Adventskalender

23-10-2020 20:28 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat dit jaar waarschijnlijk een rare kerst wordt, wilde ik mijzelf trakteren op een adventskalender. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer. Dus ik dacht, ik vraag hier eens wie er al één heeft gekocht, welke dat is en waarom. Of als je er één op het oog hebt natuurlijk :)

Mijn interesse loopt van chocola tot sokken (helaas die van Happy Socks echt te duur), dus ik laat me graag inspireren :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
De playmobile kerststal kalender hier, de escape kalender en de Burlow chocolaatjes.

De escape had ik hogere verwachtingen van. Niet goed gelezen denk ik, iemand zei op dit topic veel geld voor chocolade en raadsels en dat is idd wat het is. Wel grappig hoor, en de puzzels worden vast leuk, maar ik had iets anders /meer van verwacht.

Burlow, de eerste is salted caramel en daar hou ik niet van lol. De eerste playmobile is schattig. Ben benieuwd naar het geheel.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op de storyline van insta bij cecile narinx dat ze een adventskalender van Louis vuitton heeft.
Ben wel benieuwd hoe duur die is, kan het niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
rozemarijn123 schreef:
01-12-2020 21:54
Ik zou het wel leuk vinden om te horen dat iemand met een krasloten adventskalender een 100.000 euro gaat winnen :P
Ik zal het zeker laten weten aan het eind of, en zo ja wat ik gewonnen heb :gift: .
Het is een kado van mijn leidinggevende, vorig jaar had een collega €500 gewonnen, toch leuk !
Alle reacties Link kopieren
M'n man is helemaal blij met z'n Duitse bierkalender, het begon al met een heel mooi glas en een biertje dat ie niet kent, als een kind zo blij :-D

En dan hebben we ook nog chocolade, thee en Engels kaas.

Ik heb me verder ingehouden, maar misschien kijk ik toch nog even of er nog kalenders in de aanbieding zijn. Ik vind het zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat kerstboompje van dag 1 is echt leuk, gisteren mocht oudste een hanger uitzoeken, vanochtend mocht jongste er één aan toevoegen. Die blije koppies, dat ze aan de beurt zijn en mogen kiezen wat de mooiste is :love:

Hun eigen adventskalenders hebben tot en met komende zaterdag met de sint te maken. Gisteren een cadeautje en de andere dagen wat klein lekkers (o.a. een kikker), want ze worden al genoeg verwend, ik heb vandaag twee cadeautjes meegekregen van mijn werk, donderdag verwachten ze iets bij de bso, vrijdag op school, bij hun vader en opa&oma, zaterdag bij de andere opa&oma en thuis, en ergens ook een cadeautje van het werk van vader. Ik heb het zelf heel beperkt gehouden maar denk dat ze alsnog omkomen in de cadeaus op deze manier. En dan zondag verder met de kerstcadeautjes uit de adventkalender ;-D
Alle reacties Link kopieren
Nou de geurkaarsenkalender is nog een stuk minder spannend geworden.. de vakjes zitten allemaal op volgorde, en als je 1 vakje open doet zie je al vrij duidelijk de eerstvolgende 3 of 4 kaarsjes zitten.. die dus de komende dagen allemaal dezelfde kleur zijn.. hebben ze niet echt over nagedacht dus :facepalm:

In mn Biotherm vandaag lippenbalsem, jeej!
Ik kon nergens die leuke Milka kalenders vinden maar mijn moeder had me er gisteren een cadeau gedaan. Zij vond hem bij haar AH. Dus ik heb toch nog een kalender en zit dan zo blij als een klein kind mijn chocolaatjes op te eten elke ochtend. Bij een vers bakje koffie. :cheer:
MevrouwJack schreef:
01-12-2020 21:59
misschien een iets te enthousiaste adblock ofzo?
haha, dat klopt, ik heb een heel fijne adblock op mn laptop. alleen jammer dat-ie dan ook plaatjes blokt.
LunchLover schreef:
01-12-2020 22:27

Burlow, de eerste is salted caramel en daar hou ik niet van lol. De eerste playmobile is schattig. Ben benieuwd naar het geheel.
:whut:

salted caramel....daar ben ik echt verzot op, als dat in zo'n kalender zit, ruk ik gelijk alles open op zoek naar meer.

ik was vandaag weer blij met een nieuw zakje thee: echt een goede, veilige keuze deze adventskalender - heb het zakje wederom netjes opengemaakt en teruggedaan in de kalender, en bewaar zo alle leuke kleurtjes. geniet elke dag van het kijken naar de kalender alleen al :)
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
01-12-2020 14:57
* etsy walnoten: klein kaarsje in de walnoot zelf
van 1 walnoothelft was een kaarsje gemaakt. Super schattig, ik vond het wel een beetje eng om te branden, maar dat ging goed.
Er zat ook een spreukje bij: Warm yourself and those you love

Ja, naar deze kalender ben ik wel benieuwd! :hyper: Wat had je vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de adventskalender van de kleine komedie origineel. Ga ik elke dag bekijken

https://www.dekleinekomedie.nl/pQorGSw/ ... &mlsi=&bc=
Alle reacties Link kopieren
Net voor €7,50 bij de Blokker nog een adventskalender van playmobile kunnen scoren. Leuk extraatje voor bij Sint! Beginnen ze maar lekker op de zesde met uitpakken:)
rapanui schreef:
02-12-2020 20:55
Ik vind de adventskalender van de kleine komedie origineel. Ga ik elke dag bekijken

https://www.dekleinekomedie.nl/pQorGSw/ ... &mlsi=&bc=
dat ziet er leuk uit! maar als ik op de 1 klik gebeurt er niets.... wat krijg jij te zien / horen?
Alle reacties Link kopieren
rozemarijn123 schreef:
02-12-2020 22:20
dat ziet er leuk uit! maar als ik op de 1 klik gebeurt er niets.... wat krijg jij te zien / horen?
Als je op de 1 er onder klikt krijg je fragment van Brigitte Kaandorp (vond ik wat minder), achter deurtje 2, als je daarop klikt, you tube filmpje van Yentl en de Boer met lied "weet je nog, toen er nog aanraking bestond". Elke dag nieuw nummer op de deurtjes onderaan.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
02-12-2020 20:21
Ja, naar deze kalender ben ik wel benieuwd! :hyper: Wat had je vandaag?
Gisteren: klein goud geverfd houten sterretje met als spreuk erbij "Shine like a star in the dark night"

En zojuist: een armbandje!
Ik vind hem erg leuk, maar het is een soort van vriendschapsarmbandje zoals deze: Afbeelding

Maar dan met een klein gouden hartje in het midden.

Ik ben er blij mee - ik houd nooit van armbanden want vaak groot, zit in de weg - maar dit is een simpel touwtje. Maar ik kan me voorstellen dat de gemiddelde Viva-forummer het aan haar dochter geeft.

Met als spreuk: Love yourself and life
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
rozemarijn123 schreef:
02-12-2020 20:13
:whut:

salted caramel....daar ben ik echt verzot op, als dat in zo'n kalender zit, ruk ik gelijk alles open op zoek naar meer.

Lol. Er zitten per dag 2 bolletjes in en ik heb de andere aan mijn man gegeven. Binnenin zit drop, er omheen dus steeds verschillende smaken chocola. Ik vond die met framboos erg lekker.

Moet die van gisteren ook nog openen. Ga ik zo ff doen, en die van vandaag natuurlijk. Maar hopelijk geen salted caramel meer haha. Anders mag jij hem hebben :proud:

:hyper:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Door dit topic heb ik voor het eerst een adventkalender gekocht (die van rituals) en wat een feestje is het! Elke dag een klein kadootje, love it.
Alle reacties Link kopieren
Iemand die hem van Lievelings heeft, is het cadeautje op dag drie theezakjes of zijn dat geurzakjes of zo?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren twee kaarsjes gehad trouwens, precies in de kleur groen die bij mijn tafel / huis past :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze https://www.instagram.com/p/CHI2iNKjhYM ... tir201dq5p

Dag 1 was een fijn geurkaarsje, gisteren zat er een gele avonturijn in en vandaag verse thee.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Voor wie ook de kalender van Rituals heeft: ik vind hem geweldig maar hoe in godesnaam krijg je die dingen uit die vakjes gepeuterd??
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
03-12-2020 12:37
Voor wie ook de kalender van Rituals heeft: ik vind hem geweldig maar hoe in godesnaam krijg je die dingen uit die vakjes gepeuterd??
Die van de rituals, 2 d kalender heb ik ook. Nu hadden die oetlullen de doos verkeerd erin gedaan waardoor de producten niet bij de vakjes aansloten waardoor het inderdaad niet goed lag. Is dat het geval? Zo nee, dan gewoon aan de onderkant drukken, dan floept die eruit.
Alle reacties Link kopieren
femke09 schreef:
03-12-2020 11:12
Iemand die hem van Lievelings heeft, is het cadeautje op dag drie theezakjes of zijn dat geurzakjes of zo?
Dat vroeg ik me ook af... vind ze eerlijk gezegd niet zo lekker ruiken. Beetje chocolade achtig
Alle reacties Link kopieren
Voor wie te laat was voor de adventskalender, de lievelingskerstpost is weer te krijgen. Net voor mijzelf besteld voor onder de boom 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Yankee Candle kalendar gekocht, de duurste.
Dag 1: Een kaarsjeshouder met sterretjes om het licht doorheen te laten schijnen
Dag 2: Kaarsje die in kaarsjeshouder past (votive voor de kenners) in het roze met de geur Sugar Cookie. Heerlijk zoete, maar ook kruidige geur.
Dag 3: Small Jar met Singing Carols als geur. Heel fruitig, maar ook dennenboom herken ik er in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven