adreswijziging ook bekend bij bekeuringen ?

20-03-2010 12:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

even een rare vraag, maar ik kan er op internet niet veel over vinden,

mijn vriend is bij mij ingetrokken, kreeg eerst regelmatig bekeuringen, de tijd dat hij nu bij mij woond nog niks ontvangen, hartstikke mooi natuurlijk! maar ik wou graag weten of iemand van jullie me kan vertellen of je apart aan justitie je nieuwe adres aan moet geven ? of dat zoiets automatisch gaan als je je in de nieuwe gemeente waar je gaat wonen inschrijft ?

ik hoor het wel,

bedankt!
even bellen met cjib
Volgens mij gaat dat wel automatisch.

Als je het bij de gemeente doorgeeft wordt het volgens mij doorgegeven aan bepaalde instanties. Net zoals de ibg bijvoorbeeld. Anders moet je even op de site kijken, weet het in dit geval niet helemaal zeker. Maar toen ik verhuisd was kreeg ik de uitnodiging voor de apk ook gewoon op mijn nieuwe adres.
Alle data-systemen zitten aan elkaar gekoppeld, dus ze weten hem wel te vinden, mocht dat nodig zijn.
Tuurlijk gaat dat automatisch via de GBA.
quote:pickwick86 schreef op 20 maart 2010 @ 12:41:

mijn vriend is bij mij ingetrokken, kreeg eerst regelmatig bekeuringen, de tijd dat hij nu bij mij woondt nog niks ontvangen, hartstikke mooi natuurlijk! ?Misschien duurt het even voordat de adreswijziging bij het CJIB bekend is, dus ik zou maar niet uit gaan dat het Mirakel van Samenwonen is verschenen... als hij zo'n verstokte boete-oploper is (zou hij daar niet wat aan moeten veranderen, zonde van het geld ook) heb je kans dat je straks een stapeltje tegelijk krijgt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
jaa idd, nou ieder geval bedankt voor de informtie

niet dat ik verwacht dat er opeens een hele stapel komt te liggen... maar ik had er een grapje naar hem toe over gemaakt van gohh ze hebben vast je adres niet.. later ging ik daar toch over na denken van wat als dat echt zo is :P haha, maarja het komt wel goed ik wacht gewoon even af
Zou onrechtvaardig zijn als hij de dans ontspringt!

Laatst nog een boete voor bellen in de auto 150 euro's armer...moet ik ook gewoon ophoesten.

Jou vriend dus ook

Als hij een postadres heeft weten ze hem gewoon te vinden.
quote:aisha24 schreef op 20 maart 2010 @ 12:44:

Maar toen ik verhuisd was kreeg ik de uitnodiging voor de apk ook gewoon op mijn nieuwe adres.Ahh en hier was ik dan weer heel nieuwsgierig naar omdat de autogarage mn oude adres nog heeft.. en ik voor 9 mei wel de apk heb.
quote:noa_lynn schreef op 20 maart 2010 @ 13:09:

[...]

Ahh en hier was ik dan weer heel nieuwsgierig naar omdat de autogarage mn oude adres nog heeft.. en ik voor 9 mei wel de apk heb.De garage heeft waarschijnlijk zijn eigen privé adresbestand van zijn klanten, maar je krijgt ook een brief van het RDW dat je hem binnenkort moet laten keuren. Zij gebruiken wel de gegevens van de GBA.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je vriend moet natuurlijk wel bij jou ingeschreven staan.

Als dat niet het geval is, nee dan ontvang je ook geen post.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik lees net in je OP dat hij wel is ingeschreven bij de gemeente.

Ja graag een stukje Old Amsterdam erbij. hmm lekker.
Heeft hij z'n kentekenbewijs ook over laten schrijven?
Dat hoeft niet, Whoosh, als je bij de gemeente je adreswijziging doorgeeft.

Weten ze je allemaal te vinden.
ze weten je uiteindelijk wel te vinden ja.. maar als je niet optijd reageert wordt een boete van 50 euro al snel 300. omdat je er dan incasso en administratiekosten bijkrijgt.

kan je niet eventueel naar het oude adres bellen om te vragen of er nog post is geweest, voor de zekerheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven