Afstrepen
vrijdag 1 januari 2010 om 18:22
quote:Spijker schreef op 01 januari 2010 @ 17:54:
- deur opendoen voor pizzabezorgjongen
- eten opeten
- beslissen of ik wel of geen wijn ga drinken
- badderen
Mijn lijstje is wel anders dan dat van jullie, hebben jullie geen kater?
Leuk lijstje
Ik heb een kater ja, maar die is al aan het wegzakken. Voor mij geen wijn vanavond.
- deur opendoen voor pizzabezorgjongen
- eten opeten
- beslissen of ik wel of geen wijn ga drinken
- badderen
Mijn lijstje is wel anders dan dat van jullie, hebben jullie geen kater?
Leuk lijstje
Ik heb een kater ja, maar die is al aan het wegzakken. Voor mij geen wijn vanavond.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 1 januari 2010 om 18:40
quote:Moordwijf schreef op 01 januari 2010 @ 17:21:
[...]
De kerstboom kan ook best volgend weekend toch
En tja ik moet wel zo actief zijn, heb een tijdje echt alles verwaarloosd met als resultaat een vies rommelig huis. En dat haat ik. En ik moet voor mijn studie aan de slag maar dat lukt niet in een rommelig huis. Dus vandaag alles grondig aanpakken, dan kan ik dit weekend knallen met mijn verslag!
Goed voornemen en gelijk heb je! Succes met je verslag..
Ik heb inmiddels al twee dingen van m'n lijstje gedaan.. gekookt en de afwasmachine uit- en ingeruimd. Toch best lekker.
[...]
De kerstboom kan ook best volgend weekend toch
En tja ik moet wel zo actief zijn, heb een tijdje echt alles verwaarloosd met als resultaat een vies rommelig huis. En dat haat ik. En ik moet voor mijn studie aan de slag maar dat lukt niet in een rommelig huis. Dus vandaag alles grondig aanpakken, dan kan ik dit weekend knallen met mijn verslag!
Goed voornemen en gelijk heb je! Succes met je verslag..
Ik heb inmiddels al twee dingen van m'n lijstje gedaan.. gekookt en de afwasmachine uit- en ingeruimd. Toch best lekker.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 1 januari 2010 om 18:43
Ik schrijf dingen op in zo'n foeilelijk blauw 'to do' blok. En dan niet van 'afwassen', maar meer van 'foto-album maken van die vakantie 7 jaar geleden'. Of 'schuur opruimen'.
Zou het helpen als ik het ook in zo'n mooi boekje zou schrijven? Zou ik dan wél wat van mijn lijstje af gaan werken?
Zou het helpen als ik het ook in zo'n mooi boekje zou schrijven? Zou ik dan wél wat van mijn lijstje af gaan werken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 1 januari 2010 om 19:00
zaterdag 2 januari 2010 om 12:39
quote:Iden schreef op 01 januari 2010 @ 19:00:
@Himalaya: ik heb vijf mooie Paper Blank boekjes, maar ik geloof niet dat het helpt. (Zie mijn lijstje.)
Maar ze staan/ liggen wél mooi op mijn bureau!Ik heb op mijn to-do list gezet dat ik jou ga vragen wat je dan wél in die boekjes schrijft
@Himalaya: ik heb vijf mooie Paper Blank boekjes, maar ik geloof niet dat het helpt. (Zie mijn lijstje.)
Maar ze staan/ liggen wél mooi op mijn bureau!Ik heb op mijn to-do list gezet dat ik jou ga vragen wat je dan wél in die boekjes schrijft
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 2 januari 2010 om 13:40
quote:himalaya schreef op 02 januari 2010 @ 12:39:
[...]
Ik heb op mijn to-do list gezet dat ik jou ga vragen wat je dan wél in die boekjes schrijft
Oké, streep maar af!
-Een boekje voor -wat-ik-eet--waardoor-ik-blijkbaar-niet-afval. Calorieën tellen dus.
-To-do boekje.
-Aantekeningenboekje (alles wat in me opkomt, is meestal niet zoveel).
-Goede 'voornemens' (sporten, stoppen met roken, gezond eten) zet ik lekker ouderwets een krul achter als het gelukt is.
-Werkboekje, lijstjes allerlei
[...]
Ik heb op mijn to-do list gezet dat ik jou ga vragen wat je dan wél in die boekjes schrijft
Oké, streep maar af!
-Een boekje voor -wat-ik-eet--waardoor-ik-blijkbaar-niet-afval. Calorieën tellen dus.
-To-do boekje.
-Aantekeningenboekje (alles wat in me opkomt, is meestal niet zoveel).
-Goede 'voornemens' (sporten, stoppen met roken, gezond eten) zet ik lekker ouderwets een krul achter als het gelukt is.
-Werkboekje, lijstjes allerlei
zondag 3 januari 2010 om 13:42
zondag 3 januari 2010 om 13:45
maandag 4 januari 2010 om 11:12
quote:juniper8 schreef op 03 januari 2010 @ 13:45:
Lijstje voor vandaag:
- Beneden stofzuigen
- Beneden dweilen
- wasje draaien en ophangen
- bed verschonen
- geestelijk voorbereiden op eerste werkdag bij nieuwe baan morgen
- vast kleding strijken voor morgen en tas inpakken
- auto sneeuwvrij maken en uitgravenHoe was je eerste werkdag?
Lijstje voor vandaag:
- Beneden stofzuigen
- Beneden dweilen
- wasje draaien en ophangen
- bed verschonen
- geestelijk voorbereiden op eerste werkdag bij nieuwe baan morgen
- vast kleding strijken voor morgen en tas inpakken
- auto sneeuwvrij maken en uitgravenHoe was je eerste werkdag?