: ook een melding van de mods!! Kijk ik even verder, zie ik dat het een melding is van september 2011. Voorheen heb ik dat bericht nooit gezien (wel in mijn gewone mail destijds, maar nooit op het forum). Raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven