alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Ja belachelijk, kinderen die niet wakker willen worden 's nachts
quote:boogje schreef op 01 januari 2010 @ 00:35:

[...]

.. tsk tsk... zeur.. .. 't is maar 1 keer per jaar nieuwjaar!Das waar maar ik wil niet met die stank in huis gaan slapen. Het hele huis stinkt ernaar..
quote:DeKenau schreef op 01 januari 2010 @ 00:31:

[...]

thanks

ben nog nooit alleen geweest met de jaarwisseling en weet nu dat ik dat niet snel meer zou doen! Maar geen geklaag hoor, ik ga straks met vriendin de stad in en dan gaan we los.Veel plezier dan.
Snjókorn falla, á allt og alla
wie is dat roze jurkje op nl2? Raar mens
Hier ook nog even allemaal een heel goed 2010!
Gefeliciteerd met je dochter minny

Iedereen een fantastisch 2010!!
quote:Leaf schreef op 01 januari 2010 @ 00:36:

Ik ga zo maar naar bed. Ben blij dat jullie er waren vanavond. Denk dat ik me anders een stuk vervelender had gevoeld

Ik vond het ook gezellig (moet nog 20 minuten).

Welterusten.
quote:Laura289 schreef op 01 januari 2010 @ 00:39:

wie is dat roze jurkje op nl2? Raar mensIk weet het niet zeker maar is dat niet Wende Snijders?
Het lijkt hier wel oorlogsgebied ondertussen, kleintje vind het maar niets al die harde knallen.
Gefeliciteerd met Mini! Hoe oud is ze geworden?
Liever elitair dan een pauper!
@dekenau: ik kreeg het even lastig met het aftellen, maar dat was zo voorbij. En buiten is het ook wat alleen, maar nu alweer binnen. Het valt redelijk mee hier.
quote:minny schreef op 01 januari 2010 @ 00:38:

Ja belachelijk, kinderen die niet wakker willen worden 's nachts Nou, maar volgens mij is het erger dat ze zich morgenochtend vroeg meldt.....
Ja Minny, gefeliciteerd met je dochter!
Dank jullie wel! Ze is nu 6 jaar oud
quote:minny schreef op 01 januari 2010 @ 00:36:

[...]

Bovendien is ze nu jarig, dus morgen vandaag krijgt ze lekkers en cadeautjes.[/fgcolor] Gefelicitaaaart!

Bijzondere datum overigens om jarig te zijn.
quote:Donna schreef op 01 januari 2010 @ 00:40:

Het lijkt hier wel oorlogsgebied ondertussen, kleintje vind het maar niets al die harde knallen.

Hier geen kleintje maar de buurman steekt hier zijn 3e 100000knaller af....

Ik hou best van vuurwerk om te zien maar die knallers vind ik maar niets
Gefeliciteerd met je dochter Minny!
c_estelle: dat zou wel wat verklaren haha. Die andere twee (her)ken ik overigens ook niet.

Minny, gefeliciteerd met je dochter!
Minny gefeliciteerd met je dochter.

Hier begint het trouwens mistig te worden van alle kruitdampen die blijven hangen (bijna windstil)
Pffff ik stond net letterlijk naast zo'n ding...pijn in mijn oren!
Liever elitair dan een pauper!
c_estelle, snap dat dan weer niet, maar hey ik hoef het niet te kopen denk ik dan maar.

Heb a/h eind alleen een zoemend hoofd, that's all.
Die oudere vrouw is Jenny Arean. Van die man ben ik ff de naam kwijt, van het meisje ook maar het iig niet Wende Snijders. Het meisje zingt meestal Friese liedjes.
quote:Donna schreef op 01 januari 2010 @ 00:42:

[...]

Gefelicitaaaart!

Bijzondere datum overigens om jarig te zijn.6 jaar geleden had ik weeën en schreeuwde ik tegen Dude, die me af wou leiden door te zeggen dat er vuurwerk was:

Fuck het fucking vuurwerk klootzak, ik heb PIJN!

Ik hoop alleen dat hij morgen de boel wel opruimt, tis net alsof ik naast een chinees restaurant woon nu

Hij steekt ieder jaar iig 1 100000klapper af en hij heeft het nog nooit opgeruimd, wekenlang loop je die rommel nog je huis in...
Gefeliciteerd Minny en grote dochter van 6 van Minny

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven