Alleen neutrale reacties hier!
donderdag 28 oktober 2010 om 16:35
Ach, al jaaaaaaaaaaaaren voeren we dezelfde discussie; wanneer is een reactie hakken, of respectloos, of afbranderig?
Baal je er ook zo van dat je constant als pestkop wordt weggezet?
Oefen hier dan in het neutraal antwoorden.
De discussie die we hier neutraal gaan voeren gaat over : Zijn er te veel huilies of zijn er te veel hakkers? O, wacht.. da's alles behalve neutraal.
Nou ja, ik ben nog in de oefenfase.
Baal je er ook zo van dat je constant als pestkop wordt weggezet?
Oefen hier dan in het neutraal antwoorden.
De discussie die we hier neutraal gaan voeren gaat over : Zijn er te veel huilies of zijn er te veel hakkers? O, wacht.. da's alles behalve neutraal.
Nou ja, ik ben nog in de oefenfase.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 oktober 2010 om 16:48
donderdag 28 oktober 2010 om 16:48
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets!
Dat is neutraal, want je kan beide kanten op. Ben ik het nu wel of niet met je eens. Misschien ben ik van mening veranderd en durf ik dat niet toe te geven. Misschien ook niet en heb ik geen zin verder door te gaan. Je weet het niet, want ik zeg maar zo... ik zeg maar niets
Dat is neutraal, want je kan beide kanten op. Ben ik het nu wel of niet met je eens. Misschien ben ik van mening veranderd en durf ik dat niet toe te geven. Misschien ook niet en heb ik geen zin verder door te gaan. Je weet het niet, want ik zeg maar zo... ik zeg maar niets
donderdag 28 oktober 2010 om 16:49
quote:Maleficent schreef op 28 oktober 2010 @ 16:46:
Beste mensen. Ik neuk al jaren met de buurman. Nu blijkt dat ik zwanger ben en ik weet niet van wie. De buurman is een gekleurde man. Wat vinden jullie; moet ik het aan mijn man vertellen, of wachten tot het kind er is?
Neutraal en grof in de bek gaat best samen kijk:
Dus jij zegt dat je met de buurman neukt en nu weet je niet welk sperma je binnen hebt gekregen van een bruine stamper of een witte.
Als je je kind eruit hebt gepoept zal je het waarschijnlijk weten
Beste mensen. Ik neuk al jaren met de buurman. Nu blijkt dat ik zwanger ben en ik weet niet van wie. De buurman is een gekleurde man. Wat vinden jullie; moet ik het aan mijn man vertellen, of wachten tot het kind er is?
Neutraal en grof in de bek gaat best samen kijk:
Dus jij zegt dat je met de buurman neukt en nu weet je niet welk sperma je binnen hebt gekregen van een bruine stamper of een witte.
Als je je kind eruit hebt gepoept zal je het waarschijnlijk weten
donderdag 28 oktober 2010 om 16:50
quote:Chocobo schreef op 28 oktober 2010 @ 16:48:
Dat is natuurlijk afhankelijk van alle omstandigheden van het geval en van de waarde die partijen over en weer eraan verbinden en mogen verbinden op basis van de algemeen geaccepteerde omgangsvormen en standpunten in het maatschappelijk verkeer.Cum Laude!
Dat is natuurlijk afhankelijk van alle omstandigheden van het geval en van de waarde die partijen over en weer eraan verbinden en mogen verbinden op basis van de algemeen geaccepteerde omgangsvormen en standpunten in het maatschappelijk verkeer.Cum Laude!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 oktober 2010 om 16:50
quote:Maleficent schreef op 28 oktober 2010 @ 16:46:
vragen zijn ook neutraal,
waarom wil je het aan je man vertellen?
waarom neuk je met je bruine buurman?
hoelang ben je al zwanger?
Hoe weet je dat je zwanger bent?
hoe weet je dat het niet van de chinees is?
vragen zijn ook neutraal,
waarom wil je het aan je man vertellen?
waarom neuk je met je bruine buurman?
hoelang ben je al zwanger?
Hoe weet je dat je zwanger bent?
hoe weet je dat het niet van de chinees is?
donderdag 28 oktober 2010 om 16:51
Zijn er teveel huilies of teveel hakkers?
Tsja, ik vind dat de terminologie nou niet bepaald 'neutraal' gekozen is, er lijkt bij beiden toch een soort van waardeoordeel in te zitten. Derhalve lijkt het me niet verstandig om hier mijn neutrale mening over te geven maar ga ik over in de neutrale negeermodus. En met negeren bedoel ik overigens niets negatiefs hoor, ik kijk gewoon eventjes wijselijk de andere kant uit tot de kat uit de boom is.
Graag jullie neutrale reactie op deze kleurstelling:
Mooi of niet mooi?
Tsja, ik vind dat de terminologie nou niet bepaald 'neutraal' gekozen is, er lijkt bij beiden toch een soort van waardeoordeel in te zitten. Derhalve lijkt het me niet verstandig om hier mijn neutrale mening over te geven maar ga ik over in de neutrale negeermodus. En met negeren bedoel ik overigens niets negatiefs hoor, ik kijk gewoon eventjes wijselijk de andere kant uit tot de kat uit de boom is.
Graag jullie neutrale reactie op deze kleurstelling:
Mooi of niet mooi?
quote:meds schreef op 28 oktober 2010 @ 16:41:
[...]
Haske gekleurd
Je moet het verschil maken tussen vorm en inhoud.
Ik zei het heel neutraal (denk ik toch) maar ik kan er niets aan veranderen dat 10kg vermageren in 1 week door dokters al niet gezond wordt omschreven.
Het gaat om iets neutraal te formuleren, toch?
Helaas kan ik van een niet gezond iets geen gezond iets maken...
(--> kwestie van het neutraal te houden)
[...]
Haske gekleurd
Ik zei het heel neutraal (denk ik toch) maar ik kan er niets aan veranderen dat 10kg vermageren in 1 week door dokters al niet gezond wordt omschreven.
(--> kwestie van het neutraal te houden)
quote:Sofie1973 schreef op 28 oktober 2010 @ 16:51:
[...]
(--> kwestie van het neutraal te houden)neutraal is geen mening
[...]
donderdag 28 oktober 2010 om 16:53
Dit zoú een antwoord kunnen zijn: soms een huilie, soms een hakker, misschien, dat hangt er helemaal vanaf. Maar ja, wanneer overschrijdt iemand de grens van hopeloze huilie naar hondse hakker? En zit daar nog een grijs gebied tussen?
Dit vraagt om heldere voorbeelden, voor je er verder op in kunt gaan…
Dit vraagt om heldere voorbeelden, voor je er verder op in kunt gaan…