woensdag 31 augustus 2011 om 23:43
Omdat er zoveel leuke nieuwe ava's zijn beginnen Digibeet en ik een uitlaat/verzorg service. Voor als je er even niet bent of gewoon geen zin hebt om voor je avatar te zorgen.
Behalve honden uitlaten en verzorgen borstelen, aaien en voeren we ook katten, cavia's, ratjes, muisjes en vogels. Reptielen kunnen ook bij ons terecht maar omdat ze vrij zeldzaam zijn bekijken we per dier wat we doen. Voor ezels hebben we ook een apart programma.
Planten, bomen en bloemen zijn ook welkom, we praten met ze en geven ze water.
Andere avatars zijn altijd bespreekbaar, laat maar weten als je van deze service gebruik wil maken!
Behalve honden uitlaten en verzorgen borstelen, aaien en voeren we ook katten, cavia's, ratjes, muisjes en vogels. Reptielen kunnen ook bij ons terecht maar omdat ze vrij zeldzaam zijn bekijken we per dier wat we doen. Voor ezels hebben we ook een apart programma.
Planten, bomen en bloemen zijn ook welkom, we praten met ze en geven ze water.
Andere avatars zijn altijd bespreekbaar, laat maar weten als je van deze service gebruik wil maken!
donderdag 1 september 2011 om 00:14
Yellow, succes ermee zou ik zeggen! Let wel, Shelly gedijd het best bij rust, reinheid en regelmaat, en af en toe een valiumpje in zijn thee. Verder mag hij geen auto rijden, geen koffie en moet je zijn internet aankopen in de gaten houden in het geval dat hij weer besluit een kernreactor in de schuur te bouwen.
Oh, en ken je het liedje "Soft kitty"? Die vindt ie errug leuk.
@ Idalee, Sheldon en cavia's? Not a Snowballs chance in a catscanner!
Oh, en ken je het liedje "Soft kitty"? Die vindt ie errug leuk.
@ Idalee, Sheldon en cavia's? Not a Snowballs chance in a catscanner!
donderdag 1 september 2011 om 00:16
donderdag 1 september 2011 om 00:17
Jah ben ook een heel onschuldig muisje. ik zal mijn best doen tijdens het trainen. ik ben niet zo'n doorzetten, dus jullie helpen me wel, he?
Ben wel bang, dat als ik afval mijn figuur niet in proportie is. Mijn ogen zullen dan nóg groter lijken. Wat moet ik nu doen; dilemma!
Dat borstelen met zo'n veertje, dat lijkt me wel wat. Wordt mijn vachtje vast fluweelzacht van
Ben wel bang, dat als ik afval mijn figuur niet in proportie is. Mijn ogen zullen dan nóg groter lijken. Wat moet ik nu doen; dilemma!
Dat borstelen met zo'n veertje, dat lijkt me wel wat. Wordt mijn vachtje vast fluweelzacht van
donderdag 1 september 2011 om 00:23
donderdag 1 september 2011 om 00:27
donderdag 1 september 2011 om 00:38
quote:xxmuisjexx schreef op 01 september 2011 @ 00:29:
Oke en weten jullie al welke kat?
Het zou leuk zijn als er ook hindernissen zijn. Dan is de uitdaging nóg groter.
Fijn dat ik voor een eventuele operatie een doorverwijzing kan krijgen.
** Muisje gaat nu slapen, weltrusten allemaal**daar hebben we Joop voor (hele grote britse korthaar ala whiskas kat)
Oke en weten jullie al welke kat?
Het zou leuk zijn als er ook hindernissen zijn. Dan is de uitdaging nóg groter.
Fijn dat ik voor een eventuele operatie een doorverwijzing kan krijgen.
** Muisje gaat nu slapen, weltrusten allemaal**daar hebben we Joop voor (hele grote britse korthaar ala whiskas kat)