afschuwelijke bruiloften en andere partijen
vrijdag 24 november 2006 om 15:46
Iemand schreef op topic nummer 457 "hoeveel geef je op een bruiloft " dat sommige feesten zó erg zijn dat ze eigenlijk jou hadden moeten betalen om te komen ( okee , redelijk vrije interpretatie )
Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....
Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze bruidspaar ooit .......
Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....
Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze bruidspaar ooit .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

vrijdag 10 juni 2016 om 09:22
quote:Maechtje schreef op 09 juni 2016 @ 12:52:
[...]
Jaaaaa, met drie vreselijke Pnina Tournai-jurken (die ook nog eens teringduur zijn). Brrr...Vooral die jurken met een doorschijnend lijfje. 't Zal best dat daar huidskleurige stof onder zit, maar ik vind dat zó ordinair. Alsof je alleen nog maar de rok af hoeft te scheuren en, voilá, klaar ben je voor je huwelijksnacht...
[...]
Jaaaaa, met drie vreselijke Pnina Tournai-jurken (die ook nog eens teringduur zijn). Brrr...Vooral die jurken met een doorschijnend lijfje. 't Zal best dat daar huidskleurige stof onder zit, maar ik vind dat zó ordinair. Alsof je alleen nog maar de rok af hoeft te scheuren en, voilá, klaar ben je voor je huwelijksnacht...
vrijdag 10 juni 2016 om 12:20
quote:Mietrot schreef op 07 juni 2016 @ 15:09:
[...]
Wat houdt je tegen om als je kind bijvoorbeeld 1 is een trouwfeest te organiseren in Servië?
Of om je huwelijksgeloftes na 5 jaar te hernieuwen?
Hebben jij en troeteltje gelijk in hoor, 't kan nog.. (kind is wel bijna 4 dus als ze 1 word is wat te laat )
Maar 'het echte' moment is voor mij dan wel een beetje voorbij.
Kind 'moet' echter ook nog gedoopt worden en daar hoort ook weer een feest bij, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen!!
[...]
Wat houdt je tegen om als je kind bijvoorbeeld 1 is een trouwfeest te organiseren in Servië?
Of om je huwelijksgeloftes na 5 jaar te hernieuwen?
Hebben jij en troeteltje gelijk in hoor, 't kan nog.. (kind is wel bijna 4 dus als ze 1 word is wat te laat )
Maar 'het echte' moment is voor mij dan wel een beetje voorbij.
Kind 'moet' echter ook nog gedoopt worden en daar hoort ook weer een feest bij, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

vrijdag 10 juni 2016 om 20:01
Oooh gelukkig, ik ben mijn bruiloft hier niet tegengekomen. Zat elke pagina klein beetje in spanning, haha. Maar ik heb me vooral verkneukeld om de heerlijk afschuwelijke verhalen.quote:Madyn schreef op 30 december 2015 @ 09:36:
Mogen kerstbijeenkomsten voor werk ook? Is ook een bijeenkomst... En ik zit nog altijd te wachten op dit verhaal. Niet alleen Schuimspekkie liet ons achter met een cliffhanger... Kerst en werk, dat moet wel een heel fout verhaal zijn.
Mogen kerstbijeenkomsten voor werk ook? Is ook een bijeenkomst... En ik zit nog altijd te wachten op dit verhaal. Niet alleen Schuimspekkie liet ons achter met een cliffhanger... Kerst en werk, dat moet wel een heel fout verhaal zijn.
maandag 13 juni 2016 om 08:49
Ik heb alweer een link naar een mooi verhaal op imgur:
http://imgur.com/gallery/YejMV
Volgens mij is trouwhysterie toch altijd nog een paar tandjes erger in Amerika dan hier. De kosten ook.
http://imgur.com/gallery/YejMV
Volgens mij is trouwhysterie toch altijd nog een paar tandjes erger in Amerika dan hier. De kosten ook.
maandag 13 juni 2016 om 09:04
maandag 13 juni 2016 om 09:22
Ik had zaterdag een trouwerij, man van het bruidspaar had de dag ervoor (vrijdag dus) zijn vrijgezellenfeest gehad, dat is tot diep in de nacht doorgegaan, en tijdens het afleggen van de trouwgeloftes was zijn antwoord steeds: 'Huh? Wat?' en moest de ambtenaar het weer voor hem herhalen. Ik lag onder mijn stoel van het ingehouden lachen, net als de rest van de aanwezigen. En de bruid porde hem steeds in zijn zij als hij zijn antwoord moest geven, en dan steeds dat: 'Huh? Wat?'
Zóóó genant, en zóóó hilarisch
maandag 13 juni 2016 om 09:25
quote:_Vogeltje_ schreef op 13 juni 2016 @ 09:04:
Ik heb aankomende week mijn eerste bruiloft, weet niet zo goed wat ik kan verwachten bij dit bruidspaar, maar na alle verhalen hier durf ik bijna niet meer te hopen op een toffe avond Je leest hier alleen maar de excessen hè! Velen zijn best leuk, alleen sommige dingen zijn minder praktisch. Het is niet altijd én 20 locaties én weinig te eten én lang wachten ed. Maar of/of. Veel plezier!
Ik heb aankomende week mijn eerste bruiloft, weet niet zo goed wat ik kan verwachten bij dit bruidspaar, maar na alle verhalen hier durf ik bijna niet meer te hopen op een toffe avond Je leest hier alleen maar de excessen hè! Velen zijn best leuk, alleen sommige dingen zijn minder praktisch. Het is niet altijd én 20 locaties én weinig te eten én lang wachten ed. Maar of/of. Veel plezier!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 13 juni 2016 om 09:54
quote:MadameHooch schreef op 13 juni 2016 @ 09:22:
Ik had zaterdag een trouwerij, man van het bruidspaar had de dag ervoor (vrijdag dus) zijn vrijgezellenfeest gehad, dat is tot diep in de nacht doorgegaan, en tijdens het afleggen van de trouwgeloftes was zijn antwoord steeds: 'Huh? Wat?' en moest de ambtenaar het weer voor hem herhalen. Ik lag onder mijn stoel van het ingehouden lachen, net als de rest van de aanwezigen. En de bruid porde hem steeds in zijn zij als hij zijn antwoord moest geven, en dan steeds dat: 'Huh? Wat?'
Zóóó genant, en zóóó hilarisch Oh wat erg ik zou als bruid nee gezegd hebben. Echt waar. Als je niet eens het fatsoen kunt opbrengen om te zorgen dat je nuchter en fit op je eigen bruiloft verschijnt, vrijgezellenfeest of niet, dan hoeft het van mij echt niet. Bah wat zou ik daar op afknappen zeg.
Zóóó genant, en zóóó hilarisch Oh wat erg ik zou als bruid nee gezegd hebben. Echt waar. Als je niet eens het fatsoen kunt opbrengen om te zorgen dat je nuchter en fit op je eigen bruiloft verschijnt, vrijgezellenfeest of niet, dan hoeft het van mij echt niet. Bah wat zou ik daar op afknappen zeg.
maandag 13 juni 2016 om 09:59

maandag 13 juni 2016 om 10:17
quote:MadameHooch schreef op 13 juni 2016 @ 09:22:
Oh wat erg dit
Ben helemaal niet van het, 'het moet precies gaan zoals ik het wil' maar vind dit wel een uiterste hoor
Oh wat erg dit
Ben helemaal niet van het, 'het moet precies gaan zoals ik het wil' maar vind dit wel een uiterste hoor
maandag 13 juni 2016 om 11:46
Hij is sowieso niet het scherpste mes uit het laatje, dus zelfs broodnuchter zie ik hem er voor aan dat dat zijn antwoord geweest zou zijn op elke vraag . Hij is ook weinig betrokken geweest bij de voorbereidingen, dus ik denk dat hij ook verwacht had alleen maar 'ja, ik wil' te hoeven zeggen, in plaats van al die vragen die hem gesteld werden. Maar de drank zal het geen goed gedaan hebben, mijn man heeft om 4.30 nog een appje van de stapgroep gehad (die baalde wel dat hij er niet bij kon zijn), en om 11.00 werd hij 'fris en fruitig' verwacht bij het gemeentehuis .

maandag 13 juni 2016 om 12:21
maandag 13 juni 2016 om 18:27

dinsdag 14 juni 2016 om 08:32
quote:sprokkelientje schreef op 13 juni 2016 @ 18:27:
[...]
Gelukkig had hij een eigen keuze....en hij heeft gekozen voor zuipen.maar zij hadden ook een ander tijdstip voor hun drinkgelag kunnen kiezen. Tuurlijk heeft hij ook eigen verantwoordelijkheid, maar echte vrienden behoeden je ook voor dit soort dingen lijkt me.
[...]
Gelukkig had hij een eigen keuze....en hij heeft gekozen voor zuipen.maar zij hadden ook een ander tijdstip voor hun drinkgelag kunnen kiezen. Tuurlijk heeft hij ook eigen verantwoordelijkheid, maar echte vrienden behoeden je ook voor dit soort dingen lijkt me.
dinsdag 14 juni 2016 om 09:59
O ik ben geen man maar ik had rustig mijn eigen vrijgezellenfeest ook gehouden de avond voor de bruiloft, én doorgezakt
Mijn man is juist wat rustiger en die zou niet gaan feesten tot diep in de nacht (houd niet zo van feestjes) maar dat had ik anders ook niet erg gevonden.
Bij ons zou alleen de kans groter zijn geweest dat ík het was. Wat zijn jullie streng (oké. komt u maar !
Mijn man is juist wat rustiger en die zou niet gaan feesten tot diep in de nacht (houd niet zo van feestjes) maar dat had ik anders ook niet erg gevonden.
Bij ons zou alleen de kans groter zijn geweest dat ík het was. Wat zijn jullie streng (oké. komt u maar !

dinsdag 14 juni 2016 om 22:35
Dat belooft voor dat huwelijk ...
De avond voordien op stap geen probleem.
Maar je weet dat je de volgende dag op 't stadhuis moet zijn, dus zorg dat je je niet halfklem zuipt.
Of was het "indrinken" om zijn huwelijk aan te kunnen ?
Toch ook niet leuk voor degenen die mee waren? Die zullen ook wel brak geweest zijn en moesten ook om 11 uur op 't stadhuis staan.
En de hele dag en avond / nacht op 't feest.
Je zal als vrouw maar zo'n vent mee hebben naar 't feest ...
De avond voordien op stap geen probleem.
Maar je weet dat je de volgende dag op 't stadhuis moet zijn, dus zorg dat je je niet halfklem zuipt.
Of was het "indrinken" om zijn huwelijk aan te kunnen ?
Toch ook niet leuk voor degenen die mee waren? Die zullen ook wel brak geweest zijn en moesten ook om 11 uur op 't stadhuis staan.
En de hele dag en avond / nacht op 't feest.
Je zal als vrouw maar zo'n vent mee hebben naar 't feest ...

woensdag 15 juni 2016 om 09:07