Al gemeen bus gaaf nee d'r langs (zo dus!)
zondag 30 augustus 2009 om 10:09
Gu-Ya Smörgas mij duh!
Ik sit de heule sondes morgas al Bijbel te lezen! Mensekindrren wadden hoop vagina's hebbe juli alwir folg gesreven! En ik siet zow aar de auwe grade weer akte presidance geve! Annelies! :stevenvastpakslijmie: Wen! :smak kurt: Marg! :knussel: Leuk juli wir in au d'r weds havettes trugte lese!
En een spelshawl well/kom voor MA, Jannigje en Roel! :SMAKSETEGEDEVLOER:
Roel is MissFine al hergestelt van der gele steking? Geen kots meer?
Ik sit de heule sondes morgas al Bijbel te lezen! Mensekindrren wadden hoop vagina's hebbe juli alwir folg gesreven! En ik siet zow aar de auwe grade weer akte presidance geve! Annelies! :stevenvastpakslijmie: Wen! :smak kurt: Marg! :knussel: Leuk juli wir in au d'r weds havettes trugte lese!
En een spelshawl well/kom voor MA, Jannigje en Roel! :SMAKSETEGEDEVLOER:
Roel is MissFine al hergestelt van der gele steking? Geen kots meer?
Ga in therapie!

zondag 30 augustus 2009 om 10:10
quote:Iseo schreef op 30 augustus 2009 @ 10:02:
Smog trouw eens, Maar'n'bro! Heyyje Goes gelapen?
Kots maa Goes! Ik mog van me Yugo uitslaape, wellyv venem.
We gaanu nare Dyre Parrk in Amen Vort! Daris zut vijn. Weedje hoeveel jonne dyre derzijn? Dehele dach pelsdier voryder111! Dyre Parrk Amen Vort! Dagawe Hayn!
Smog trouw eens, Maar'n'bro! Heyyje Goes gelapen?
We gaanu nare Dyre Parrk in Amen Vort! Daris zut vijn. Weedje hoeveel jonne dyre derzijn? Dehele dach pelsdier voryder111! Dyre Parrk Amen Vort! Dagawe Hayn!
zondag 30 augustus 2009 om 10:16
MA!! Alwir van de paté! Wat zeime dr vroeg bei op de zondes morges. Ken je wel sien dammen muk kaar gemisd hebben en hut havettere.
Ik was nogallis gevreustreert, willik chrust ontkennen. Dan had ik een havettisme imme hooft en dat kon dan nergus heen. Dat boud se eijge op hee. Das nie goet voor je metalen rustgestelling.
Ik was nogallis gevreustreert, willik chrust ontkennen. Dan had ik een havettisme imme hooft en dat kon dan nergus heen. Dat boud se eijge op hee. Das nie goet voor je metalen rustgestelling.
Ga in therapie!
zondag 30 augustus 2009 om 10:19
zondag 30 augustus 2009 om 10:23
Sow Lied, is Adrie Naline weer op verzoek? Je stijtert volgersmijn sow naar Diarree Park Amen Vort toe! Wij sijn onderlest narut dolfaruim geweest in Haar d'r Wijk, da waren ook soveel jonge dier ren. Dollup ret met de breinvissen, foltijnen (wronder Spatter!), zeeuwhonden, walvussen en leeuwzelen. Die walvussen waren wel wat klijner dan ik hagge dagt en ze hadde ook slacht tande?? Ma vv goet een dol fijne dagge had in het dolfaruim!
Tottot de dolfijne blon van het jongste roepding weg vloch
Tottot de dolfijne blon van het jongste roepding weg vloch
Ga in therapie!

zondag 30 augustus 2009 om 10:23
Met botse, loes? Ik tekende al toos grote botse toen ik klijn was.
Ik heb trauwes een boek belezen van Rennate Doro Stein die vroega een collon voor de Fifa schreef maar unaniem onder de oliejas Renee voor dat ze niet wou,tot ze in het snodtje krijgen tot ze voor de Fifa schrijft turlik dat begreip je,mar dat boek dus dat gaat over een hooft Persoon meisje van dertien (8) tot hier drek mee zou kennen schrijven.
Ik heb trauwes een boek belezen van Rennate Doro Stein die vroega een collon voor de Fifa schreef maar unaniem onder de oliejas Renee voor dat ze niet wou,tot ze in het snodtje krijgen tot ze voor de Fifa schrijft turlik dat begreip je,mar dat boek dus dat gaat over een hooft Persoon meisje van dertien (8) tot hier drek mee zou kennen schrijven.

zondag 30 augustus 2009 om 10:27
quote:MissMara schreef op 30 augustus 2009 @ 10:10:
[...]
Lief dayyje van Yoghurder nog niet uit höovde!
En nu een dach'ie out!
Goed ID! Boterhammen en Snup zack mee!
[...]
Lief dayyje van Yoghurder nog niet uit höovde!
En nu een dach'ie out!
Goed ID! Boterhammen en Snup zack mee!
zondag 30 augustus 2009 om 10:32
quote:korenwolf schreef op 30 augustus 2009 @ 10:23:
Zep hare voordeur botsen!
Enne: heb al een boek, maar debankt!
Neeeyoor Hhhh ^ geitje!!
Ik heb andere boeken van Rennie K.A.K. Rännate gelezen maar niet deze, al likt dezer door jouw reetzenzi wel beterder leesbaar vanwege hut havets derin. Hmm, missgien toch es zoeken in de Blieb!
Zep hare voordeur botsen!
Enne: heb al een boek, maar debankt!
Neeeyoor Hhhh ^ geitje!!
Ik heb andere boeken van Rennie K.A.K. Rännate gelezen maar niet deze, al likt dezer door jouw reetzenzi wel beterder leesbaar vanwege hut havets derin. Hmm, missgien toch es zoeken in de Blieb!

zondag 30 augustus 2009 om 10:35
zondag 30 augustus 2009 om 10:37
Yugo gat toch 111slapen wand anders worret 1 kots verzoekje. Hem is de helt hier thijs door met een wacker die wacko beeb om 5%30 vemogtend drijt te gaan. Dus nu is hut hemze beert om te gaan laapsen, lochies!
MA, een C-hondt!? wadde zaaie diere zijn tot toch met derlui koeleur en vorm. Soared MissLuck 't Come zeh op meh oofr. Magút, 6ijner nou 1maal duskanje zebeter gecyn hebbe!
MA, een C-hondt!? wadde zaaie diere zijn tot toch met derlui koeleur en vorm. Soared MissLuck 't Come zeh op meh oofr. Magút, 6ijner nou 1maal duskanje zebeter gecyn hebbe!