altijd wat later met dingen

21-11-2012 19:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik achter lig vergeleken met m'n vriendinnen en leeftijdsgenoten. Zij gaan samenwonen, trouwen, kinderen krijgen. Ik ontdek nu net de dvd box van satc Iets dat zij jaren geleden al 10 keer gekeken hebben. Dit is maar een klein voorbeeldje van vele dingen. Wie herkent zich hier nog meer in? Altijd net iets later zijn in alle gebeurtenissen in je leven. (wat natuurlijk ook heel handig is, omdat zij het al meegemaakt hebben en het niet nieuw is)
Herkenbaar! Maar.... daar staat tegenover dat ik op heel veel andere gebieden juist weer mijlenver voor lig op leeftijdsgenoten.
Herkenbaar ja. Ik heb pas de film Titanic ontdekt, haha, terwijl anderen daar eh... heel lang geleden bij zwijmelden.

En met verliefdheden, werk, etc. ben ik ook een laatbloeier.
Zullen we dan met z'n drieën over 10 jaar de 50-shades-trilogie gaan lezen?
Ik zag net voor zessen iets leuks.... hoe heet het nou... iets met Sezamzaad?

Flauw.

Ik heb dat ook wel, heb nog nooit een stabiele langdurige relatie gehad bijv.... anderen hebben dat al jaren, getrouwd, koophuis, kinderen.

Vind het an sich niet erg maar ben soms bang dat ik ineens 40 ben en nog als vrijgezel in mijn huurhuisje zit.
quote:molly74 schreef op 21 november 2012 @ 19:58:

Zullen we dan met z'n drieën over 10 jaar de 50-shades-trilogie gaan lezen? haha goed plan!
quote:mus28 schreef op 21 november 2012 @ 19:40:

Ik merk dat ik achter lig vergeleken met m'n vriendinnen en leeftijdsgenoten. Zij gaan samenwonen, trouwen, kinderen krijgen. Ik ontdek nu net de dvd box van satc Iets dat zij jaren geleden al 10 keer gekeken hebben. Dit is maar een klein voorbeeldje van vele dingen. Wie herkent zich hier nog meer in? Altijd net iets later zijn in alle gebeurtenissen in je leven. (wat natuurlijk ook heel handig is, omdat zij het al meegemaakt hebben en het niet nieuw is) Geeft idd heel goed aan hoe ver je 'achterloopt'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:molly74 schreef op 21 november 2012 @ 19:58:

Zullen we dan met z'n drieën over 10 jaar de 50-shades-trilogie gaan lezen? Afgesproken!
Herkenbaar Ik heb ook af en toe dat gevoel. Zo had ik toen iedereen een blackberry had een oud model telefoon en nu heb ik een blackberry en heeft iedereen zo'n beetje een iphone
Over achterlopen gesproken: ik ben er vandaag pas achter gekomen wat 'SATC' nu eigenlijk is .

Het maakt toch ook eigenlijk geen reet uit allemaal? Het hangt er maar net vanaf waar je interesses liggen. Ik heb al die tijd een behoorlijk volwaardig bestaan geleid zonder te weten wat SATC betekent en er zullen ongetwijfeld nog vele series, liedjes, bandjes, politieke verwikkelingen en wetenschappelijke revoluties zijn waar ik nog nooit van heb gehoord. Mijn een biet, denk ik dan .
Ohja dat heb ik ook zoiets. Ik loop steeds 1 Playstation achter. Toen iedereen de Ps2 had, had ik de 1, en toen iedereen de Ps3 had, had ik de 2 etc. Ik ben blijven steken bij de 2 en weet eigenlijk niet of er nu een 4 bestaat ofzo?
quote:meeske schreef op 21 november 2012 @ 20:11:

Herkenbaar Ik heb ook af en toe dat gevoel. Zo had ik toen iedereen een blackberry had een oud model telefoon en nu heb ik een blackberry en heeft iedereen zo'n beetje een iphone Ik heb een tien jaar oude Samsung-koelkast. Maar hij belt en SMS't prima, dat dan weer wel.
Ik zal jullie even geruststellen. Ik heb geen Blackberry, Iphone, Ipad of pod, of weet ik hoe dat allemaal heet. En ik lees nog op papier. Dus het valt nog wel mee bij jullie.
quote:molly74 schreef op 21 november 2012 @ 20:26:

Ik zal jullie even geruststellen. Ik heb geen Blackberry, Iphone, Ipad of pod, of weet ik hoe dat allemaal heet. En ik lees nog op papier. Dus het valt nog wel mee bij jullie. Idem. Daarbij vroeg ik mij denk ik zo'n 1,5 jaar geleden nog hardop af of je met een I-Pad ook kunt bellen. Oeps
Ik spreek toch geen Chinees?!
Jaaa ik lees ook nog op papier! Heerlijk om in de bibliotheek rond te kijken en goeie boeken uit te zoeken
Maar Mollywobbles, je hebt wel internet. Dus bij jou valt het ook nog mee .

Ik lees trouwens ook gewoon papieren boeken. Die ruiken veel lekkerder dan een e-reader.
Ik ben zo bang dat het boek verdwijnt. Vreselijk die e-readers.
Oh ja, ik heb ook al geen flatscreen TV. Leve de beeldbuisch!
Ja de bieb! En inderdaad, boeken moet je ruiken!

Hoop toch van niet, dat echte boeken verdwijnen. Al denk ik dat er teveel voorstanders van zijn om ze te behouden. De oudheid kun je nooit 'vangen' in een nieuwe apparaat.

Ja, ik heb internet, da's waar.

Haha, flatscreen.... het is dat ik er vorig jaar eentje gewonnen heb, maar ik heb in de woonkamer nog steeds mijn zwarte (jawel, zwarte!) breedbeeld tv mét kont (past bij zijn baasje).
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 november 2012 @ 20:13:

Over achterlopen gesproken: ik ben er vandaag pas achter gekomen wat 'SATC' nu eigenlijk is .

Bedoel je dat je nu pas weet wat de lettercombinatie SATC betekent, of dat je van de hele serie 'sex and the city' nog nooit had gehoord?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:meeske schreef op 21 november 2012 @ 20:11:

Herkenbaar Ik heb ook af en toe dat gevoel. Zo had ik toen iedereen een blackberry had een oud model telefoon en nu heb ik een blackberry en heeft iedereen zo'n beetje een iphone ik heb dat oude model telefoon nog steeds, dus dan valt het met jou nog wel mee, met die blackberry
Heel herkenbaar, ik ben 26 jaar. En net me theorie auto gehaald vandaag, veel mensen in me omgeving hebben al een koophuis enof kids. Ik lat al meer als 3 jaar. En zullen op zijn vroegst in 2014 samen gaan wonen.series zoals satc en die series op bij net 5 interesseren mij niet echt.

Mijn beste vriendin was het liefdes gebied een laatbloeier, is met haar 1e jongen nu gesetteld. En was ook haar 1e liefde. Vind ik wel saai.

Ik heb ook geen smartphone,geen ipad, wel een gewone laptop.
Ik loop soms zo achter dat ik voor ga lopen... op de middelbare school bijvoorbeeld was het compleet uit om broodtrommels te hebben. Ik kwam daar veel te laat achter en bleef het dus maar doen als statement. Na vier jaar waren de trommels helemaal terug.

Hetzelfde met een sticktas, zo'n tas om je hockeystick in te bewaren. Was compleet uit en ik ben me er toch lang om uitgelachen dat ik mijn stick niet los op het stuur hield. Maar mijn overlevingsstrategie (als je te laat bent met hip zijn, volhardt dan als een gek) werkte daar ook. Het werd een vreemde trek van me, totdat iedereen ineens weer zo'n tas had.

Nu ik wat ouder ben mag achterlopen gelukkig weer gewoon zonder consequenties.

Ik strik nog steeds de veters van mijn gympen trouwens. Misschien komt dat ook eens terug.
Ach whatever..ben niet vd plaatjes
Lily: huh?? Plaatjes?

Annae: haha, dat kan ook ja, net zolang achterlopen totdat je het weer inhaalt. Heb ik met sleehakken, die zijn nu ook weer in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven