Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.

Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:

Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);

Lieve angels en Naomi,

Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG

In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis

Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen

Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Hee Schapekop, ben je weer terug?

(ja duh, maar ik bedoel, had jij niet afscheid genomen of ben ik in de war?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Awnye schreef op 19 oktober 2010 @ 13:59:

quote:Mylene_Valerie schreef op 19 oktober 2010 @ 13:45:

Nee ik heb geen kwaadheid naar Naomi of de angels. Ik zou willen dat we dit kunnen oplossen. Ik vertrouw ze nog steeds.

Dat vind ik ook wel bijzonder; dat jij zo'n beetje de enige lijkt te zijn.

Dan vraag ik me toch af hoe dat komt; jij wel en de meesten niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh god, die suzuki, die was ik vergeten. Tsk!
Sgaaaaaaaaaaaaapie doet een Shining Heintje?
MV, waarom denk je dat er op jou wel gereageerd gaat worden? Zijn de vragen niet al vele, vele malen gemaild aan Naomi, Sanoma, of HogerHand?
quote:Awnye schreef op 19 oktober 2010 @ 13:59:

Nee, dit is denk nog steeds de afscheidsronde. het vertrek moet nog komen

Het is je voorspelt Sgaapie! Toch te leuk vastgeroest hier he?!
quote:adventure schreef op 19 oktober 2010 @ 14:02:

MV, waarom denk je dat er op jou wel gereageerd gaat worden?Ik kan dan alleen maar bedenken dat jij mensen persoonlijk kent, MV en dat je er van uitgaat dat jij een andere behandeling krijgt dan vele, vele andere forummers.
quote:juliaana schreef op 19 oktober 2010 @ 13:50:

[...]

Dat bedoel ik juist, dat je moeite hebt met de boosheid van anderen richting naomi en angels

Ik geef toe dat ik daar ook wel een beetje moeite mee heb/had.

Aan de andere kant ben ik er inmiddels ook wel klaar mee.

De flauwekul bannen, wel topicwaarschuwingen geven, maar vervolgens nergens inhoudelijk op in willen/mogen gaan en in verkiezing roepen dat alles kan en mag, wat vervolgens niet zo blijkt te zijn.

Ik word steeds achterdochtiger en de huidige bannenregen lijkt ook wel een vooropgezet plan. Alle lastige forummers moeten ophoepelen lijkt het wel.
Voor de zekerheid gooi ik 'm nog maar even in de herhaling!quote:thee schreef op 19 oktober 2010 @ 12:51:

Naomi, blijkbaar is het teveel gevraagd om normaal en inhoudelijk te reageren.

Misschien kun je iets met onderstaande, de vorm is wat eenvoudiger en de forummers hebben een stukje informatie.

Gewoon een paar simpele meerkeuzevragen, da's niet zo moeilijk toch Naomi? Gewoon quoten en aankruisen wat van toepassing is en in een paar woorden motiveren.

1

( ) Ja, ik kom nog met uitleg/statement/nieuw beleid maar.......

( ) Nee, ik/Viva/Sanoma komen nergens meer op terug want ......

2

( ) ik ben op zoek naar de persoon in mezelf die ik als forumster was voor ik mod was want.....

( ) ik kan mijzelf als mod nog steeds prima in de spiegel aankijken want.....

3

( ) er komen geen andere/nieuwe angels, we hieven het glas, deden een plas en alles blijft zoals het was

( ) er komen nieuwe angels die niet meeforummen en de gesprekken hierover zijn achter de schermen gaande

4

( ) het privacybeleid wordt niet verder toegelicht of aangescherpt, jullie moeten maar op onze integriteit vertrouwen

( ) we onderzoeken dit, het ligt bij de juridische afdeling en zodra ik wat hoor laat ik het jullie weten

5

( ) er zijn inderdaad onterecht bannen uitgedeeld en niet uitgedeeld waar dat nodig was, sorry, we draaien het terug

( ) ik sta achter de banbeslissingen van mijn Angels

Nou, moet je binnen een kwartiertje wel lukken, toch Naomi?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 14:05:

[...]

Ik kan dan alleen maar bedenken dat jij mensen persoonlijk kent, MV en dat je er van uitgaat dat jij een andere behandeling krijgt dan vele, vele andere forummers.

Eerlijk gezegd is dat ook wat ik denk. Want waarom jij Five en Two nog steeds een hand boven hun hoofd houdt is me ook echt een raadsel.

Ik heb het al eens eerder gezegd (en dit is in het algemeen, niet perse naar MV) maar ik vind het pertinent een slecht idee als Angels met forummers emailen of erger nog, hyven.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 14:01:

Sgaaaaaaaaaaaaapie doet een Shining Heintje?

Neee joh ik doe een record poging afscheidstopic openen . Dus hou je vast er komen er vast meer.

Maar mijn zelf verkozen ban was een goed idee
Misschien moet je ze mailen, Thee, ik vind het goede vragen!
Mmmm, Zielige Piet heeft nu ook een ban, en Star eentje van twee weken (Star_2 is permanent offline gezet).

Gaat lekker zo...
Wat wilde ik nou toch typen?
MV, ik denk dat je onterecht te goed van vertrouwen bent ook al heb je waarschijnlijk niet alles meegekregen tijdens je laptopcrash.

Daarentegen, als JIJ WEL antwoord zou krijgen, geeft dat een bevestiging van wanbeleid want er zijn vele, vele forummers die al heel, heel lang op een antwoord wachten.
quote:Awnye schreef op 19 oktober 2010 @ 14:08:

[...]

Eerlijk gezegd is dat ook wat ik denk. Want waarom jij Five en Two nog steeds een hand boven hun hoofd houdt is me ook echt een raadsel.

Ik heb het al eens eerder gezegd (en dit is in het algemeen, niet perse naar MV) maar ik vind het pertinent een slecht idee als Angels met forummers emailen of erger nog, hyven.Eens
quote:FlorisFlorijn schreef op 19 oktober 2010 @ 14:05:

[...]

Ik geef toe dat ik daar ook wel een beetje moeite mee heb/had.

Aan de andere kant ben ik er inmiddels ook wel klaar mee.

De flauwekul bannen, wel topicwaarschuwingen geven, maar vervolgens nergens inhoudelijk op in willen/mogen gaan en in verkiezing roepen dat alles kan en mag, wat vervolgens niet zo blijkt te zijn.

Ik word steeds achterdochtiger en de huidige bannenregen lijkt ook wel een vooropgezet plan. Alle lastige forummers moeten ophoepelen lijkt het wel.

Beste FlorisFlorijn, kun jij een lijstje geven met flauwekul bans? Of is dit van horen zeggen?

Alles kan en alles mag.

Dus volgens jou mag ik een foto van jou nemen en deze als avatOr gebruiken? Beetje eigen inzicht zou leuk zijn.
Noteert Sgapekop als alternatieve nick, al weet ik nu dat ze me dan kunnen linken aan deze nick dus what's the point van een nick change
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 19 oktober 2010 @ 14:08:

[...]

Neee joh ik doe een record poging afscheidstopic openen . Dus hou je vast er komen er vast meer.

Maar mijn zelf verkozen ban was een goed idee Hoeveel letters mag een nick eigenlijk bevatten? Iedere keer een a'tje erbij loopt uiteindelijk best op natuurlijk
Ik denk dat we het (non)mod team maar een setje icepacks moeten sturen, kunnen ze een beetje koelen in plaats van zo verhit, willekeurig te modden en te bannen.
Awnye mijn nick is nog steeds wat hij was 10 a's is wel genoeg, ik change niet meer (denk ik )
quote:mimsey schreef op 19 oktober 2010 @ 14:09:

Mmmm, Zielige Piet heeft nu ook een ban, en Star eentje van twee weken (Star_2 is permanent offline gezet).

Gaat lekker zo...Zou Kipstra's Ballenbad nog open zijn?
Heleen, dit is een beetje een domme vraag.....

(of mag ik dat niet zeggen omdat jij je vraag aan FF richt?)
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:heleen1234 schreef op 19 oktober 2010 @ 14:10:

[...]

Beste FlorisFlorijn, kun jij een lijstje geven met flauwekul bans? Of is dit van horen zeggen?

Alles kan en alles mag.

Dus volgens jou mag ik een foto van jou nemen en deze als avatOr gebruiken? Beetje eigen inzicht zou leuk zijn.Come on, probeer er niet steeds de omgekeerde wereld van te maken. Natuurlijk kan en mag niet wat jij als voorbeeld geeft. Dat is schending van iemands privacy. Het ging om een pimp-HaloweenavatOr-wedstrijd. Wel de dingen een beetje in perspectief blijven zien.
Heleen1234, je klinkt écht heel erg engelachtig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven