Airbnb, baby mee
vrijdag 27 mei 2016 om 14:48
vrijdag 27 mei 2016 om 15:04
Wij hebben 1 kind boven de 12, 1 tussen 2 en 12 en 1 van 0-2
Die van 0-2 tellen wij niet mee in personen maar bij Airbnb betalen wij eigenlijk gewoon altijd voor de accomodatie. Niet pp. Deze zomer 1 huis waar 8 bedden in staan met ons gezin van 5. Of je de jongste nou meetelt of niet.
Stelt zo'n familie zich niet voor aan je voordat je een boeking goedkeurt? Wij stellen ons altijd voor met een verhaal dat we een gezin zijn met de leeftijd van onze kinderen. Dan gaan we er vanuit dat de verhuurder ook gelijk zegt als de accomodatie niet geschikt is voor ons gezin
Die van 0-2 tellen wij niet mee in personen maar bij Airbnb betalen wij eigenlijk gewoon altijd voor de accomodatie. Niet pp. Deze zomer 1 huis waar 8 bedden in staan met ons gezin van 5. Of je de jongste nou meetelt of niet.
Stelt zo'n familie zich niet voor aan je voordat je een boeking goedkeurt? Wij stellen ons altijd voor met een verhaal dat we een gezin zijn met de leeftijd van onze kinderen. Dan gaan we er vanuit dat de verhuurder ook gelijk zegt als de accomodatie niet geschikt is voor ons gezin
vrijdag 27 mei 2016 om 15:27
2x via airbnb iets gehuurd (2 verschillende plekken). Een keer toen dochter 1 jaar was en een keer toen dochter 2,5 jaar was. Beide keren niets voor haar hoeven te betalen. Verhuurders hebben ook beide keren niets in rekening gebracht voor een bedje voor haar. Ik heb hier wel vóór reservering contact over opgenomen met de verhuurders.
vrijdag 27 mei 2016 om 15:51
quote:beau87 schreef op 27 mei 2016 @ 15:41:
[...]
Nee klopt idd ook, maar daar moet je het ook bij aangeven toch
Maar jij stelt in je openingspost dat een 3e persoon €10,- extra is en of wij een baby als die derde persoon zien.
Het lijkt voor ons dan dat het om die €10,- gaat..
Adverteer jij dat er een babybed aanwezig is?
[...]
Nee klopt idd ook, maar daar moet je het ook bij aangeven toch
Maar jij stelt in je openingspost dat een 3e persoon €10,- extra is en of wij een baby als die derde persoon zien.
vrijdag 27 mei 2016 om 15:54
Kun je niet in de beschrijving zetten dat als men met baby reist het even aan moet geven i.v.m. dat bedje? Als men het dan nog niet aangeeft zou ik ook geen bedje regelen, hadden ze het maar aan moeten geven. Vind het zowiezo raar dat men het niet even vermeld, vind ik ook niet bepaald netjes van de gasten.
vrijdag 27 mei 2016 om 15:55
quote:yajes schreef op 27 mei 2016 @ 15:51:
[...]
Nee klopt hoor, dat was mijn vraag ook! Maar het is idd meer dat ik niet snap dat ze het niet doorgeven.
Nee we hebben 2 slaapkamers beschikbaar, 1 twee persoonbed ,1 2 persoonsbed... en dat staat ook in de advertentie
[...]
Nee klopt hoor, dat was mijn vraag ook! Maar het is idd meer dat ik niet snap dat ze het niet doorgeven.
Nee we hebben 2 slaapkamers beschikbaar, 1 twee persoonbed ,1 2 persoonsbed... en dat staat ook in de advertentie