Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Yas, meid, ik vind je een held.....

Stoere vrouw die je er bent, wat zal je moeder trots op je zijn, ze is dichtbij hoor, dat weet je he?

Met mij is het goed hoor, ik maakte een grapje vanmorgen, de hoofdletters van de BEO waren verdwenen en daar heb ik me druk om gemaakt maar nu heb ik het van me af laten glijden.

Nijn, ik vind jou ook een held, dapper dat je niet gaat zeuren en niet wil claimen en klagen en zo maar ik snap dat je het graag allemaal anders zou zien.

En verder alle Liefdebarmeisjes een fijn O&N gewenst. Hopelijk begint het jaar weergaloos voor jullie allemaal.

Even een hele stevige knuffel voor je, Yas! Je bent het stoerste poppetje (met ballen! ) dat ik ooit heb gezien, alles gaat weer beter worden, echt. Zo, nog een!
Och, en iedereen die het nodig heeft.. en iedereen die het niet nodig heeft.. en iedereen die er wars van is, neem maar, er is genoeg op voorraad:

Alvast een superknallend einde van 2009 gewenst en moge 2010 alles brengen wat jullie maar wensen! Ik ben er weg van!...
Voor iedereen een hele dikke Dat 2010 moois en goeds mag brengen.
Zo. Kinderen op bed geslingerd. Voor ik de bank op duik met allemaal lekkere hapjes en een heerlijke vent, hier nog even iedereen een goed uiteinde van 2009 wensen en alle goeds voor 2010!

Ik hou van jullie allemaal
oh that purrrrrrrrrfect feeling
gelukkig nieuwjaar meisjes!!

Onze gasten liggen te slapen, PP ligt op de bank te snurken, ik ga ook maar es naar bed.

Jullie allemaal een leuke avond gehad? Yas, hoe was jouw avond?
Ik weet dat ik helemaal niet origineel ben... maar ik ben nu lekker emo enzo.. en oh ja, hoe heet dat... mosterd. Stom, stom, stom woord. Ik gebruik het nooit, ik haat het! Maar ik ben mosterd ok. Dus.

Wat ik wil zeggen is dat ik jullie ook leuk vind.

Ik lach om jullie, ik leer heel veel van jullie, ik praat over jullie, ik huil om jullie, ik deel met jullie. En ik ken jullie niet.

Dat is best speciaal. Toch?!

Ik zit slap te ouwehoeren, omdat ik best tipsy ben. Dat kom omdat het oud en nieuw is. 2010, dacht ik.

Nou goed, als slome slak wilde ik toch nog wat posten en ik heb niets gelezen want daar ben ik te lui voor.

Oh ja, ik wil ook nog wat zeggen: het spijt me dat ik niet zo goed ben om inhoudelijk op moeilijke zaken in te gaan.. en daar eindeloos geduld voor te hebben. Anderen nemen die taken voor me waar, en dat kunnen zij veel beter dan ik.

MAAR!

Nu tijd voor bed, denk ik.. goh..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Iedereen een liefdevol 2010 toegewenst.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mogguh meiskes! Rise and shine in het nieuwe jaar!
Nou dat rise is gelukt, nu dat shine nog

Gelukkig nieuwjaar allemaal! en
Alle goeds in 2010 meisjes!
Een alleszins goed 2010!

Als het tij moet keren, laat het keren. Als het zo mag blijven, laat het vooral zo blijven...
Nijn , rustig met ons tweetjes. Beetje gezapt en om 00.00 uur kwamen de waterlanders.
Ik wil jullie allemaal een goed en gezond 2010 wensen, vol liefde om je heen.
quote:yasmijn schreef op 01 januari 2010 @ 11:40:

Nijn , rustig met ons tweetjes. Beetje gezapt en om 00.00 uur kwamen de waterlanders.

Ach meid toch. Heel veel sterkte deze komende dagen, Yas. En daarna uiteraard ook, maar eerst maar es even deze eerste paar dagen...

Norre, het tij moet altijd keren.
Dank je Nijnstra.
Yas daar komt weer een knuffel aan

Hier de eerste liefdescrisis gehad gister. Kwam voor mij volledig uit de lucht vallen. Tom ineens in de paniekmodus, er kwam een beetje te veel op hem af. Werk, studie, sport etc etc. Dan de relatie er maar uit. Huppeketee.

Nu roep ik al weken of hij niet wat te veel hooi op zijn vork neemt, maar nee, superman kan alles tegelijk.

Enniehoe we zijn weer back on track. Hij kwam er snel achter dat dit de verkeerde afslag was.

Mijn dank aan Leo en Marie, die me dr doorheen hebben gechearleaderd via hyves. Jullie zijn lief!
Jij ook maar een knuffel dan!

Gelukkig is het goed afgelopen.
Nou er moet nog wel even goed gepraat want dit wil ik zo niet weer! Gelukkig komt hij straks deze kant op.

Hoe is het met jou meid? Ik lees soms een beetje met je mee op het mamma-kwijt topic. Ik vind je reuzestoer enzo, maar ik hoop dat je ook je niet stoere momenten gewoon pakt. Dat mag.

Ga je aan het werk maandag of stel je dat nog even uit?
Jemig Poez, dat is schrikken. Je hebt gelijk hoor dat je dit maar 1 keer pikt.
Ik weet nog niet of ik maandag aan het werk ga. Zoals ik me nu voel, nee. Ik ben zo vreselijk moe, lichamelijk en in mijn hoofd is het nog een warboel. Het is ook zo bizar gegaan.

Ik ga zo even slapen en daarna begin ik met schrijven. Vanaf het telefoontje uit Kenya dat ze 'gevallen' was. Mijn broertje wil dat ook graag, die was er daar niet bij, dus hij heeft een beeldvorming nodig. Ik heb alles wel doorgebeld en gesmst en alles, maar dat was allemaal paniek en gedoe.

Voor de achterblijvers is alles ook erg frustrerend.
Yas, neem je tijd. Andere dingen zijn belangrijk nu, werken kan straks wel weer. Goed dat je het op gaat schrijven maar dat zal best moeilijk zijn. Sterkte!

HPL ik ben echt uren in shock geweest. Het was zó onwerkelijk. Nou ja, vanmiddag maar eens horen en kijken wat we hier mee kunnen doen.
Hier gelukkig geen echte liefdescrisis, maar Tangaman vond het wel nodig 1 januari, na het stappen en de bubbels, de 'balans op te maken' van 2009... Begin 2009 is zijn toenmalige relatie van 3 jaar verbroken en verderop in 2009 heeft ie nog een maand of twee iets met een vriendin van hem gehad. Dat eerste was een kutrelatie en daar moet hij zo nu en dan nog over nadenken, de tweede is 'em niet geworden (niet verliefd, blabla) wat ie 'nog steeds wel verbazingwekkend vindt', want hij vond haar altijd zo'n leuke meid. Hij had er echter geen spijt van hoor, dat 't niet echt iets was geworden. Eigenlijk helemaal geen dingen waar ik op zit te wachten om 5 uur 's ochtends. Hij vond 2009 een rotjaar, als ik vroeg wat er wel leuk was (hopende dat ie mij toch zou noemen) werden er wel één of twee dingen opgenoemd, maar daar kwam ik niet in voor. Hij gaf aan voor 2010 een fijner jaar te willen, zonder drama's, met meer rust aan zijn hoofd en rust in zichzelf, een stabiel jaar. Hij gaf aan dat dat de reden was dat ie zich de laatste paar maanden ook een beetje afzonderde van zijn vrienden en feestjes en zo, voor de broodnodige rust.

Ik vroeg toen maar of ik wel in dat 'rustige en stabiele 2010 paste', nou, in principe wel, zolang er dus maar geen drama's ontstonden... Heel fijn.

Hij was verder heel lief en ik weet wel dat ie zich door de winter en zo wat rot voelt, maar ik ben ergens toch geschrokken. Is ie wel verliefd op mij? Hij zegt wel geregeld dat ie me zo leuk en mooi vindt en zo, maar toch.

Pás ik inderdaad wel in dat 'rustige 2010' van hem? Vindt ie het écht niet jammer dat 't niets is geworden met die vriendin? Soms vraagt hij zich ook af of hij wel in Nederland wil blijven, maar ik weet niet goed hoe ik dan moet reageren. Hell, het is nog maar twee maand, ik kan toch moeilijk zeggen dat ik liever heb dat ie vooralsnog hier blijft? Maar als ik niet zo reageer, dan denkt ie straks dat het me niets uitmaakt.

Nou ja, ik weet niet waarom ik het typ, ik ben een beetje in de war eigenlijk.
Ay, wat een lap tekst. Kan zo naar de relatiepijler, maar dat vertik ik .
Volgens mij moet Oud & Nieuw gewoon worden verboden voor verse stellen Tang. Al die kerels ineens de kolder in de kop op 1 januari. Mooi is dat.

Kom hier:

Hopelijk trekt ook hij snel bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven