Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:AgentL schreef op 24 juni 2010 @ 21:39:

[...]

Dat je überhaupt nog op die bank zit! En wat als je vliezen nú breken en Doperwt nog niet genoeg is ingedaald? Ik zeg bye bye nieuwe bank...

Xan zegt net: ik ben blij dat onze nieuwe bank geïmpregneerd is
Peas on earth!
is ie ook zo blij dat jij geimpregneerd bent
Geïmpregneerd tegen wát? Tegen Grijs Monster, tegen koffie of tegen vruchtwater?
quote:Vishnu schreef op 24 juni 2010 @ 21:32:

Naald en draad liggen klaar hoor. Ik wacht alleen nog op je placenta.

[afbeelding]Jesusnogantoe. Is dit wat ik denk dat het is?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
met jong.. impregnated

ow... de bank
en wat denk jij dat het is dan VC??
eh... tis toch gewoon iets wat in elkaar genaaid is?
Ik hoop heel erg dat het idd gewoon iets is....
quote:dangeensuus schreef op 24 juni 2010 @ 22:02:

en wat denk jij dat het is dan VC??Een ding genaaid van maagdenvliesjes? Om iedereen te waarschuwen voor ongewenste bevruchtingen?
Oh nog geen nieuws! Vind het zo spannend voor je Erwt!
Ik ga morgen een weekendje weg en neem - speciaal om niets te hoeven missen van de komst van doperwtje - mijn laptop mee. Moet er de komende dagen wel iets gebeuren natuurlijk.
quote:Christiane04 schreef op 24 juni 2010 @ 22:06:

Moet er de komende dagen wel iets gebeuren natuurlijk.Komt voor de bakker hoor. Een borrel met weeënopwekkers wil wel eens wonderen doen.
quote:Very Cherry schreef op 24 juni 2010 @ 22:04:

[...]

Een ding genaaid van maagdenvliesjes? Om iedereen te waarschuwen voor ongewenste bevruchtingen?

The placenta bear:

And just what does a cured placenta sewn like a bear feel like? Apparently 'It feels soft, somewhere between leather and suede but it's much more flexible than leather — it's bendy.'

I'll just leave you with that. You're welcome.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
sick freak VC...echt
OMG Vishnu... je maakt een grapje
quote:dangeensuus schreef op 24 juni 2010 @ 22:10:

OMG Vishnu... je maakt een grapjeNope
Ik neem bij deze mijn woorden richting VC terug. Maagdenvliesjes was nog acceptabel....
quote:dangeensuus schreef op 24 juni 2010 @ 22:10:

sick freak VC...echt Ik? Ik heb dat ding niet zitten naaien hoor, ik zie het net ook pas voor het eerst in mijn leven. Op een PC scherm, godzijdank
Doing it for the Kids is a current exhibition put on by [re] design to showcase the latest, most innovative sustainable toy designs from around the globe. Among them, the Placenta Teddy Bear by designer Alex Green. A crafty alternative for those who don’t necessarily want to eat their baby’s placenta, but want to pay their respects to the life sustaining organ by turning it into a one-of-a-kind teddy bear. Green’s ‘Twin Teddy Kit’ ‘celebrates the unity of the infant, the mother and the placenta,’ and enables preparation of the placenta so it may be transformed into a teddy bear. The placenta must be cut in half and rubbed with sea salt to cure it. After it is dried out, it is treated with an emulsifying mixture of tannin and egg yolk to make it soft and pliable. Then, you craft it into a teddy bear. But is this not quite so cuddly creation cute or cringe-worthy? You tell us

Contained in a glass jar, the Placenta Teddy Bear isn’t made for cuddling, but it makes quite a keepsake. Doing it for the Kids recently unveiled many additional fascinating, inventive ‘toys’ at the 100% Design Exhibition in London. The goal of the exhibition is to inspire designers, educators and parents to be more critical of the toys that shape a child’s values and the impact toy making has on the environment.
Misschien leuk voor bij dat pistooltje uit de buik van wie-ook-alweer.
Misschien leuk voor bij dat pistooltje uit de buik van wie-ook-alweer.
ow ja de ex van die nederlandse zanger. Ik begrijp NIETS van de placentabeer....
Ohw, lijkt me leuk... voor op de schoorsteen...
naast het voorhuid konijntje of niet.
Ik zie het al... bedtijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven