Elmervrouw, dit is havette taal, dadt spraake un paard mensen hier op hut frum, maar toen kwamper ontweeigeit enso en toen wert hut beina niet meer gesproken maar nu weer meer.
Gister zag ik dit topic staan, en ik dacht: "Wie is er voorbij gereden door een bus? Kan nooit een leuk topic zijn." Toen het vandaag weer zo hoog stond, werd ik toch nieuwsgierig. Ik moest eerst de 1e pagina doornemen en vervolgens de titel echt 2x hardop lezen voordat ik doorhad wat er nou echt stond...
Haha, ik heb nu wel een grijns op mijn gezicht, maar ik ga toch afhaken, voordat ik eruit gegooid word wegens niet-passend taalgebruik. Wat moet ik als Brabantse hier nou ook mee?!
Maar ieder2 is welkom om deze sgone taal in eerder te houden! Tis net een zuppel. Aller ijl introsandte en geen i Yale ID-en komen voorbei, moet je maar es kijken wad ze allah maal zeiken!
Anoniem_23909
zaterdag 29 augustus 2009 om 18:38
quote:loomii schreef op 29 augustus 2009 @ 00:29:
Ben onder Hans welleffe feddup meddie Lau Radekker zech!
quote:Elmervrouw schreef op 29 augustus 2009 @ 18:34:
Haha, ik heb nu wel een grijns op mijn gezicht, maar ik ga toch afhaken, voordat ik eruit gegooid word wegens niet-passend taalgebruik. Wat moet ik als Brabantse hier nou ook mee?!
Het is wel debel döling dat je hut probeert in Alverbetisch Beschaafd Nee d'r langs ja, Elvertje. Waag eens en pogo!
Nou ik ben bei gelase immidders. Ben wel enig sinds ongtroerdt devan.
Mar tis wel multy kulty rail geworden nied? Met Ang-Li die Russchy's is (of tog Zynees?) en Koer Azie met der Vries en Mis Slomy int Brabands. Geefd niks hor is juisd goed die interchloorbalizering.