Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Ik vind het zo lekker als het zo snikheet is! Wij gaan maandag op vakantie en wat mij betreft is het hoe warmer hoe beter. Hier is het nu een graad of 18. Het mag van mij ietsje meer zijn :-D
Alle reacties Link kopieren
Hier in omgeving Amsterdam is het prachtig weer. Ik zit op kantoor. Geen airco hier, maar de ramen wagenwijd open en dan is het hier prima vertoeven. Ik vind het heerlijk deze temperaturen!

Aankomende dagen wordt het denk ik wel wat aangenamer, een iéts koudere temperatuur. Ik vind het altijd precies goed als ik met een dun jasje op de fiets moet, en met blote armen uit de wind in de zon kan zitten zonder het koud te hebben :)
Mylene_Valerie schreef op 23 mei 2012 @ 09:49:

Was Shi er maar om lekker te klagen over het warme weer. Krijg amper adem met die benauwdheid. Durf het bijna niet te zeggen maar ik snak naar koelte.

Ik heb hetzelfde hoor. Gisteren op het werk zo vreselijk warm, als je dan mensen onder de douche moet helpen en je staat met plastic schort en dito laarzen in snikhete krappe douches. Soms wil men de kachel nog aan want het mocht eens tochten.

Heb me gisteren echt ziek gevoeld, duizelig, benauwd. Van mij hoeft het niet deze hitte. Graad of 20 is wel de max voor mij.

En we moeten nog zo lang voordat het september is.
En Hans, wat denk jij dat ons te wachten staat deze zomer.

Het is nu pas 10 uur en ik ben al helemaal doorweekt van de hitte. Gelukkig vrije dag. Blijf zo veel mogelijk binnen bij de airco.
Mylene_Valerie schreef op 23 mei 2012 @ 09:49:

Was Shi er maar om lekker te klagen over het warme weer. Krijg amper adem met die benauwdheid. Durf het bijna niet te zeggen maar ik snak naar koelte.
Hier mag je dat gerust zeggen hoor, over de vervelende hitte zul je niet gauw met mij onenigheid hebben. :) Het is veel te warm om opgefokt te zijn!
World of Warcraft: Legion
Lammy,

Het wordt ongeveer zoals Chyou zegt. De dagen erna worden minder warm. Dat is trouwens ook wat Weerplaza (http://www.weerplaza.nl) zegt.
In de verte een sliert bewolking, maar voor de rest is het zonnig.
ketricken schreef op 23 mei 2012 @ 08:54:

Maar voor alle warmte-haters: het is alleen nog maar vandaag zo heet. De komende dagen voorspellen ze een graadje of 22.
Waar ik woon is al vanaf zondag jl. 25 graden en warmer. Ik kan daar niet zo goed tegen en hoop dus dat de voorspelde verkoeling doorzet. 20-22 graden vind ik een ideale temperatuur. Ik word helaas echt ziek van de warmte.
Lang leve dicht bij de kust wonen! Hier is het zo warm eigenlijk helemaal niet. Heerlijk temperatuurtje om buiten met mijn laptop onder de parasol te zitten :)! Dus ik zou zeggen, verhuis allen naar het westen, of ga desnoods op een waddeneiland wonen!
De temperatuur is opgelopen naar 25, en ik verwacht dat het nog verder oploopt. Het is nog steeds zonnig en voor het grootste gedeelte onbewolkt.
Hier ook ruim 25 al. Lekkerrr, maar zuchtje wind is wel fijn ;-)
Ik haat dit weer. Zweet gutst letterlijk tijdens het werken (want in de zon en soms gesjouw) van mijn hoofd.

Van dit weer word ik ook gewoon echt ziek. Hoofdpijn, duizelig, misselijk, benauwd etc. Heb al 2 zomers een longontsteking gehad. ;-)

17-20 graden is toch echt wel mijn max.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Zou het gewoon niet zo zijn dat we er even weer aan moeten wennen .Ik kan er wel tegen,ga vanmiddag dan ook even lekker van het zonnetje genieten. Beetje voorbruinen alvast voor de vakantie
Het is hier inmiddels al 30 graden, vind er niks aan, 25 is bij mij de max, dan heeft mini bubbels nog waterplezier en dan heb ik niet het idee dat er water uit elke porie uit mijn lichaam komt.

Morgen schijnt het gemiddeld 25 graden te worden, tja, woon in het oosten des lands dus zal wel weer tegen de 30 zijn!
Ik vind het ook veel te warm en kan er ook niet zo goed tegen maar neem mijn maatregelen; veel eerder van werk weg en lekker gaan zwemmen :-d

Het is trouwens altijd van korte duur want straks zal het wel weer met bakken uit de lucht komen, kan ik me nu al op verheugen.
Volgens de weerberichten blijft het sowieso tot maandag zonnig alleen paar graden minder
Heerlijk! Helemaal in mijn element met dit weer, zelfs in zwangere toestand en op 3 hoog in de stad:-)

Per 25 juni verhuizen we ook nog eens naar een woning op 5 minuten lopen van een meer. Dan mag het elke dag wel 30 graden zijn van mij!
27 graden nu... 3 woorden om het weer perfect te beschrijven: strakblauw, zonnig en warm. :) Meer is er niet van, zou een collega hebben gezegd.
15:30 Je kijkt nu een beetje grijzig op de lucht. Binnen is het koel (daar waar ik werk) en buiten is het 28 graden. Wat ik dus al voorspeld heb. Het zal warmer worden dan gisteren. Het zou mij niet verbazen als de 30 graden gehaald wordt.

16:20 Het is licht bewolkt, maar nog steeds zonnig. 30 graden; erg warm dus.

17:00 De bewolking neemt toe en de zon wordt er soms door gehinderd, maar het is nog steeds 30 graden.

17:20 De bewolking wordt dikker. Het waait flink.
18:00 Dikke bewolking en 28 graden.
Ik vind het heeeeeeerlijk, het weer van gisteren en vandaag!!!! Heb alleen nog maar in mijn nieuwe bikini in de tuin gelopen en lekker niks in huis gedaan. Lijkt wel vakantie!!!
Het weer van gisteren gaat nog wel, maar vandaag werd het langzaam aan afzien. Nu is het 28 graden, zwaar bewolkt en er is af en toe een bui.
Van mij mag het de hele zomer zo blijven! Zalig!
hans66 schreef op 23 mei 2012 @ 15:32:

15:30 Je kijkt nu een beetje grijzig op de lucht. Binnen is het koel (daar waar ik werk) en buiten is het 28 graden. Wat ik dus al voorspeld heb. Het zal warmer worden dan gisteren. Het zou mij niet verbazen als de 30 graden gehaald wordt.

16:20 Het is licht bewolkt, maar nog steeds zonnig. 30 graden; erg warm dus.

17:00 De bewolking neemt toe en de zon wordt er soms door gehinderd, maar het is nog steeds 30 graden.

17:20 De bewolking wordt dikker. Het waait flink.
Ik heb hier ook buienrader.nl open staan dus je hoeft niet elk half uur het door te geven hoor, wel aardig maar hoeft niet ;-) .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
pandorab, 17 minuten geleden

Van mij mag het de hele zomer zo blijven! Zalig!

Van mij ook! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven