Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 24 juni 2010 @ 12:10:

Xan, mag je wel weg van je werk als Pode gaat ploppen?Ik denk zomaar dat het Xan geen poep uit maakt of het 'mag' van werk. Denk ik hoor
En dan komt Xan aan het einde van de dag thuis en dan zeg ik: 'kijk eens in het wiegje!'
Peas on earth!
Verrassingggggg
Zei jij nou poep Ploes? PERSDRANG!!!! IK HOOR PERSDRANG!!!!
Kip
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 juni 2010 @ 19:26:

Suuz! Fijn dat het goed gaat met je mannen! Leuk!

Hier maakt Doperwtje inderdaad nog geen enkele aanstalten, hij vindt het wel prima daar binnen. Hoest bij jou verder? Hoest om moeder te zijn van die twee mannen?

Het is nu vooral vermoeiend! Maar ook super leuk, het zijn twee mooie mannen met nu al allebei een heel eigen karaktertje! De een wil echt heel veel bij je zijn, knuffelen en is heel onrustig ook fysiek (zoals ook in mijn buik hij uren bezig was) en de ander is zo lief en rustig, ligt bedachtzaam om zich een te kijken als hij wakker is en vind alles goed dat je met hem doet!

Maareh omdat we ook al zo gezellig op de dezelfde datum uitgerekend waren en ik 1 week en 3 dgn over mijn 'tweeling-datum' ben heen gegaan, gok ik daar voor jou ook op dus dan moet je het nu nog een weekje uitzingen.... ik zet in op 1 juli al dan niet spontaan.... (ik kwam dinsdag voor de bevalling bij de gyn en hij vroeg als eerst hoe het met me ging...voordat ik antwoord kon geven keek hij me zo eens aan en zei: 'volgens mij wordt het tijd dat we einde aan de zwangerschap gaan breien' )
Enge erwt had ik express gedaan, zodat je van schrik meteen openplopt en op 10 cm ontsluiting zit ;), anders redt je het natuurlijk niet meer voor de wedstrijd!
Vanmiddag lekker een dutje doen Pode, nu kan het nog
* brengt Pode een verfrissende alcoholvrije cocktail, een paar fijne boekjes en een grote negert met een waaier zodat ze even heerlijk kan relaxen in deze warmte*

nog ffies poodje, dat wat er in zit... moet er uit
Kan ik die grote negert dan vannacht effe lenen?
Kihip!

Kom maar Erwtje, toe dan!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Jullie zijn grappig en lief

Zat me net nog te bedenken dat deze laatste loodjes echt een stúk leuker worden mét het forum namelijk....
Peas on earth!
Kan het me voorstellen Erwt. Ik zou maar wat blij geweest met het forum in die twee 40+ weken. Maar toen las ik alleen nog maar.....

Overigens hoorde ik van zowel de verloskundige als de gynaecoloog, dat 40 weken bij een eerste kind eigenlijk niet klopt. Voor eerste kinderen is 41 weken veel realistischer.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Plopperdeplop? Neen? Ow
Volgens mij heeft PODEXAN een afspraak gemaakt met de JBG van Djoels. Een collectief: we komen er niet eerder uit als dat we zelf willen

Maar euhm PODE je vergeet een ding he. Alleen voor beschuit kom ik eruit. Dus ga maar eens gauw wat smeren voor de kleine. Anders zit je volgende zomer nog met PODEXAN in je buikje
Hij ligt veel te lekker....

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vish
Peas on earth!
Pode, heb je nog een makkelijk recept nodig voor bij het voetballen vanavond?

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Vishnu
Het makkelijkste recept voor vanavond lijkt me dat Xan kookt
Peas on earth!
*komt hijgend binnenrennen, smijt de boodschappen in de koelkast en de chips alvast op tafel*

Is mini-erwtje er al

Ik heb vanaf nu drie dagen vrij, dus mini-erwt het kan gebeuren.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ben even 3 dagen weg.. dus ik wens je alvast een soepele bevalling toe!
In t kader van een hopelijk snelle en makkelijke bevalling:

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven