Auto huren...Greenwheels?
vrijdag 11 december 2015 om 00:01
Hallo allemaal,
Ik ben een beginnende bestuurder, zonder eigen auto. Nu wil ik, zo nu en dan, een auto huren. Gewoon voor de ervaring wat rond tuffen en soms voor een weekend.
Ik heb wat mensen gehoord over Greenwheels. (www.greenwheels.nl)
Zijn er mensen hier,die ervaring hebben met dit verhuur systeem/bedrijf?
Ik heb net even gekeken en je betaald sowieso 5 euro per maand (kleinste abonnement)
En dan ¤4,10 per uur. (nachttijd ¤1,- per uur).
En 0,26 cent per km incl benzine.
Zijn dit normale kosten, goedkoop zelfs of toch wel duur....Ik heb werkelijk waar geen idee .
Ik hoor graag naar jullie ervaringen .
Ik ben een beginnende bestuurder, zonder eigen auto. Nu wil ik, zo nu en dan, een auto huren. Gewoon voor de ervaring wat rond tuffen en soms voor een weekend.
Ik heb wat mensen gehoord over Greenwheels. (www.greenwheels.nl)
Zijn er mensen hier,die ervaring hebben met dit verhuur systeem/bedrijf?
Ik heb net even gekeken en je betaald sowieso 5 euro per maand (kleinste abonnement)
En dan ¤4,10 per uur. (nachttijd ¤1,- per uur).
En 0,26 cent per km incl benzine.
Zijn dit normale kosten, goedkoop zelfs of toch wel duur....Ik heb werkelijk waar geen idee .
Ik hoor graag naar jullie ervaringen .
anoniem_264465 wijzigde dit bericht op 11-12-2015 02:04
Reden: Kromme zinnen en vergeten komma's ;)
Reden: Kromme zinnen en vergeten komma's ;)
% gewijzigd
maandag 6 maart 2017 om 11:12
Ha, even een vraagje voor de ervaren Greenwheels gebruikers. Ik heb het abonnement voor 0 euro per maand afgesloten en betaal dan 6 euro per uur. Weten jullie of Greenwheels ook met halve uren rekent? Heb nu 2,5 uur gereserveerd. Betaal ik dan 15 euro of wordt dat afgrerond naar 18? In dat laatste geval kan ik hem namelijk net zo goed voor 3 uur reserveren.