Auto schade ruzie!

14-10-2018 15:04 228 berichten
Nou lompe ik is tegen een muur gereden, auto is zo hoog dat ik het niet gezien had. Man woedend op me.. Kunnen natuurlijk op de zondag niet naar de garage. Iemand enig idee wat de kosten van de schade zou kunnen zijn. Waarschijnlijk gescheurde bumper en ontwricht. De moterkap sluit niet meer helemaal waardoor je een grote spleet ziet. Helppp
Alle reacties Link kopieren
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 20:16
Afspreken? Kom je er vanzelf achter
:O :O

Dat klinkt als een citaat uit een B-film.
.
SombraOnline schreef:
14-10-2018 22:25
Je bent wel snel aangebrand, hè? Thea steunde jou juist.
Sorry zo begreep ik t.. Zin verkeerd gelezen dan. Wordt zoveel commentaar gegeven, gek he snel aangebrand zijn?! Heb jij zeker geen last van?
Wat boeit het dat je op de heenweg niet reed? Je ziet zo'n muurtje toch als je instapt?
vivapimpelmees schreef:
14-10-2018 23:20
Wat boeit het dat je op de heenweg niet reed? Je ziet zo'n muurtje toch als je instapt?
Ja, ze is expres er tegenaan gereden.
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 23:19
Sorry zo begreep ik t.. Zin verkeerd gelezen dan. Wordt zoveel commentaar gegeven, gek he snel aangebrand zijn?! Heb jij zeker geen last van?
Nou, nee. Dit is een forum, waar je commentaar kan verwachten.
¡Apagando las luces!
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 20:16
Afspreken? Kom je er vanzelf achter
Ik sla geen zwangere vrouwen, sorry.

Over internethelden gesproken :rofl:
Het komt erop neer dat je niet kunt autorijden als dit je gebeurt.
Dat haar man zo boos is komt vast niet door de schade, maar meer door het feit dat het haar geen bal kan schelen dat ze de auto heeft gesloopt.
En hier is ze zo gepikeerd, want ze had medelijden verwacht. Thuis is er iemand boos en hier krijgt ze ook geen begrip. Dat is ook best even een tegenvaller.
ik word steeds kleiner, blijkbaar zijn TO en ik de enige die ooit wel eens schade gereden hebben
Bizar
Als ik schade rij, zeg ik niet jammer voor je, zo dramatisch is het niet want hij rijdt nog. En jammer voor je dat we al meer tegenvallers hebben gehad en jij je nu druk maakt over de kosten.
Dat is het verschil.

Prima als 'materialisme je niet boeit' . Zolang het om je eigen materiaal en je eigen portemonnee gaat.
.
impala schreef:
15-10-2018 08:34
Als ik schade rij, zeg ik niet jammer voor je, zo dramatisch is het niet want hij rijdt nog. En jammer voor je dat we al meer tegenvallers hebben gehad en jij je nu druk maakt over de kosten.
Dat is het verschil.

Prima als 'materialisme je niet boeit' . Zolang het om je eigen materiaal en je eigen portemonnee gaat.

Eens.
Ik verwijder mijn account en mij zie je hier nooit meer terug bah bah! En thuis is er niemand meer boos. Lezen wat je wilt lezen he. Wat is Nederland toch een zuur land geworden. Dit forum is om elkaar te helpen. Ik hoef geen begrip maar vroeg om een prijsindicatie. Gelukkig lig ik er niet wakker van en lijkt 't vele van jullie meer te raken.. Gefrustreerde mensen!
Star² schreef:
15-10-2018 07:08
Ik sla geen zwangere vrouwen, sorry.

Over internethelden gesproken :rofl:
Nou ik stel voor om juist niet via te internet te kletsen held op sokken! Wie had 't over slaan dan? Engerd!! Misschien maar een melding van maken.
De enge gefrustreerde hier, ben jij op het moment. :rofl:
sombraonline wijzigde dit bericht op 15-10-2018 09:12
Reden: Ik moet leren typen.
3.51% gewijzigd
¡Apagando las luces!
Steenbokje1975 schreef:
15-10-2018 08:53
Ik verwijder mijn account en mij zie je hier nooit meer terug bah bah! En thuis is er niemand meer boos. Lezen wat je wilt lezen he. Wat is Nederland toch een zuur land geworden. Dit forum is om elkaar te helpen. Ik hoef geen begrip maar vroeg om een prijsindicatie. Gelukkig lig ik er niet wakker van en lijkt 't vele van jullie meer te raken.. Gefrustreerde mensen!
Echt, als ik jouw vriend was moest ik op mijn handen zitten om geen immateriële schade te veroorzaken. Bij jou.
Succes ermee.
(Eigenlijk wens ik je vriend meer succes met jou.)
impala wijzigde dit bericht op 15-10-2018 09:06
4.24% gewijzigd
.
lilalinda schreef:
15-10-2018 08:29
ik word steeds kleiner, blijkbaar zijn TO en ik de enige die ooit wel eens schade gereden hebben
Bizar
Daar gaat het toch helemaal niet om.
lilalinda schreef:
15-10-2018 08:29
Bizar

Nee hoor, mijn man heeft een boomstam geraakt en die lag er ook al toen hij instapte. Shit happens hè :)

Ik vind online pesten persoonlijk verwerpelijk. Het scheelt dat je als online-gepeste de laptop nog kunt dichtklappen als het te erg wordt, maar het principe van collectief op een individu inhakken is hier verder hetzelfde als op het schoolplein. Beschamend.
Maandagochtend, en ik zit alweer aan de popcorn ... Afbeelding

Over die verzekering: er lopen een paar te roepen dat je maar beter verzekerd moet zijn ipv WA plus. Maar regel 1 luidt: nooit verzekeren wat je ook zelf kan betalen. Aangezien het premieverschil tussen WA plus en All risk nogal aanzienlijk is, en de kans dat je zelf schade rijdt best klein is, zou het lonender kunnen zijn dat genoemde verschil op je spaarrekening te zetten. Heb je het nodig, is het er, en heb je het niet nodig dan is het niet voor niets uitgegeven maar kun je die bv weer bij een volgende auto leggen.
En sowieso: een auto ouder dan een jaar of drie, vier, all-risk verzekeren is echt zonde, als je kijkt naar de (fictieve) waarde na afschrijvingen.

Ik zou ook boos worden als mijn man op mijn boosheid reageert met een hoop laconiek gedoe en 'pff wat een drama'. Kan zomaar zijn dat het hem niet gaat om die auto maar om de manier waarop. En ja, mannen en 'hun' auto (ik zeg ook zovaak 'mijn' auto tegen derden, ipv onze auto, hoor. We zitten niet aan elkaar vastgeplakt).

En voor de rest kom ik na jaren eens voorbijwaaien om weer midden in een uit de hand escalerend topic te stranden met een bak koffie. We zijn blijkbaar nog steeds niet genadig voor een TO die niet doorheeft dat ze niet alleen inhoudelijk vraagt maar ook secundair bijval wil voor haar gevoel.
Tia.Dalma schreef:
15-10-2018 09:19

Over die verzekering: er lopen een paar te roepen dat je maar beter verzekerd moet zijn ipv WA plus. Maar regel 1 luidt: nooit verzekeren wat je ook zelf kan betalen. Aangezien het premieverschil tussen WA plus en All risk nogal aanzienlijk is, en de kans dat je zelf schade rijdt best klein is, zou het lonender kunnen zijn dat genoemde verschil op je spaarrekening te zetten. Heb je het nodig, is het er, en heb je het niet nodig dan is het niet voor niets uitgegeven maar kun je die bv weer bij een volgende auto leggen.
En sowieso: een auto ouder dan een jaar of drie, vier, all-risk verzekeren is echt zonde, als je kijkt naar de (fictieve) waarde na afschrijvingen.

Ik zou ook boos worden als mijn man op mijn boosheid reageert met een hoop laconiek gedoe en 'pff wat een drama'. Kan zomaar zijn dat het hem niet gaat om die auto maar om de manier waarop. En ja, mannen en 'hun' auto (ik zeg ook zovaak 'mijn' auto tegen derden, ipv onze auto, hoor. We zitten niet aan elkaar vastgeplakt).

En voor de rest kom ik na jaren eens voorbijwaaien om weer midden in een uit de hand escalerend topic te stranden met een bak koffie. We zijn blijkbaar nog steeds niet genadig voor een TO die niet doorheeft dat ze niet alleen inhoudelijk vraagt maar ook secundair bijval wil voor haar gevoel.
Als zij ook wat inlevingsvermogen/bijval mbt het gevoel van vriend had getoond, waren de reacties vast heel anders geweest. De mijne in elk geval wel. Maar nee, hij moet niet zeuren en wij moeten niet zeuren. Nou de groeten dan.
.
impala schreef:
15-10-2018 09:25
Als zij ook wat inlevingsvermogen mbt het gevoel van vriend had getoond, waren de reacties vast heel anders geweest. De mijne in elk geval wel.
Zoals ik het nu lees, zou dat ook mijn gevoel er bij zijn. Maar weet je, misschien is zij wel weer zo afgebekt door meneer Steenbok (en zelf zo geschrokken van de aanrijding) dat ze van de weeromstuit en rebels zegt 'jemig, dra-maaaa'. En blaast ze dat hier in dit topic af (en heeft ze dat misschien niet eens tegen hem zelf zo gezegd). (En zwanger, sorry to, maar ik was ook tweemaal niet echt voor rede vatbaar).

Misschien denken wij viva-dames wel zo slim en sensitief te zijn dat wij tussen de regels door kunnen zien waar het echt aan schort. En willen we zo puntig zijn om een TO daar vooral nog even op te wijzen. En heeft zo'n TO dat zelf vervolgens net zo hard, en daar gaat het kippenhok weer. Zelf jaren hier rondgebanjert en daar heus, aan beide zijden van het verhaal, veel ervaring mee.
Gebeurt op FOK niet zo vaak, hoor :idee: ;-)
To waarom loopt een topic die je start vaak uit op een soort rel? Kijk eens naar je ander topic. Die had ook al dik 20 pagina's aan reacties.
Tia.Dalma schreef:
15-10-2018 09:19

Met zwanger zijn geen ervaring, misschien is dat een excuus. Verder leuk je weer te lezen, dit forum kan wel wat rede en redelijkheid gebruiken :)
Geniet nog even van de eerste happen popcorn, het gaat meestal helaas snel weer tegenstaan :P
impala wijzigde dit bericht op 15-10-2018 10:02
2.91% gewijzigd
.
Pandax schreef:
15-10-2018 09:08
Nee hoor, mijn man heeft een boomstam geraakt en die lag er ook al toen hij instapte. Shit happens hè :)

Ik vind online pesten persoonlijk verwerpelijk. Het scheelt dat je als online-gepeste de laptop nog kunt dichtklappen als het te erg wordt, maar het principe van collectief op een individu inhakken is hier verder hetzelfde als op het schoolplein. Beschamend.
Helemaal mee eens, dat collectief inhakken, wat ook hier weer gebeurde, is te triest voor woorden en zegt natuurlijk veel meer over die personen als over TO ik hoop dat ze dat inziet.
Als deze TO gewoon antwoord had gegeven op de vraag om welk type auto het ging en niet een houding had aangenomen van "lekker boeie" dan had ze heel andere antwoorden gekregen.
Steenbokje1975 schreef:
15-10-2018 08:53
Goh, een prijsindicatie vragen. Ja joh, daar is het forum echt de plek voor. Garage, zo heet het waar je moet zijn.
Sterkte met je slechte bui en succes met de schade herstellen. En voortaan opletten waar je rijdt :)
Steenbokje1975 schreef:
15-10-2018 08:54
Nou ik stel voor om juist niet via te internet te kletsen held op sokken! Wie had 't over slaan dan? Engerd!! Misschien maar een melding van maken.

Doe maar. Zeg maar tegen de mods dat ik een enge boze man ben. Lijkt me hilarisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven