31-08-2011 23:43 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat er zoveel leuke nieuwe ava's zijn beginnen Digibeet en ik een uitlaat/verzorg service. Voor als je er even niet bent of gewoon geen zin hebt om voor je avatar te zorgen.

Behalve honden uitlaten en verzorgen borstelen, aaien en voeren we ook katten, cavia's, ratjes, muisjes en vogels. Reptielen kunnen ook bij ons terecht maar omdat ze vrij zeldzaam zijn bekijken we per dier wat we doen. Voor ezels hebben we ook een apart programma.

Planten, bomen en bloemen zijn ook welkom, we praten met ze en geven ze water.

Andere avatars zijn altijd bespreekbaar, laat maar weten als je van deze service gebruik wil maken!
Muisje niet alles tegelijk he, begin nu maar met rennen, die hindernissen komen later wel.
me me me me me me?
Idalee en Digibeet, hebben jullie ook een plekje over voor een komkommer ?
Ida, je bent knettergek , maar ik hou van jou .
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 01 september 2011 @ 00:13:

wat kunnen jullie betekenen voor mijn avatar? Ik heb hem nog niet zo lang maar hij is me erg dierbaar en vindt het best eng om de verzorging uit handen te geven als ik eerlijk ben.
Smurk, ze zijn allemaal welkom hoor!

Digi! bouw snel nog een mega vogelkooi bij!!

Komkommers kunnen we wassen en lekker in de koele koelkast leggen. Is dat iets?

Mefs, ik ook van jou
Maar laat die komkomers niet in de buurt van mefsmeid. Voordat je het weet heeft ze alles opgegeten.
Kunnen jullie ook avatars zoeken als ze zijn weggelopen? Mijn any-key is spoorloos.
sst Mefs, wij verwerken die komkommer gewoon in een salade, zeggen we dat ie is overleden

Wat rot Christiane, maar wij kunnen helaas geen ava's opsporen. Je kan beter contact opnemen met de politie, afdeling vermiste ava's.
quote:idalee schreef op 01 september 2011 @ 09:10:

Komkommers kunnen we wassen en lekker in de koele koelkast leggen. Is dat iets?

Ja! Vooral dat wassen kan geen kwaad, hij heeft zo lang in de wacht gestaan dat ie een beetje stoffig is geworden.
Hebben jullie ook bamboe in huis?
WTF?
Mijn avatar zou eigenlijk moeten leren lezen. Hebben jullie aardige zomerkampen?
Ja hoor, bamboe hebben we, maar wel bamboe scheuten uit blik, is dat ook ok?

Zomerkampen? Nee, wel herfstkampen
quote:idalee schreef op 01 september 2011 @ 10:32:

Ja hoor, bamboe hebben we, maar wel bamboe scheuten uit blik, is dat ook ok?

Voor een dagje af en toe is dat wel acceptabel, als er tenminste dan ook flink geknuffeld wordt?
WTF?
Ja hoor, knuffelen doen we hier zowat de hele dag door!
Bamboe? waar?

Kan ik ook geborsteld worden?
Tuurlijk Maja, we hebben een varkenshaar borstel, benen kam, verrtjes, etc.
quote:mispunt schreef op 01 september 2011 @ 00:14:

Yellow, succes ermee zou ik zeggen! Let wel, Shelly gedijd het best bij rust, reinheid en regelmaat, en af en toe een valiumpje in zijn thee. Verder mag hij geen auto rijden, geen koffie en moet je zijn internet aankopen in de gaten houden in het geval dat hij weer besluit een kernreactor in de schuur te bouwen.

Oh, en ken je het liedje "Soft kitty"? Die vindt ie errug leuk.

@ Idalee, Sheldon en cavia's? Not a Snowballs chance in a catscanner!Tja en dan hebben we nu een probleem... Want wie van ons is nou de echte
daar is tie dan de volière voor al de gevleugelde vriendjes

ik heb trouwens de tardis besteld, dan zijn we van alle ruimte problemen af en is werkelijk iedereen welkom
Misschien moeten we toch een Sheldon hoek gaan aanleggen Digi, wat denk jij?
sheldon krijgt een speciale afdeling in de tardis, dan kan hij als hij zin heeft de engine poetsen

valt niet op in de tuin:

Idalee, hoe zit dat met jouw avatar? Ik zie bij de OP geen avatar en bij je andere postings wel.

Heb je een kleurloos alter ego dat je de hele dag fleurige alter ego's laat verzorgen? En een fleurige die de acquisitie doet?
WTF?
vreemd, ik zie hem wel
Zelfs een harde F5 (crtl + F5) laat geen avatar zien bij de OP van Idalee. Wel bij al haar andere postings.

Ik werk in IE.

Zal de wondere wereld van het Viva-forum wel weer zijn.
WTF?
Het viel mij ook al op, maar toen ik de OP typte, was ik de bloem water aan het geven, toen was ie even uit beeld, ik denk dat het daardoor komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven