Aso jeugd

14-11-2014 13:48 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is sommige jeugd toch aso.

Rechts langs je scheuren met een dure scooter , zodat je je zichtbaar ervan schrikt.En als je er wat van zegt kan je een grote bek krijgen.Zelfs in de winkel lopen ze dan nog je achterna om je te treiteren.
Ik ben een tijdje terug een week op stap geweest, veel van het openbaar vervoer gebruik gemaakt, vooral Randstad, en ik was blij verrast over de behulpzaamheid van de mens, ongeacht leeftijd en andere onderscheidende eigenschappen. Oftewel, ik vind het wel meevallen. Ja, er zijn ettertjes bij, maar de meerderheid is beleefd en voorkomend. In mijn ervaring dan.
Later is nu
Ik maak me vooral zorgen over de komende tijd, nu de vuurwerkperiode weer gaat beginnen. Voor de rest heb ik er eigenlijk niet zo'n last van. Maar om vuurwerk kan ik me wel druk maken.

Tijdje terug was ik op een vrijdagavond bij de supermarkt en na het afrekenen kwamen er twee jongens van een jaar of tien achter me aan met de woorden 'mevrouw, u bent deze vergeten' en een fles ice tea zero omhoog houdend. Die had ik inderdaad bij mijn boodschappen. Ik had er niets van gemerkt en ze hadden hem gemakkelijk zelf mee kunnen nemen. Vond dat heel erg netjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven