Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.

Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:

Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);

Lieve angels en Naomi,

Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG

In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis

Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen

Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan dan, MV. Niet alle woorden vallen even goed. Als iemand tegen mij zegt dat ik op moet kankeren met mijn theorietjes, smaakt mij dat niet lekker.

Als iemand zegt dat mij theorietjes vette onzin zijn, kan ik erover vallen dat iemand blijkbaar weet dat ik worstel met een kilootje of dertig (*kuch* of veertig *kuch*) teveel.

Maar als iemand daarna uitlegt dat het straattaal is, dat het inderdaad negatief is maar niet letterlijk bedoeld... dan is dat toch helder? Smaakt niet lekker, maar is ook niet erger dan dat.

Het staat voor mij symbool voor het hysterische getoverstaf de laatste tijd, en de lange tenen waarmee er geforumd wordt. BGB en FF hebben meerdere keren gezegd dat "hoerig" niet op de topicsters slaat. Maar ja, de staf had al gezwaaid....
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik begrijp je volkomen Mims en ook mee eens. Als je een woord sec neemt zou iets niet kunnen maar in een context of als je weet hoe een forummer het bedoelt kan het heel anders geinterpreteerd worden. Maar je zit gewoon met het probleem een geschreven woord zonder verdere communicatie. En Angels die niet honderden postings kunnen nalezen om de context te lezen.

Maar zelfs van hogerhand gebeurd dat naar hun eigen Angels. Ik denk dat er te weinig gekeken is wat er de laatste tijd is gebeurd en hoe dingen of beter gezegd, in welke context iet s gezegd is.

Het mes snijdt aan 2 kanten m.i. .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat is ook mijn fout geweest bij mijn ban. Ik maakte een geintje en omdat ik de Angel langer ken, dacht ik dat ze het ook als een geintje zou oppikken. Met Angel 5 en 6 maakte ik ook vaak geintjes en soms denk je dat het kan. Maar als het bij de ander niet zo aankomt. Dat was de miscommunicatie, dat ik dacht dat de Angel mij wel kende dat het een geintje was. Op de manier wat ik ook bij 5 wel deed. Bijv. Angel 1 ken ik niet zo goed, daar zou ik niet snel een geintje maken want ik ken haar gewoon daar niet goed genoeg voor. Maar goed ik dwaal af.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind dit op zich nog geeneens een echte fout van de Angels, MV. Ik vind het wat kort door de bocht, en ik zou er niet op gemodereerd hebben (maar wie ben ik?), maar tegelijkertijd wordt er de laatste tijd volgens mij zo vaak getoverstaft, bij iedere posting die niet helemaal lekker smaakt, dat de engeltjes onmogelijk ieder topic eerst door kunnen lezen voor ze tot actie over kunnen gaan.

Eigenlijk vind ik toverstaffen, zonder dat er echt ernstige ernstige misstappen plaatsvinden, dus hoerige kutacties.
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:mimsey schreef op 21 oktober 2010 @ 13:20:

Ik vind dit op zich nog geeneens een echte fout van de Angels, MV. Ik vind het wat kort door de bocht, en ik zou er niet op gemodereerd hebben (maar wie ben ik?), maar tegelijkertijd wordt er de laatste tijd volgens mij zo vaak getoverstaft, bij iedere posting die niet helemaal lekker smaakt, dat de engeltjes onmogelijk ieder topic eerst door kunnen lezen voor ze tot actie over kunnen gaan.

Eigenlijk vind ik toverstaffen, zonder dat er echt ernstige ernstige misstappen plaatsvinden, dus hoerige kutacties.
quote:mimsey wrote on 21 October 2010 @ 13:20:

Eigenlijk vind ik toverstaffen, zonder dat er echt ernstige ernstige misstappen plaatsvinden, dus hoerige kutacties. Mee eens. En dan vooral ook met het eerste gedeelte, hoor! ;p
* moet ineens denken aan de vloerhoeren*
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 13:27:

* moet ineens denken aan de vloerhoeren*De dame van de vloerboer toch??? Vaag rinkelt er ergens een belletje...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
stoephoer misschien ?

Sorry.. was in standje meelezen..
quote:mimsey schreef op 21 oktober 2010 @ 13:20:

Voor ik op verzenden kan drukken is mijn tekst steeds weg en nou ben ik kwijt wat ik precies geschreven had.

Nee ik denk ook dat het geen fout is van de angels. Maar zo nu en dan knettert het altijd goed op het forum en is de verdraagzaamheid van iedereen ver te zoeken. Daar heb ik van de week ook over geschreven. Dat je overal op je tenen moet lopen. Anderzijds als je weet dat zulke bewoordingen dat soort reacties opwekken ...... misschien een beetje rekening mee houden.

Ik hoop dat de gespannen sfeer weer snel leuk en gezellig gaat worden. En dat kunnen we met zijn allen realiseren. Lijkt wel een EO tekst he?
En als een bepaalde ex-forummer (en permabanner) een topic had geopend over haar werk was het letterlijk een hoerig topic.
quote:Mylene_Valerie wrote on 21 October 2010 @ 14:03:

[...]

Voor ik op verzenden kan drukken is mijn tekst steeds weg en nou ben ik kwijt wat ik precies geschreven had.

Nee ik denk ook dat het geen fout is van de angels. Maar zo nu en dan knettert het altijd goed op het forum en is de verdraagzaamheid van iedereen ver te zoeken. Daar heb ik van de week ook over geschreven. Dat je overal op je tenen moet lopen. Anderzijds als je weet dat zulke bewoordingen dat soort reacties opwekken ...... misschien een beetje rekening mee houden.

Ik hoop dat de gespannen sfeer weer snel leuk en gezellig gaat worden. En dat kunnen we met zijn allen realiseren. Lijkt wel een EO tekst he?Je bent je ervan bewust dat alle 'partijen' daartoe bereid moeten willen zijn? Tot nog toe heeft één partij flink verzaakt door afspraken te maken en deze vervolgens niet na te komen, door geen feedback te geven op constructieve bijdrages (want die worden met het sluiten van het enige topic, waarin je deze bijdrages kwijt kunt, verwijderd) en door moderators die publiekelijk door de mand vallen (tegen hun eigen regels in handelen, zoals jezelf bijvallen en schelden onder een anonieme nickname) te beschermen door te dreigen met een ban. Wat te doen als één partij niet wil? Slikken of schoppen. En dat mag iedereen voor zichzelf weten. Jouw forumplezier wordt ook door het modteam verziekt...
Ligeia, wat ik al eerder schreef, ik heb Annerieke gemaild en ik heb er nog steeds vertrouwen in.
Eh, ja had ik ook al eerder gelezen...
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 oktober 2010 @ 14:34:

Ligeia, wat ik al eerder schreef, ik heb Annerieke gemaild en ik heb er nog steeds vertrouwen in.Heb je een emailadres van Annerieke of heb je haar gemaild via het algemene emailadres? Want anders komt ie in de bomvolle inbox van Naomi.

Ligeia, wat ik al eerder schreef, ik heb Annerieke gemaild en ik heb er nog steeds vertrouwen in.Maar je hebt nog geen antwoord, is het wel?
quote:Sytze_Vliegen schreef op 21 oktober 2010 @ 15:09:

[...]

Heb je een emailadres van Annerieke of heb je haar gemaild via het algemene emailadres? Want anders komt ie in de bomvolle inbox van Naomi.

***e-mailadres verwijderd***

(noami's mailadres op naam staat gewoon op de site, bij melden forumbugs, annerieke's naam staat ook gewoon op de vivasite, geloof dus niet dat dit illegaal is)
Ok, Extrahalo, dan is de kans op een sneller antwoord van Annerieke aan MV wel groter. Ik ben benieuwd!

Ligeia, wat ik al eerder schreef, ik heb Annerieke gemaild en ik heb er nog steeds vertrouwen in.Hoop doet forummen, zullen we maar zeggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik was zo stom geweest dat ik niet haar directe emailadres had opgezocht en zodoende via Naomi had verstuurd. Maar ik heb email gehad dat ze het vandaag moet hebben de email. Dus ik ga er vanuit dat er echt antwoord op komt.
Geloof je dat nu echt?
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 oktober 2010 @ 15:23:

Ik was zo stom geweest dat ik niet haar directe emailadres had opgezocht en zodoende via Naomi had verstuurd. Maar ik heb email gehad dat ze het vandaag moet hebben de email. Dus ik ga er vanuit dat er echt antwoord op komt.Dan hebt ge een streepje voor, ik heb na 10 dagen nog geen reactie
Beetje naïef, MV.

Maar misschien ben ik wel enorm het tegenovergestelde van jou, hoor, dat kan ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het is @sanoma-uitgevers.nl

Heb ik idd ook eens ergens gelezen in een post van Naomi.
Tuttebolletje, ik ben wat aan het opzoeken voor een forumster voor hapjes wat niet lekker gaat met de gecrashte pc. Maar zit dus alles te checken op mijn externe schijf en ik zie dat iemand anders op 15 april 2008 een gedicht over Bo Ghi heeft gemaakt. Jammer genoeg ben ik vergeten de naam erbij te zetten. Dus dit is niet door mij gemaakt, maar we hadden al een Bo Ghi met een rietje ;

(foto's wel natuurlijk door mij gemaakt)

Ach rose met een rietje

Hij dronk rose met een rietje, Myleen's Boghietje

Op een Amsterdams terras

Hij was Hollands als het gras

Als een molen aan een plas

Zij wist niet wat ik moest zeggen

Uit moest leggen

Iets wat Cupido wel weet

Dat hij haar meteen iets deed

Meteen iets deed

Zij zag katers in Parijs en in Turijn

In Helsinki, in Londen en Berlijn

Waar ik op de wijde wereld was

Zij mochten er wel zijn

Maar de mooiste van de mooisten is Bo Ghi

In de liefde is hij zeker een genie

Want een kater als Bo Ghi is een lentesymfonie

In zijn stem hoort zij een liedje, melodietje

't Is een liedje met een lach

Dat zij hoort sinds ik hem zag

Sinds zij hem zag

Zij zag katers in Parijs en in Turijn

In Helsinki, in Londen en Berlijn

Waar zij op de wijde wereld was

Zij mochten er wel zijn

Maar de mooiste van de mooisten is Bo Ghi

In de liefde is ze zeker een genie

Want een kater als Bo Ghi is een lentesymfonie

Hij dronk rose met een rietje, Myleen's Boghietje

Op een Amsterdams terras

Toen wist zij dat haar Bo Ghi de liefste was[/quote]

Wil de dichter zich nog even melden? 15-4-2008 was het, ik wil graag de goeie naam erbij zetten .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven