Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
bah bah......

ik zweet nu al peentjes.

De thermometer binnen staat tussen de 25 en 30 graden.

vrijdag op zaterdag schijnt het weer om te slaan.

In ieder geval een aantal graden naar beneden,kan niet wachten.

Nou, ik zal wel moeten wachten..
Ik heb het he-le-maal niet naar m'n zi!!! Pas 's avonds rond negen uur wordt het uit te houden en voor die tijd doe ik niets. Dat klinkt misschien aantrekkelijk maar ik verveel me de t#f*s en heb ook geen afleiding...Zielug ben ik he?!

Sterkte ook voor degenen die moeten werken zonder airco. En voor de mensen die het wel lekker vinden: Gefeliciteerd!
Jongens, ik kan jullie de mobiele airco echt VAN HARTE aanbevelen. Op mijn woonkamerzolder is het de afgelopen avonden geen 30+ geweest, maar zelfs heel eventjes onder de 25 graden. Wát een weelde. Het bakbeest onttrekt ook veel vocht aan de lucht en een droge lucht is goddelijk met tropenweer.

Overigens geef ik graag toe dat ik echte winterse kou ook niet gemakkelijk trek, hoewel je je daarop kunt kleden natuurlijk. Ik ben niet van de extremen, ben een holland-spruitjes-kind in hart en nieren, met zonne-allergie en wintertenen. Ik lente en herfst, dát vind ik genieten.
.
quote:Festen schreef op 02 juli 2009 @ 12:02:

[...]

zekers zelfs september en oktober is het weleens snik heet Niet grappig.
.
Nee, niet grappig!

In oktober is het niet meer snikheet. Maar in september kan het nog wel eens warm worden helaas :(
quote:Festen schreef op 02 juli 2009 @ 12:08:

niet? NEE!
.
Je lacht me uit
.
quote:Ann Liv schreef op 02 juli 2009 @ 11:59:

Overigens geef ik graag toe dat ik echte winterse kou ook niet gemakkelijk trek, hoewel je je daarop kunt kleden natuurlijk. Ik ben niet van de extremen, ben een holland-spruitjes-kind in hart en nieren, met zonne-allergie en wintertenen. Ik lente en herfst, dát vind ik genieten.Ik vind je een heerlijk ruitje en spruitje Annie......
.
quote:Festen schreef op 02 juli 2009 @ 12:12:

[...]

eg wel.... ben in oktober jarig enne kan me herinneren dat ik het zoooo heet had met de visite dat ik ze weg zat te kijken!

TRUT!!!!!!!!

Waarom zeg je dat nou!
quote:eleonora schreef op 02 juli 2009 @ 12:12:

[...]

Ik vind je een heerlijk ruitje en spruitje Annie......Ruitje-spruitje:
quote:Festen schreef op 02 juli 2009 @ 12:13:

[...]

nee hoor

nou voorruit voor jou Neeeeeee door de voorruit is nóg warmer!
.
Gatverdekuledder wat een gore rothitte!

Je staat op, gaat gutsen en als je niet doodstil op je kont blijft zitten dan blijf je ook gutsen.

Vanmorgen Fien wegbrengen, die dan gezellig haar rugzak vergeet, zodat je weer terug kunt naar huis en dan haastig naar binnen rennen (<----- jawel!) om dat ding te pakken en dan alsnog haasten. Huppekee, dan stroomt het zweet al weer lustig over de rug.

Nu is het binnen gruwelijk heet en buiten is het windstil.

Ik moet de basis voor een spel schrijven, een sprookje, een fantasy wereld moet ik bedenken, compleet met namen, plaatsen en een eigen taal(tje). Nu! Met dít weer! Terwijl ik eigenlijk met een Calippo in mijn snufferd én een in mijn Yoni in een zwembad zou willen zitten!

De airco komt morgen pas......
.
quote:eleonora schreef op 02 juli 2009 @ 12:16:

Gatverdekuledder wat een gore rothitte!

Je staat op, gaat gutsen en als je niet doodstil op je kont blijft zitten dan blijf je ook gutsen.

Vanmorgen Fien wegbrengen, die dan gezellig haar rugzak vergeet, zodat je weer terug kunt naar huis en dan haastig naar binnen rennen (<----- jawel!) om dat ding te pakken en dan alsnog haasten. Huppekee, dan stroomt het zweet al weer lustig over de rug.

Nu is het binnen gruwelijk heet en buiten is het windstil.

Ik moet de basis voor een spel schrijven, een sprookje, een fantasy wereld moet ik bedenken, compleet met namen, plaatsen en een eigen taal(tje). Nu! Met dít weer! Terwijl ik eigenlijk met een Calippo in mijn snufferd én een in mijn Yoni in een zwembad zou willen zitten!

De airco komt morgen pas......
Jes, ik heb dat van die Indische kroket opgelost voor je denk ik!
quote:Festen schreef op 02 juli 2009 @ 12:17:

[...]

ohja das waar sorry foutjuh'' vooruit'' dan maar Ik wil liever een dikke vette sneeuwbui op mn lijf, maar toch bedankt
Heb je nergens een ventilator Leo? Misschien moet je nog een keer een tiet ontbloten, dan komen er vast hordes buurmannen op je af die je dan kunt vragen of ze je koelte toe willen wuiven met wat palmtakken.

Dat spel klinkt wel als een hele leuke opdracht. Als je dan toch moet werken, beter aan zoiets leuks toch? Of is 't ineens niet meer zo genieten als het móet?
.
quote:Festen schreef op 02 juli 2009 @ 12:24:

morgen word het trouwens 32 graden....Nu vind ik je echt niet meer grappig. HOU OP!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven