Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
woensdag 23 mei 2012 om 09:52
Hier in omgeving Amsterdam is het prachtig weer. Ik zit op kantoor. Geen airco hier, maar de ramen wagenwijd open en dan is het hier prima vertoeven. Ik vind het heerlijk deze temperaturen!
Aankomende dagen wordt het denk ik wel wat aangenamer, een iéts koudere temperatuur. Ik vind het altijd precies goed als ik met een dun jasje op de fiets moet, en met blote armen uit de wind in de zon kan zitten zonder het koud te hebben
Aankomende dagen wordt het denk ik wel wat aangenamer, een iéts koudere temperatuur. Ik vind het altijd precies goed als ik met een dun jasje op de fiets moet, en met blote armen uit de wind in de zon kan zitten zonder het koud te hebben
woensdag 23 mei 2012 om 09:55
Ik heb hetzelfde hoor. Gisteren op het werk zo vreselijk warm, als je dan mensen onder de douche moet helpen en je staat met plastic schort en dito laarzen in snikhete krappe douches. Soms wil men de kachel nog aan want het mocht eens tochten.
Heb me gisteren echt ziek gevoeld, duizelig, benauwd. Van mij hoeft het niet deze hitte. Graad of 20 is wel de max voor mij.
En we moeten nog zo lang voordat het september is.
woensdag 23 mei 2012 om 10:38
Lammy,
Het wordt ongeveer zoals Chyou zegt. De dagen erna worden minder warm. Dat is trouwens ook wat Weerplaza (http://www.weerplaza.nl) zegt.
Het wordt ongeveer zoals Chyou zegt. De dagen erna worden minder warm. Dat is trouwens ook wat Weerplaza (http://www.weerplaza.nl) zegt.
World of Warcraft: Legion
woensdag 23 mei 2012 om 12:24
Ik haat dit weer. Zweet gutst letterlijk tijdens het werken (want in de zon en soms gesjouw) van mijn hoofd.
Van dit weer word ik ook gewoon echt ziek. Hoofdpijn, duizelig, misselijk, benauwd etc. Heb al 2 zomers een longontsteking gehad.
17-20 graden is toch echt wel mijn max.
Van dit weer word ik ook gewoon echt ziek. Hoofdpijn, duizelig, misselijk, benauwd etc. Heb al 2 zomers een longontsteking gehad.
17-20 graden is toch echt wel mijn max.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
woensdag 23 mei 2012 om 12:35
Het is hier inmiddels al 30 graden, vind er niks aan, 25 is bij mij de max, dan heeft mini bubbels nog waterplezier en dan heb ik niet het idee dat er water uit elke porie uit mijn lichaam komt.
Morgen schijnt het gemiddeld 25 graden te worden, tja, woon in het oosten des lands dus zal wel weer tegen de 30 zijn!
Morgen schijnt het gemiddeld 25 graden te worden, tja, woon in het oosten des lands dus zal wel weer tegen de 30 zijn!
woensdag 23 mei 2012 om 15:32
15:30 Je kijkt nu een beetje grijzig op de lucht. Binnen is het koel (daar waar ik werk) en buiten is het 28 graden. Wat ik dus al voorspeld heb. Het zal warmer worden dan gisteren. Het zou mij niet verbazen als de 30 graden gehaald wordt.
16:20 Het is licht bewolkt, maar nog steeds zonnig. 30 graden; erg warm dus.
17:00 De bewolking neemt toe en de zon wordt er soms door gehinderd, maar het is nog steeds 30 graden.
17:20 De bewolking wordt dikker. Het waait flink.
16:20 Het is licht bewolkt, maar nog steeds zonnig. 30 graden; erg warm dus.
17:00 De bewolking neemt toe en de zon wordt er soms door gehinderd, maar het is nog steeds 30 graden.
17:20 De bewolking wordt dikker. Het waait flink.
World of Warcraft: Legion