de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!
Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
.. tsk tsk... zeur.. .. 't is maar 1 keer per jaar nieuwjaar!Das waar maar ik wil niet met die stank in huis gaan slapen. Het hele huis stinkt ernaar..
ben nog nooit alleen geweest met de jaarwisseling en weet nu dat ik dat niet snel meer zou doen! Maar geen geklaag hoor, ik ga straks met vriendin de stad in en dan gaan we los.Veel plezier dan.
@dekenau: ik kreeg het even lastig met het aftellen, maar dat was zo voorbij. En buiten is het ook wat alleen, maar nu alweer binnen. Het valt redelijk mee hier.
Die oudere vrouw is Jenny Arean. Van die man ben ik ff de naam kwijt, van het meisje ook maar het iig niet Wende Snijders. Het meisje zingt meestal Friese liedjes.
Bijzondere datum overigens om jarig te zijn.6 jaar geleden had ik weeën en schreeuwde ik tegen Dude, die me af wou leiden door te zeggen dat er vuurwerk was: