Bannerklachten topic
dinsdag 8 oktober 2013 om 18:37
Beste forummers,
De banners op het Viva forum zijn een belangrijke inkomstenbron en zijn dus erg belangrijk voor het bestaan van het forum. De banners mogen natuurlijk nooit het gebruik van het forum verhinderen of bemoeilijken. Wanneer je een probleem of klacht hebt over een banner kun je die in dit topic melden.
Uiteraard gaan wij dit dan voor jullie uitzoeken en zorgen we waar nodig voor een snelle oplossing
Met vriendelijke groet,
Moderators viva forum.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
De banners op het Viva forum zijn een belangrijke inkomstenbron en zijn dus erg belangrijk voor het bestaan van het forum. De banners mogen natuurlijk nooit het gebruik van het forum verhinderen of bemoeilijken. Wanneer je een probleem of klacht hebt over een banner kun je die in dit topic melden.
Uiteraard gaan wij dit dan voor jullie uitzoeken en zorgen we waar nodig voor een snelle oplossing
Met vriendelijke groet,
Moderators viva forum.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 28 februari 2014 om 12:30
Idd die reclame van celblok ik heel vervelend. En als ik probeer te drukken op het kruisje dan ga ik vaak nog eens per ongeluk naar de link en denken ze straks nog succes te hebben ook.
Als die dan wel weg is is hij er bij de volgende klik weer!
En nee ik wil niks installeren op mijn computer om gewoon normaal te kunnen forummen.
Als die dan wel weg is is hij er bij de volgende klik weer!
En nee ik wil niks installeren op mijn computer om gewoon normaal te kunnen forummen.
vrijdag 28 februari 2014 om 17:22
Wat ik wel enorm irritant vind, is: als ik op iets wil klikken (bijvoorbeeld dat ik het laatste bericht van een topic wil zien), springt vaak net op dat moment een banner open en verspringt het beeld, waardoor ik ernaast klik of op iets anders wat ik totaal niet wil aanklikken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 28 februari 2014 om 17:29
dinsdag 4 maart 2014 om 15:49
Hoop dat ik hier goed zit met mijn "klacht", maar ook ik erger me enorm aan die sbs6 celblok H reclame. Bij elke klik komt dat ding weer in beeld en als mijn muis ook maar een millimeter teveel naar beneden in mijn scherm staat, dan heb ik er per ongeluk al opgeklikt. Heel storend, dus hoop dat hier iets aan gedaan kan worden! Bedankt.
dinsdag 4 maart 2014 om 23:07