apenheul:hoe is de horeca?

06-08-2014 15:56 27 berichten
Hallo, morgen of vrijdag wil ik graag met gezin naar de apenheul. Twijfel of ik zelf brood mee neem of daar wat eet, lijkt me eigenlijk wel zo gezellig. Wie kan mij vertellen of het eten daar te eten is? Smaken verschillen, dat weet ik, maar is brood vers? warme snacks ook echt warm?
Alle reacties Link kopieren
Patat, kroketten en kleffe broodjes kaas...
Nou, het is geen 5 sterren gelegenheid.

Maar mijn saucijzenbroodje smaakte prima.

Wat verwacht je precies van een dierentuin?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
zoals in ieder dieren/atractiepark vermoed ik.

Vreetschuren met in oud vet gebakken friet.....
Matig, zéér matig. De apen krijgen beter voer dan de bezoekers.
verba volant, scripta manent.
Maar zelfs al is het eten niet zo geweldig, is het voor de kinderen niet een veel leuker uitje als ze daar een klef bord patat krijgen, dan dat ze moeders boterhammen weg moeten kanen?

Ik weet het niet hoor, ik heb geen kinderen, maar weet nog van vroeger dat dat een groot deel van de pret was.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Wat ik verwacht: zeker geen 5 sterren , maar een goed broodje kaas of ham? Dus op een lekker(hard) broodje en niet op een oud, klef broodje.

Man houdt van frituur, maar laatst heb ik ergens zulke vette melige friet gekregen dat ik er over ben gaan nadenken...Daar had ik toen ook een op t oog goede bruine bol, die bleek helemaal zompig te zijn van de natte sla en saus ertussen, waarschijnlijk ook al veel te lang voor daadwerkelijke consumptie klaargemaakt.

Ben dus na mijn laatste horeca ervaring ( in ook een dierentuin) best geschrokken van de kwaliteit.
quote:feelsogood schreef op 06 augustus 2014 @ 16:14:

Wat ik verwacht: zeker geen 5 sterren , maar een goed broodje kaas of ham? Dus op een lekker(hard) broodje en niet op een oud, klef broodje.

Man houdt van frituur, maar laatst heb ik ergens zulke vette melige friet gekregen dat ik er over ben gaan nadenken...Daar had ik toen ook een op t oog goede bruine bol, die bleek helemaal zompig te zijn van de natte sla en saus ertussen, waarschijnlijk ook al veel te lang voor daadwerkelijke consumptie klaargemaakt.

Ben dus na mijn laatste horeca ervaring ( in ook een dierentuin) best geschrokken van de kwaliteit.Lekker brood kun je echt vergeten....
quote:delite schreef op 06 augustus 2014 @ 16:11:

Maar zelfs al is het eten niet zo geweldig, is het voor de kinderen niet een veel leuker uitje als ze daar een klef bord patat krijgen, dan dat ze moeders boterhammen weg moeten kanen?

Ik weet het niet hoor, ik heb geen kinderen, maar weet nog van vroeger dat dat een groot deel van de pret was.Ja, dat dus zeker, mn dochter lust sowieso geen friet, die mag omdat we uit zijn dus best een dag op muffins, donuts en een broodje gezond leven. Maar er zijn ook nog 3 volwassenen bij.
Ik zou zelf lekkere broodjes maken. Met een blaadje sla, komkommer etc. Als je het goed verpakt en evt in een koelbox vervoerd, wordt het niet klef.
quote:spectral schreef op 06 augustus 2014 @ 16:16:

[...]

Lekker brood kun je echt vergeten....

Het is maar de vraag of de meegebrachte bammetjes in een plastic zakje nog zo smakelijk zijn na een ochtend rondzeulen.

Daarnaast: uitkijken met meegebracht eten, want die apen roven je tas leeg.
Ach, misschien moet ik voor ons zelf anders gewoon wat meenemen zodat er in ieder geval een goede bodem is, eventueel aan te vullen met een extraatje daar voor het idee, voor dochter donuts en muffins kopen daar.
quote:nessemeisje schreef op 06 augustus 2014 @ 16:18:

[...]

Het is maar de vraag of de meegebrachte bammetjes in een plastic zakje nog zo smakelijk zijn na een ochtend rondzeulen.

Daarnaast: uitkijken met meegebracht eten, want die apen roven je tas leeg.Goede tip. En eet ook geen banaan midden in apenheul geen goed idee heeft een vriendin ervaren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 06 augustus 2014 @ 16:26:

[...]

Goede tip. En eet ook geen banaan midden in apenheul geen goed idee heeft een vriendin ervaren.

Dat is zeker een slecht idee hahaha.

Er werd destijds overal gewaarschuwd: Geen eten in je hand houden, pas op met voedsel, hou meegebrachte etenswaren in je afgesloten tas. En wat deden een paar sukkels: gaven hun kind een snoepje open en bloot in het gedeelte waar de apen loslopen. Nou, werd vakkundig uit dat mondje gewurmd door een stel grote apen kan ik je zeggen. Kind brullen natuurlijk, maar was gelukkig ongedeerd.
quote:nessemeisje schreef op 06 augustus 2014 @ 16:30:

[...]

Er werd destijds overal gewaarschuwd: Geen eten in je hand houden, pas op met voedsel, hou meegebrachte etenswaren in je afgesloten tas. En wat deden een paar sukkels: gaven hun kind een snoepje open en bloot in het gedeelte waar de apen loslopen. Nou, werd vakkundig uit dat mondje gewurmd door een stel grote apen kan ik je zeggen. Kind brullen natuurlijk, maar was gelukkig ongedeerd.Genoeg tokkies daar gezien die de loslopende apen wel wat te eten gaven of aaiden. Apenheul en dolfinarium staan wat mij betreft met stip bovenaan qua tokkie-gehalte.
quote:spectral schreef op 06 augustus 2014 @ 16:43:

[...]

Genoeg tokkies daar gezien die de loslopende apen wel wat te eten gaven of aaiden. Apenheul en dolfinarium staan wat mij betreft met stip bovenaan qua tokkie-gehalte.Ja, ook gezien. Eén van de redenen dat ik voorlopig niet naar de Apenheul ga; ga me toch alleen maar ergeren.
quote:nessemeisje schreef op 06 augustus 2014 @ 16:30:

[...]

Er werd destijds overal gewaarschuwd: Geen eten in je hand houden, pas op met voedsel, hou meegebrachte etenswaren in je afgesloten tas. En wat deden een paar sukkels: gaven hun kind een snoepje open en bloot in het gedeelte waar de apen loslopen. Nou, werd vakkundig uit dat mondje gewurmd door een stel grote apen kan ik je zeggen. Kind brullen natuurlijk, maar was gelukkig ongedeerd.Ja het zijn brutale apen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben een jaar of twee geleden in de apenheul geweest maar heb niemand zien voeren of aaien. Er was ook overal personeel dat de apen verjoeg als ze op mensen wilden klimmen. Dus nee, geen tokkie-ervaring hier. Over het eten heb ik geen herinnering, dus het was niet spectaculair goed of slecht.
Met het "broodje aap" was anders niks mis hoor! Lekker hard broodje gezond.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:spectral schreef op 06 augustus 2014 @ 16:43:

[...]

Genoeg tokkies daar gezien die de loslopende apen wel wat te eten gaven of aaiden. Apenheul en dolfinarium staan wat mij betreft met stip bovenaan qua tokkie-gehalte.

Oh echt? Voeren/aaien = tokkie, of is het het type mensen?

Ik ga zelf volgende week naar de apenheul, dan weet ik waar ik op moet letten.
quote:ainne schreef op 06 augustus 2014 @ 17:05:

[...]

Oh echt? Voeren/aaien = tokkie, of is het het type mensen?

Ik ga zelf volgende week naar de apenheul, dan weet ik waar ik op moet letten.Een bepaald type mens, en die nemen het ook over het algemeen niet zo nauw met dat soort regels....
Ja dat is irritant, van die mensen die denken dat bepaalde regels niet voor hen gelden.

Zoals deze slimmerds:

http://www.rtlnieuws.nl/e ... se-bergen-valt-jongen-aan
Dezelfde soort mensen zie je inderdaad dieren voeren in dierentuinen, dieren proberen te aaien in dierentuinen, hun kinderen over het veiligheidshekje bij de leeuwen zetten, op de ramen tikken in aquaria, flits gebruiken in aquaria etc.
Wij hadden zelf broodjes mee en we hebben drinken gehaald.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vond het erg tegenvallen. Bij burgers zoo bijv is het duidelijk beter geregeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven