Alleen neutrale reacties hier!

28-10-2010 16:35 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach, al jaaaaaaaaaaaaren voeren we dezelfde discussie; wanneer is een reactie hakken, of respectloos, of afbranderig?

Baal je er ook zo van dat je constant als pestkop wordt weggezet?

Oefen hier dan in het neutraal antwoorden.

De discussie die we hier neutraal gaan voeren gaat over : Zijn er te veel huilies of zijn er te veel hakkers? O, wacht.. da's alles behalve neutraal.

Nou ja, ik ben nog in de oefenfase.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:pomodori schreef op 28 oktober 2010 @ 16:52:

Goed topic, als je ervan houdt..

(mijn vader is kampioen neutraal zijn en deze gebruikt hij váák)Vind ik niet neutraal, want als je het omdraait is het een waardeoordeel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb je post gelezen en heb er een mening over. Ik heb geprobeerd ook de kant van de andere persoon in te zien en daar zo mijn ideeen over. Ik heb ook een advies, dus laat maar weten of je daar interesse in hebt.
quote:fleurtje schreef op 28 oktober 2010 @ 16:50:

Is dit neutraal genoeg, hoer?Bijna.
quote:duploo schreef op 28 oktober 2010 @ 16:53:

Ik heb je post gelezen en heb er een mening over. Ik heb geprobeerd ook de kant van de andere persoon in te zien en daar zo mijn ideeen over. Ik heb ook een advies, dus laat maar weten of je daar interesse in hebt.Ja, doe maar.
quote:Medatative_rose schreef op 28 oktober 2010 @ 16:53:

maar als neutraal betekent dat ik voortaan sociaal wenselijke antwoorden op het forum moet geven hier dan zeg ik bij deze mijn account op.

Wat is het alternatief? Asociaal zijn?

Of wat bedoel je?
quote:MEFunny schreef op 28 oktober 2010 @ 16:53:

[...]

niet neutraal of transparant genoeg?transparant zeker niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2010 @ 16:50:

[...]

Cum Laude! ging ik voor!
Wow Chocobo: mijn complimenten

Oh nee, dat is natuurlijk niet neutraal. Poging twee: Chocobo, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik persoonlijk veel bewondering koester voor je eloquente posting.

Shit: dat is teveel pluimstrijken.... Poging drie: de posting van Chocobo zou gezien kunnen worden, vanuit een ietwat gekleurd standpunt, uiteraard, als een juist antwoord op de vraag van de TO. Neutraliteit echter gebied mij te zeggen dat er bepaalde vaagheid te bespeuren is in deze. Toch wens ik mij neer te leggen bij de meest geslaagde poging tot neutraal antwoorden op de vraag van TO.

Tjezus... ik kan het ook niet... neutraal zijn.... Ik moet maar op cursus geloof ik. Geven ze die cursussen bij de EO?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:fleurtje schreef op 28 oktober 2010 @ 16:50:

Is dit neutraal genoeg, hoer?als je van de laatste o een i maakt zit je helemaal goed.
quote:Sofie1973 schreef op 28 oktober 2010 @ 16:53:

Dan bedoelen wij iets anders...

Maar jouw antwoorden geven aan dat jij een duidelijke mening hebt over mijn posts en niet neutraal bent. :-)

Ik bedoel helemaal niks. Ik geef niet mijn mening, ik citeer uit de encyclopedie

neu` traal

(«Latijn)

bijvoeglijk naamwoord en bijwoord

1

onzijdig;

2

niet kerkelijk, niet godsdienstig gebonden;

3

geen van twee tegenover elkaar gestelde eigenschappen bezittend;

4

niet sterk sprekend: een neutrale kleur ;

5

geen partij kiezend; niet aan een politieke groepering gebonden

neutraal: Tussen partijen in staan, onpartijdig zijn

neutraal: onzijdig

onpartijdig
Wie kan even helpen met een neutraal advies over zeep. Ik zit echt te twijfelen tussen die van Natusan, Dove, Soapy, Ecover en Sunlight.

Niet dat ik wil beweren dat de ene zeep beter is dan de andere hoor, waarschijnlijk zijn ze allemaal even goed.

Maar welke is het neutraalst?
quote:Maleficent schreef op 28 oktober 2010 @ 16:55:

[...]

als je van de laatste o een i maakt zit je helemaal goed.niet neutraal maar: HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
quote:Zamirah schreef op 28 oktober 2010 @ 16:53:

[...]

Een schijtcursus?allemaal invulling
quote:Guinevieve schreef op 28 oktober 2010 @ 16:55:

Wie kan even helpen met een neutraal advies over zeep. Ik zit echt te twijfelen tussen die van Natusan, Dove, Soapy, Ecover en Sunlight.

Niet dat ik wil beweren dat de ene zeep beter is dan de andere hoor, waarschijnlijk zijn ze allemaal even goed.

Maar welke is het neutraalst?er zal wel een goede reden zijn voor je twijfel
ik besef me ineens dat ik altijd heel neutraal reageer
Guinevieve, ik zou het niet weten, ik heb ze nooit geprobeerd.

Neutraal genoeg?
Elk voordeel heb zijn nadeel.
quote:Sofie1973 schreef op 28 oktober 2010 @ 16:54:

[...]

Wat is het alternatief? Asociaal zijn?

Of wat bedoel je?

nee er is nog genoeg ruimte tussen sociaal wenselijk en a-sociaal.

Die ruimte mag je zelf geheel naar eigen smaak invullen, er is trouwens voor mij geen ruimte voor antwoorden op een topic om iemand te kwetsen. Volgens mij kunnen heel veel forummers heel duidelijk verwoorden wat ze van een bepaalde topic vinden zonder iemand tot wanhoop te drijven.
quote:Sofie1973 schreef op 28 oktober 2010 @ 16:57:

Guinevieve, ik zou het niet weten, ik heb ze nooit geprobeerd.

Neutraal genoeg?

Dat vind ik inderdaad een mooi neutraal antwoord. Door het niet uitproberen van zeep blijf je geheel verstoken van een waardeoordeel en gegarandeerd neutraal.

Welliswaar misschien met een iets schonere lichamelijke gesteldheid maar met een neutraal en derhalve schoon geweten.

Maar welke is het neutraalst?

Ik ben heel neutraal in mijn reactie want ik ken de zepen die je noemt allemaal niet uit eigen ervaring.

Na diepgravend onderzoek kan ik je wel vertellen welke zeep voor MIJ als neutraalst uit de bus kwam, en met welke ik zeer goede ervaringen heb qua neutraliteit: Neutral!

Maar welke is het neutraalst?je kunt natuurlijk ook eens kijken of Neutral zeep iets is voor je
quote:Medatative_rose schreef op 28 oktober 2010 @ 16:59:

[...]

Die ruimte mag je zelf geheel naar eigen smaak invullen, er is trouwens voor mij geen ruimte voor antwoorden op een topic om iemand te kwetsen. Volgens mij kunnen heel veel forummers heel duidelijk verwoorden wat ze van een bepaalde topic vinden zonder iemand tot wanhoop te drijven.veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel eigen mening
quote:Zamirah schreef op 28 oktober 2010 @ 16:58:

Elk voordeel heb zijn nadeel.ik denk dat veel Johan Cruyf-wijsheden heel neutraal zijn.

[...]

Die ruimte mag je zelf geheel naar eigen smaak invullen, er is trouwens voor mij geen ruimte voor antwoorden op een topic om iemand te kwetsen. Volgens mij kunnen heel veel forummers heel duidelijk verwoorden wat ze van een bepaalde topic vinden zonder iemand tot wanhoop te drijven.

Ik zie hier een significante tegenpool genoemd worden

sociaal - asociaal

Dat lijkt me niet neutraal

[...]

Die ruimte mag je zelf geheel naar eigen smaak invullen, er is trouwens voor mij geen ruimte voor antwoorden op een topic om iemand te kwetsen. Volgens mij kunnen heel veel forummers heel duidelijk verwoorden wat ze van een bepaalde topic vinden zonder iemand tot wanhoop te drijven.Een begrijpelijk antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven