Angel 1 stopt er mee
dinsdag 5 januari 2010 om 11:41
Dag forummers!
Zoals jullie al in de titel kunnen zien zal ik per 1 februari mijn vleugels neerleggen en alleen nog als Vinyl dit forum betreden.
Deze beslissing komt voor mij niet uit de lucht vallen, ik heb er al wel vaker over nagedacht, maar steeds weer floot ik mezelf terug omdat ik het werk en het team zo leuk vond!
En.. dat vind ik nog steeds.
Alleen merk ik dat de laatste tijd dit plezier steeds meer overschaduwd wordt door negativiteit en ik merk dat ik daar minder goed tegen kan dan de andere angels.
Angel zijn blijft een vrijwillige taak, en zolang ik er energie uithaalde was het iets waar ik mee door wilde gaan.
Maar nu merk ik dat bepaalde dingen energie gaan kosten en me frustreren.
En dan is het moment gekomen om te stoppen.
Dus... voor deze maand ben ik nog graag beschikbaar voor jullie verzoekjes en mailtjes en daarna graag weer gewoon als Vinyl!
Groeten,
Angel 1
Zoals jullie al in de titel kunnen zien zal ik per 1 februari mijn vleugels neerleggen en alleen nog als Vinyl dit forum betreden.
Deze beslissing komt voor mij niet uit de lucht vallen, ik heb er al wel vaker over nagedacht, maar steeds weer floot ik mezelf terug omdat ik het werk en het team zo leuk vond!
En.. dat vind ik nog steeds.
Alleen merk ik dat de laatste tijd dit plezier steeds meer overschaduwd wordt door negativiteit en ik merk dat ik daar minder goed tegen kan dan de andere angels.
Angel zijn blijft een vrijwillige taak, en zolang ik er energie uithaalde was het iets waar ik mee door wilde gaan.
Maar nu merk ik dat bepaalde dingen energie gaan kosten en me frustreren.
En dan is het moment gekomen om te stoppen.
Dus... voor deze maand ben ik nog graag beschikbaar voor jullie verzoekjes en mailtjes en daarna graag weer gewoon als Vinyl!
Groeten,
Angel 1

dinsdag 5 januari 2010 om 12:32
Eens Q. Maar als je ziet dat er ook vele zijn die het minder "ruimtelijk" zien. Kijk naar de Poll die geopend werd. "Iedereen" dacht dat er een ruime overwinning zou zijn dat mensen "voor" zouden stemmen dat de bans terug gedraaid zouden worden. Dat is toch niet bereikt, het aantal "tegen" is zelfs iets groter. Snap je wat ik bedoel? Willen we gewoon te graag invullen wat een ander denkt? En niet naar ons eigen inbreng/aandeel kijken?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 5 januari 2010 om 12:35
dinsdag 5 januari 2010 om 12:38
Klopt HPL dat ik een vreselijke hekel heb aan ruzie. Na een geweldadige relatie van 9 jaar, mishandeld dag in dag uit, ziekenhuis noem het maar op, nu ben ik er klaar mee. Ik wil mij niet zo ongelukkig meer voelen. Dus klopt dat ik mij zeer ongemakkelijk kan voelen als er ergens ruzie is. Sorry, ga een beetje offtopic.
Maar ik vind het ook zo vaak niet nodig. En ik heb ook wel eens heftige discussies met een angel achter de schermen gevoerd, en ook met Naomi dat ik het er niet mee eens was. Maar om er een kruistocht van te maken is het mij niet waard. Dus ik heb er een streep onder gezet. En het achter mij gelaten. De sfeer bepalen wij zelf voornamelijk.
Maar ik vind het ook zo vaak niet nodig. En ik heb ook wel eens heftige discussies met een angel achter de schermen gevoerd, en ook met Naomi dat ik het er niet mee eens was. Maar om er een kruistocht van te maken is het mij niet waard. Dus ik heb er een streep onder gezet. En het achter mij gelaten. De sfeer bepalen wij zelf voornamelijk.

dinsdag 5 januari 2010 om 12:44
Weet je, een grapje op zijn tijd, daar heb ik zelf ook vreselijk plezier om. Af en toe met een knipoog luchtig rellen, da's gezellig en zo. Maar er zijn wel grenzen, dat heb ik altijd gevonden. En ik vind het dan wel weer vervelend dat iemand als Vnyl mede door de sfeer ermee ophoudt.
Ik mis de meeste 'echte' rellen, da's altijd al zo geweest. Het is vaak al lang en breed voorbij als ik er weer eens iets van hoor . Dus voor mij is het forum nog steeds leuk en is de sfeer meestal vrij goed te noemen. Maar er zijn ook steeds meer geluiden da tde sfeer niet altijd goed is. Dat was vroegah al zo, dat is nog steeds zo. Maar toch heel jammer als een angel mede daarom ophoudt, is misschien toch een teken dat de grapjes op zijn tijd soms te vér gaan? Dat het rellen niet luchtig met knipoogjes is, maar gewoon naar?
Kweenie, maar jammer is het wel.
*Is trots op haar 0 bans en 0 waarschuwingen *
Ik mis de meeste 'echte' rellen, da's altijd al zo geweest. Het is vaak al lang en breed voorbij als ik er weer eens iets van hoor . Dus voor mij is het forum nog steeds leuk en is de sfeer meestal vrij goed te noemen. Maar er zijn ook steeds meer geluiden da tde sfeer niet altijd goed is. Dat was vroegah al zo, dat is nog steeds zo. Maar toch heel jammer als een angel mede daarom ophoudt, is misschien toch een teken dat de grapjes op zijn tijd soms te vér gaan? Dat het rellen niet luchtig met knipoogjes is, maar gewoon naar?
Kweenie, maar jammer is het wel.
*Is trots op haar 0 bans en 0 waarschuwingen *

dinsdag 5 januari 2010 om 12:48
MV, dat is toch juist wat ik voorstel? Dat we eens kritisch naar onze eigen rol kijken? Dat is niet alleen een suggestie aan HPL hoor. Dat is een suggestie aan ons allemaal, de angels en ook mijzelf incluis. En ik denk dat zo'n gebeurtenis als het vertrek van een angel daarbij wel mooi kan dienen als referentiekader. Blijkbaar is de sfeer zo verziekt dat er mensen om opstappen. Dat strookt niet met hoe ik het ervaar. Dus misschien moet ik mijn referentiekader dan eens aanpassen en moet ik dan eens kijken of mijn gedrag misschien ook aan die negatieve sfeer heeft bijgedragen. Want ik wil niet blijven hangen in mijn eigen gelijk als blijkt dat andere mensen -die ik waardeer om hun inzet en de manier waarop ze die inzet tonen- zich geroepen voelen met die inzet te stoppen.
Of je nou die poll aangrijpt of het stoppen van een gewaardeerde angel, dat is om het even lijkt me.
Of je nou die poll aangrijpt of het stoppen van een gewaardeerde angel, dat is om het even lijkt me.
quote:Sterretjee schreef op 05 januari 2010 @ 12:40:
Hee Vinyl!
Leuk dat je gewoon nog blijft forummer. Als angel ken ik je niet echt, dus geen idee wat ik mis. Bemoei me nooit zo met de engeltjes.
En hoe ben jij destijds dan uit de kast gekomen? Ben ik wel benieuwd naar.Check de avatar van One, zo is ze destijds uit de kast gekomen. Geweldige actie vond ik dat toen!
Hee Vinyl!
Leuk dat je gewoon nog blijft forummer. Als angel ken ik je niet echt, dus geen idee wat ik mis. Bemoei me nooit zo met de engeltjes.
En hoe ben jij destijds dan uit de kast gekomen? Ben ik wel benieuwd naar.Check de avatar van One, zo is ze destijds uit de kast gekomen. Geweldige actie vond ik dat toen!
quote:tangerine schreef op 05 januari 2010 @ 12:45:
Overigens vind ik het prima dat er over beleid gesproken en gediscussieerd wordt, maar net als MV vind ik het gewoon niet altijd waar om door te strijden en door te strijden als dat ten koste gaat van het forumplezier...Zaken die ten koste gaan van forumplezier vind ik het wel waard om voor te strijden.
Overigens vind ik het prima dat er over beleid gesproken en gediscussieerd wordt, maar net als MV vind ik het gewoon niet altijd waar om door te strijden en door te strijden als dat ten koste gaat van het forumplezier...Zaken die ten koste gaan van forumplezier vind ik het wel waard om voor te strijden.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

dinsdag 5 januari 2010 om 13:07
Heel, heel, heel erg jammer dat je hebt besloten te stoppen als angel, Vinyl.. Ik heb je altijd een goede en leuke angel gevonden met veel humor en het modteam raakt helaas een sterke persoonlijkheid kwijt..
Ik snap echter wel dat je stopt en was er eerlijk gezegd al langer bang voor dat er 1 of meerdere engeltjes zouden besluiten te stoppen.. Merk dat ik mezelf boos maak over de sfeer van de afgelopen tijd en het gezuig van diverse forummers.. .. Ook als ik nu het beleidstopic op Overig zit te lezen denk ik; Naomi, wat heb je toch een engelengeduld.. dat je netjes blijft antwoorden op het vele gezeur en gezeik..
Ik ga niet reageren over "hand in boezem", want dat is teveel een open deur .. maar verder wel helemaal eens met Q en MV en anderen over dat we eens kritisch naar onze eigen rol moeten kijken en dat wij als forummers de angels moeten ondersteunen in plaats van continue dwars liggen en over elke beslissing gaan zitten mekkeren..
*is nu verdrietig*
Ik snap echter wel dat je stopt en was er eerlijk gezegd al langer bang voor dat er 1 of meerdere engeltjes zouden besluiten te stoppen.. Merk dat ik mezelf boos maak over de sfeer van de afgelopen tijd en het gezuig van diverse forummers.. .. Ook als ik nu het beleidstopic op Overig zit te lezen denk ik; Naomi, wat heb je toch een engelengeduld.. dat je netjes blijft antwoorden op het vele gezeur en gezeik..
Ik ga niet reageren over "hand in boezem", want dat is teveel een open deur .. maar verder wel helemaal eens met Q en MV en anderen over dat we eens kritisch naar onze eigen rol moeten kijken en dat wij als forummers de angels moeten ondersteunen in plaats van continue dwars liggen en over elke beslissing gaan zitten mekkeren..
*is nu verdrietig*
dinsdag 5 januari 2010 om 13:12
quote:Viva Angel1 schreef op 05 januari 2010 @ 13:09:
Lief allemaal, dankjulliewel!
Enne... ik ben niet weg, en jullie weten me ook via andere wegen wel te vinden! Tuurlijk, op groenemuppet@hotmail.com weet ik je altijd te vinden . Komt goed.
Lief allemaal, dankjulliewel!
Enne... ik ben niet weg, en jullie weten me ook via andere wegen wel te vinden! Tuurlijk, op groenemuppet@hotmail.com weet ik je altijd te vinden . Komt goed.