Angel 1 stopt er mee

05-01-2010 11:41 286 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag forummers!

Zoals jullie al in de titel kunnen zien zal ik per 1 februari mijn vleugels neerleggen en alleen nog als Vinyl dit forum betreden.

Deze beslissing komt voor mij niet uit de lucht vallen, ik heb er al wel vaker over nagedacht, maar steeds weer floot ik mezelf terug omdat ik het werk en het team zo leuk vond!

En.. dat vind ik nog steeds.

Alleen merk ik dat de laatste tijd dit plezier steeds meer overschaduwd wordt door negativiteit en ik merk dat ik daar minder goed tegen kan dan de andere angels.

Angel zijn blijft een vrijwillige taak, en zolang ik er energie uithaalde was het iets waar ik mee door wilde gaan.

Maar nu merk ik dat bepaalde dingen energie gaan kosten en me frustreren.

En dan is het moment gekomen om te stoppen.

Dus... voor deze maand ben ik nog graag beschikbaar voor jullie verzoekjes en mailtjes en daarna graag weer gewoon als Vinyl!

Groeten,

Angel 1
He, Vinyl, wat jammer!

(Als we nou eens alle stomme forummers van het forum afschoppen? Dan is het weer leuk en kan je weer engelen!)
Je blijft toch nog wel als Vinyl aan, toch, pretty please
quote:zusenzo schreef op 05 januari 2010 @ 12:07:

Je blijft toch nog wel als Vinyl aan, toch, pretty pleaseAbsoluut!
En dankjewel voor jullie fijne reacties!
@ HPL, alles voor 'maar' is bullshit.
HPL, het is nooit eenrichtingsverkeer. Toen ik begon met vriendelijker op andere mensen te reageren, deden ze opeens ook vriendelijker terug.

Wederom: niet gezegd dat jij niet vriendelijk bent, maar enkel ter illustratie dat een verandering van jezelf, na kritische introspectie, wel degelijk zinvol kan zijn, óók als de ander dat niet doet.
Hoewel ik het helemaal begrijp en ik deze beslissing waarschijnlijk zelf ook zou hebben genomen, vind ik het echt ontzettend jammer dat je stopt als Angel, want ik vind je een hele goed Angel!

Gelukkig blijf je wel als jezelf en wie weet ook nog eens als moeder van een mini-Kermitje
quote:korenwolf schreef op 05 januari 2010 @ 12:10:

@ HPL, alles voor 'maar' is bullshit.Klopt.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:qwertu schreef op 05 januari 2010 @ 12:10:

HPL, het is nooit eenrichtingsverkeer. Toen ik begon met vriendelijker op andere mensen te reageren, deden ze opeens ook vriendelijker terug.

Wederom: niet gezegd dat jij niet vriendelijk bent, maar enkel ter illustratie dat een verandering van jezelf, na kritische introspectie, wel degelijk zinvol kan zijn, óók als de ander dat niet doet.Daar weet ik alles van. Heb het zelfs bij de angels geprobeerd en dat heeft soms resultaat gehad.
@Angel 1, bedankt voor je toewijding & inzet en veel plezier nog hier als Vinyl.
Goed idee Q, hierbij beloof ik nooit meer minder te zeuren!

Toch wel jammer dat we de sloot gaan dempen als het kalf verdronken is .
Dan snap ik niet dat je je afvraagt of het zin heeft om je eigen gedrag eens kritisch te bekijken. Voor mij is deze aankondiging aanleiding om dat wel te doen. Ik vind Vinyl een goede angel en vind het jammer dat ze weggaat om iets waar ik misschien ook wel een rol in speel. Ik verlies er ook iets bij, met het feit dat ze vertrekt.

Ik zou niet weten waarom ik dan niet bij mezelf te rade zou gaan of er dan nog punten van verbetering te behalen zijn aan mijn kant van de lijn. Al was het maar om te voorkomen dat nog meer goede angels weglopen, nu of in de toekomst, omdat ze de sfeer te negatief vinden. Die sfeer, daar zijn wij als forummers natuurlijk ook voor een groot deel verantwoordelijk voor.
Gelukkig blijf je wel aanwezig als Vinyl, niet dat ik wist dat je ook Angel was...ik heb geen idee wie welke Angel is, maar ik vind Vinyl wel zo gezellig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zeg niet dat ik het me niet afvraag Q. Ik zeg alleen dat ik niet weet of ik er zin in heb om er iets mee te doen.
Angel 1, bedankt voor je inzet! En forumse verder als jezelf :-)
quote:iris1969 schreef op 05 januari 2010 @ 12:15:

Goed idee Q, hierbij beloof ik nooit meer minder te zeuren!

Toch wel jammer dat we de sloot gaan dempen als het kalf verdronken is .Het kalf is nog wel te redden maar Angel een beetje kennende heeft ze dit besluit wel overwogen genomen. En probleem is dat er altijd een deel van de meute de kont tegen de krib blijft gooien. Maar wel balen dat het zo is gelopen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heel erg jammer One, je kleurde het modteam juist een beetje...euh...groen ! Maar heel begrijpelijk en ben het dan ook 100% met Q eens. Fijn dat je als Vinyl blijft!
Ik zou het jammer vinden als je dat bij voorbaat al uitsloot, HPL. Ik heb je door de jaren heen leren kennen als een verstandige, integere, sterke vrouw. Die kwalificatie heb je voor mij gekregen juist omdat je hebt laten zien dat je ook kritisch op jezelf durft te zijn. Juist omdat je ook je eigen rol in dingen durft te erkennen, naast natuurlijk nog heel veel andere dingen.

Vandaar. Dus.
Gezien je betoog een prima besluit.

Ik ben blij dat je het als zo vanzelfsprekend van het scherm laat spatten dat je blijft als Vinyl.

Wel een half uur minder inloggen per dag nu hè .
Ghe, je weet het goed te brengen Q Thnx voor het compliment

Zoals gezegd, ik weet het nog niet.
MV, het is natuurlijk altijd wel een wisselwerking. Ook al góóit een deel van de meute de kont tegen de krib, dan kun je daar natuurlijk wel op verschillende manieren mee omgaan. Waarbij de ene manier een wat ontspannener resultaat heeft dan de andere manier. Niks ten nadele van Vinyl of andere angels persoonlijk verder, maar dat is natuurlijk wel gewoon hoe het werkt. Ik vind dat we daar óók niet kinderachtig over hoeven te doen.

Ik hoop dan ook van harte dat het Angel-team dit besluit ook aangrijpt om eens te kijken waar er verbeterpunten zitten. Maar daar hebben wij als forummers verder geen invloed op. Wij kunnen alleen onszelf verbeteren.
Wat enorm jammer! Ik was er al bang voor dat dit vandaag of morgen zou gebeuren met 1 van de engelen.

Het is enorm balen dat de sfeer op het forum niet alleen het forum plezier beïnvloed van reguliere forummers maar dat er nu een engel zelfs stopt hierdoor.

Een grote bos bloemen voor jou!
Angel1, wat vreselijk jammer..

Maar als het niet leuk meer is voor jou, wel begrijpelijk...

Bedankt voor alles!
quote:mylenevalerie schreef op 05 januari 2010 @ 12:18:

[...]

Het kalf is nog wel te redden maar Angel een beetje kennende heeft ze dit besluit wel overwogen genomen. En probleem is dat er altijd een deel van de meute de kont tegen de krib blijft gooien. Maar wel balen dat het zo is gelopen.

Ja MV, dat hoort erbij hoor dat kont tegen de krib gooien. Ik weet dat jij zo niet in elkaar zit dat je een hekel hebt aan ruzie en gedoe. Je vindt een pittige discussie vaak al ruzie of niet?

Niet iedereen zit zo in elkaar.
Vinyl, ik vind het knap dat je het zo lang hebt volgehouden . Je was een goede engel, met een hoop humor (ik vond je coming-out destijds hilarisch!). Geniet van je welverdiende pensioen straks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven