Al gemeen bus gaaf nee d'r langs (zo dus!)

28-08-2009 22:37 722 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spel cheque aan, denk aan de slijmies en kommie nie zeuren maar!

Couscous,

loes
anoniem_44737 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 14:07
Reden: opgetypt
% gewijzigd
Van die Alle Knol inname die bij Boer Feeste horen krijg je vaak een reuze Karate-R, klopt, 9! Marjy benwel watge wendt tog?!>>

Hoetsie met de klijne 999? Hepy in Holla! ND?
Gu-Ya Smörgas mij duh!

Ik sit de heule sondes morgas al Bijbel te lezen! Mensekindrren wadden hoop vagina's hebbe juli alwir folg gesreven! En ik siet zow aar de auwe grade weer akte presidance geve! Annelies! :stevenvastpakslijmie: Wen! :smak kurt: Marg! :knussel: Leuk juli wir in au d'r weds havettes trugte lese!

En een spelshawl well/kom voor MA, Jannigje en Roel! :SMAKSETEGEDEVLOER:

Roel is MissFine al hergestelt van der gele steking? Geen kots meer?
Ga in therapie!
quote:eleonora schreef op 30 augustus 2009 @ 08:58:

Ach, ik krijg gewoon een brok in mijn keel van al dat havets!

(ag, ikrijg g'woon un brokkin mu keel fnal dat havetz!)Dat hadt ik nou ook! De terranen spronge me gwoon in de ore of het nicks kosd.
quote:Iseo schreef op 30 augustus 2009 @ 10:02:

Smog trouw eens, Maar'n'bro! Heyyje Goes gelapen?

Kots maa Goes! Ik mog van me Yugo uitslaape, wellyv venem.

We gaanu nare Dyre Parrk in Amen Vort! Daris zut vijn. Weedje hoeveel jonne dyre derzijn? Dehele dach pelsdier voryder111! Dyre Parrk Amen Vort! Dagawe Hayn!
*krabpaaldt op van de velours*

Jij ok gu-ya smorges Caj!
Ha 9! Tough tot je ook meeuw sgreift! Wa wonie nauw? Nog states in hut bijten land? Ben je op verzoeking Nee dr Langt?
Ga in therapie!
MA!! Alwir van de paté! Wat zeime dr vroeg bei op de zondes morges. Ken je wel sien dammen muk kaar gemisd hebben en hut havettere.

Ik was nogallis gevreustreert, willik chrust ontkennen. Dan had ik een havettisme imme hooft en dat kon dan nergus heen. Dat boud se eijge op hee. Das nie goet voor je metalen rustgestelling.
Ga in therapie!
Mijden!! Ik reeg net zoon sgitterend-moyye ingelkeurde tekenin van een Zeem 'er In (<--- Zo 1 meddun visstaart dus die ook bevobbelt in Koppelhage oppersteen zit, Yuno?) van mijn roepding!!

Ik ben helem'aal verbatst dasze zo pr8ig kan klören, dakkut even wilder delen! *geroerd is*
Sow Lied, is Adrie Naline weer op verzoek? Je stijtert volgersmijn sow naar Diarree Park Amen Vort toe! Wij sijn onderlest narut dolfaruim geweest in Haar d'r Wijk, da waren ook soveel jonge dier ren. Dollup ret met de breinvissen, foltijnen (wronder Spatter!), zeeuwhonden, walvussen en leeuwzelen. Die walvussen waren wel wat klijner dan ik hagge dagt en ze hadde ook slacht tande?? Ma vv goet een dol fijne dagge had in het dolfaruim!

Tottot de dolfijne blon van het jongste roepding weg vloch
Ga in therapie!
Met botse, loes? Ik tekende al toos grote botse toen ik klijn was.

Ik heb trauwes een boek belezen van Rennate Doro Stein die vroega een collon voor de Fifa schreef maar unaniem onder de oliejas Renee voor dat ze niet wou,tot ze in het snodtje krijgen tot ze voor de Fifa schrijft turlik dat begreip je,mar dat boek dus dat gaat over een hooft Persoon meisje van dertien (8) tot hier drek mee zou kennen schrijven.
O! O! O! *sprinkt-op-slijmie*

Wei hebben vorig wiek einde een zweeuw hondt op het strandt gezien! Gwoon tuse de blote Rikken tuse Wijk-Voorzee en Catstrikum!
quote:MissMara schreef op 30 augustus 2009 @ 10:10:

[...]

Kots maa Goes! Ik mog van me Yugo uitslaape, wellyv venem.

We gaanu nare Dyre Parrk in Amen Vort! Daris zut vijn. Weedje hoeveel jonne dyre derzijn? Dehele dach pelsdier voryder111! Dyre Parrk Amen Vort! Dagawe Hayn!

Lief dayyje van Yoghurder nog niet uit höovde!

En nu een dach'ie out!

Goed ID! Boterhammen en Snup zack mee!
quote:korenwolf schreef op 30 augustus 2009 @ 10:23:

Met botse, loes? Ik tekende al toos grote botse toen ik klijn was.

Ik heb trauwes een boek belezen van Rennate Doro Stein die vroega een collon voor de Fifa schreef maar unaniem onder de oliejas Renee voor dat ze niet wou,tot ze in het snodtje krijgen tot ze voor de Fifa schrijft turlik dat begreip je,mar dat boek dus dat gaat over een hooft Persoon meisje van dertien (8) tot hier drek mee zou kennen schrijven.

Zep hare voordeur botsen!

Enne: heb al een boek, maar debankt!

Neeeyoor Hhhh ^ geitje!!

Ik heb andere boeken van Rennie K.A.K. Rännate gelezen maar niet deze, al likt dezer door jouw reetzenzi wel beterder leesbaar vanwege hut havets derin. Hmm, missgien toch es zoeken in de Blieb!
quote:korenwolf schreef op 30 augustus 2009 @ 10:26:

Wei hebben vorig wiek einde een zweeuw hondt op het strandt gezien! Gwoon tuse de blote Rikken tuse Wijk-Voorzee en Catstrikum!

Jawooord!!!!!!

Wat vaag!!!
quote:dubiootje schreef op 30 augustus 2009 @ 10:13:

Ha 9! Tough tot je ook meeuw sgreift! Wa wonie nauw? Nog states in hut bijten land? Ben je op verzoeking Nee dr Langt?Nine woondal weer een yaar in Nee d'r langt!
quote:Nijntje schreef op 30 augustus 2009 @ 10:03:

iKhep un sort of KKter fan wegen un boertFFst datww gist rren hadddddd.Was hut een BoertBarbieQ?
quote:korenwolf schreef op 30 augustus 2009 @ 10:26:

Nauw yaaaaaaaa seg! *inter geseert slijmie*

Hoe quwam die daar tregt?
Yugo gat toch 111slapen wand anders worret 1 kots verzoekje. Hem is de helt hier thijs door met een wacker die wacko beeb om 5%30 vemogtend drijt te gaan. Dus nu is hut hemze beert om te gaan laapsen, lochies!

MA, een C-hondt!? wadde zaaie diere zijn tot toch met derlui koeleur en vorm. Soared MissLuck 't Come zeh op meh oofr. Magút, 6ijner nou 1maal duskanje zebeter gecyn hebbe!
quote:eleonora schreef op 30 augustus 2009 @ 10:35:

[...]

Hoe quwam die daar tregt?Ik denk tottum door de zzee gerzwommen was wand zo ging die ook weer trug.
Mar goeien vraag wel.
Soudie zweefhond da niet gewoon gelant zijn? Lijk mijn hut lochieste. Wel apert tot die via de zeeuwier futtrok. Zout een amfobie dier zijn? Mersgien gemutileert door de klimaten logiese vran dring?
Ga in therapie!
Ik zag laaststst een zeeuwpaart over hut strant gale peren. Das tog altijd weren bezonder uitzigt.
Ga in therapie!
*heeft vollem'ond want eet buskruitje met kkk*
Astie een amfobie heefd dan durftem toch heel niet te vliege! Duh=uh.
ROTSNOL!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven