31-08-2011 23:43 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat er zoveel leuke nieuwe ava's zijn beginnen Digibeet en ik een uitlaat/verzorg service. Voor als je er even niet bent of gewoon geen zin hebt om voor je avatar te zorgen.

Behalve honden uitlaten en verzorgen borstelen, aaien en voeren we ook katten, cavia's, ratjes, muisjes en vogels. Reptielen kunnen ook bij ons terecht maar omdat ze vrij zeldzaam zijn bekijken we per dier wat we doen. Voor ezels hebben we ook een apart programma.

Planten, bomen en bloemen zijn ook welkom, we praten met ze en geven ze water.

Andere avatars zijn altijd bespreekbaar, laat maar weten als je van deze service gebruik wil maken!
Zijn Sheldon's ook welkom? Ik ga niet op vakantie, maar kan af en toe wel wat rust gebruiken...
Ik wil Sheldon wel!!!
Ja Sheldons plaatsen we vaan bij de cavia's, is dat ok?
quote:idalee schreef op 01 september 2011 @ 00:06:

Ja Sheldons plaatsen we vaan bij de cavia's, is dat ok?ken, maar hij mag ook het gras maaien wat mij betreft
Digi, die schoonheidssalon, wordt een beetje veel denk ik, we hebben het een half uur na opening al druk
ik kan wel kijken wie er altijd een schoonheidssalon wilde runnen...
pssst, Yellow, ik geef die Sheldon wel aan je door als we m hebben, niet tegen het baasje zeggen
maar misschien eerst even de animo afwachten?

dusch dames, denken jullie dat jullie gebruik zouden maken van een superdeluxe schoonheidsbehandeling voor een virtuele prijs?
Is dit een alcoholische hundschje
quote:idalee schreef op 01 september 2011 @ 00:09:

pssst, Yellow, ik geef die Sheldon wel aan je door als we m hebben, niet tegen het baasje zeggenthanks kus op kontje idalee
Ok, goed plan Digi, we kunnen altijd nog extra personeel aannemen
wat kunnen jullie betekenen voor mijn avatar? Ik heb hem nog niet zo lang maar hij is me erg dierbaar en vindt het best eng om de verzorging uit handen te geven als ik eerlijk ben.
Yellow, succes ermee zou ik zeggen! Let wel, Shelly gedijd het best bij rust, reinheid en regelmaat, en af en toe een valiumpje in zijn thee. Verder mag hij geen auto rijden, geen koffie en moet je zijn internet aankopen in de gaten houden in het geval dat hij weer besluit een kernreactor in de schuur te bouwen.

Oh, en ken je het liedje "Soft kitty"? Die vindt ie errug leuk.

@ Idalee, Sheldon en cavia's? Not a Snowballs chance in a catscanner!
Mispunt, ken ik soft kitty?!

Ik ben mede auteur van soft kitty the musical (in het theater bij u in de buurt voorjaar 2012)

Ik zou zo graag met Sheldon chillen, beejte over star trek babbelen. SHeldon en ik, het zou zo mooi kunnen zijn.
Jah ben ook een heel onschuldig muisje. ik zal mijn best doen tijdens het trainen. ik ben niet zo'n doorzetten, dus jullie helpen me wel, he?

Ben wel bang, dat als ik afval mijn figuur niet in proportie is. Mijn ogen zullen dan nóg groter lijken. Wat moet ik nu doen; dilemma!

Dat borstelen met zo'n veertje, dat lijkt me wel wat. Wordt mijn vachtje vast fluweelzacht van
voor waardevolle objecten hebben we een kluis of anders een vitrine met kogelwerend glas als íe graag bij het raam zit
Oh echt hè. Door dat hele Ava gedoe heb ik nu pas door dan donkeyshot Don Quichot is.

*spuit 11 trekt zich weer terug*
Ps mijn dure rode pumps poets ik zelf. Ze glimmen altijd
Hm, ok Mispunt stoppen we m bij de katten in de catscanner

Maak je geen zorgen IBI, hij wil ook dat je hem af en toe los laat zodat je verder kunt, helemaal van elkaar gescheiden zullen jullie toch nooit zijn.
quote:SexNJaZz schreef op 01 september 2011 @ 00:18:

Oh echt hè. Door dat hele Ava gedoe heb ik nu pas door dan donkeyshot Don Quichot is.

*spuit 11 trekt zich weer terug*meteen dan maar het hakje doen?
shit, daar gaat mijn kans om die rode pumps achterover te drukken

muisje, we laten een kat achter je aanlopen dus ik denk dat dat trainen wel goed komt. We kunnen eventueel een oogverkleining uit laten voeren, maar dat doen we liever niet hier, dan sturen we je door naar de muizen opticien.
quote:SexNJaZz schreef op 01 september 2011 @ 00:18:

*spuit 11 trekt zich weer terug*Spuit 12 ook
quote:idalee schreef op 01 september 2011 @ 00:19:

Hm, ok Mispunt stoppen we m bij de katten in de catscanner

Maak je geen zorgen IBI, hij wil ook dat je hem af en toe los laat zodat je verder kunt, helemaal van elkaar gescheiden zullen jullie toch nooit zijn. wat lief!
Oke en weten jullie al welke kat?

Het zou leuk zijn als er ook hindernissen zijn. Dan is de uitdaging nóg groter.

Fijn dat ik voor een eventuele operatie een doorverwijzing kan krijgen.

** Muisje gaat nu slapen, weltrusten allemaal**
quote:xxmuisjexx schreef op 01 september 2011 @ 00:29:

Oke en weten jullie al welke kat?

Het zou leuk zijn als er ook hindernissen zijn. Dan is de uitdaging nóg groter.

Fijn dat ik voor een eventuele operatie een doorverwijzing kan krijgen.

** Muisje gaat nu slapen, weltrusten allemaal**daar hebben we Joop voor (hele grote britse korthaar ala whiskas kat)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven