Artikelen Lees ook

02-04-2021 16:22 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

We lezen geregeld in verschillende topics commentaren en reacties op de artikelen van de Leesook. Dat mag uiteraard, maar om te zorgen dat we dit wat meer gestructureerd kunnen doorgeven aan de redactie, hebben wij bedacht om hier een speciaal topic voor te openen.
Even voor de volledigheid: Wij moderators hebben geen invloed op de inhoud of op de plaatjes die gebruikt worden.

Dus, staan er fouten in een artikel, laat het hier weten. Klagen over de Leesook mag uiteraard ook, maar verwacht niet dat ie daardoor zal verdwijnen.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam

p.s. voor wat ontspanning, voor de gein (er gebeurt namelijk niks mee) en omdat het kan, een polletje en plaatje:

Afbeelding

De Leesook is:

Totaal aantal stemmen: 145

leuk! (4%)
niet leuk (48%)
voor vieze oude mannetjes (39%)
goed voor de groenteboer (3%)
slecht voor de fruitteler (3%)
handig als je spoilers wil lezen (3%)
verdient een blom Geen stemmen
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 23:13
99.41% gewijzigd
En?? Wat wordt er gedaan met de poll? Volgende week de Lees Ook van de site af? Want de uitslag is wel heel duidelijk en alle posts hier ook.

Oh wordt niets mee gedaan, nou ja zeg.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
08-05-2021 22:31
En?? Wat wordt er gedaan met de poll? Volgende week de Lees Ook van de site af? Want de uitslag is wel heel duidelijk en alle posts hier ook.

Oh wordt niets mee gedaan, nou ja zeg.
De poll was alleen ter entertainment :P , we hebben het topic vooral geopend om alle klachten over de Leesook zo centraal mogelijk te houden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
friezinnetje2014 schreef:
08-05-2021 22:31
En?? Wat wordt er gedaan met de poll? Volgende week de Lees Ook van de site af? Want de uitslag is wel heel duidelijk en alle posts hier ook.

Oh wordt niets mee gedaan, nou ja zeg.
Die poll was een geintje toch.
p.s. voor wat ontspanning, voor de gein (er gebeurt namelijk niks mee)

:rofl:

Ik stem voor fruit met zaad terug
anoniem_399690 wijzigde dit bericht op 15-05-2021 18:35
1.65% gewijzigd
ModeratorViva schreef:
15-05-2021 18:28
De poll was alleen ter entertainment :P , we hebben het topic vooral geopend om alle klachten over de Leesook zo centraal mogelijk te houden.
ja, dat snapte ik wel, maar goed het commentaar is ook allemaal hetzelfde. Niemand die er iets aan vindt, slecht geschreven enz enz.
Dochtertje Coco lijkt als twee druppels water op Katja Schuurman

Ongelooflijk he, zo frappant. Je verwacht het niet.
Dat woordje DÍT steeds.

DÍt is de reden dat je je haar zou moeten wassen met appelazijn

DÍt is waarom je last hebt van hoofdpijn tijdens de menstruatie.

Waarom die nadruk op dit?

En verder ga ik mijn haar niet wassen met azijn alleen omdat jullie dat zeggen.
En alsof iedereen zonder uitzondering hoofdpijn heeft tijdens de menstruatie.

Pfff
Omdat het specifiek verwijst naar iets dat in het artikel staat dat niet in de titel genoemd wordt, dus je moet klikken om te weten waar het naar verwijst. Het is indexicaal, het verleent nadruk en leent zich dus uitstekend voor clickbait.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Deixis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven