Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Probleem is, MV, dat mijn buren soms houseparties geven. Een absolute kutherrie. Normaal gesproken kun je daar wel wat van zeggen natuurlijk (sterker nog, het gebeurt niet echt meer), maar met oud & nieuw kun je daar niet iets van zeggen. Feest en zo. Dus ik haal extra oordopjes in huis, voor als 't heel erg wordt...

Vorig jaar viel mee, dat wel . Was de houseparty helemaal bovenin en ik woon helemaal onderin, dus dat hoorde je niet. Maar toen ging ik zelf ook niet voor half 6 slapen, dat niet.
Jemig Yas, wat ontzettend stoer van je dat je gesproken hebt en dat het gelukt is. Heb je er, tussen het verdriet, een goed gevoel over? Maar misschien is het daar nog te vroeg voor...

Kous> Ik wil voorkomen dat ik er steeds over begin. want ik wil geen zeurpiet worden voor hem. Hij kijkt al steeds zo door me heen, laat staan als ik ga zitten zeuren... en het is zo moeilijk om er een soortement van neutraal over te praten. Ik ben toch betrokken bij het probleem uiteraard.

Op de dag dat we weer samen schaterend van het lachen over de grond rollen, plop ik de champagne open.
Poez, ontvangen en geretourneerd!
Ja, wel een goed gevoel. Maar zoveel onbegrip en ongeloof heb ik. Mijn moeder had alles al vastgelegd hoe ze het wilde en zo is het gegaan. Ze lag niet in een kist maar een lijkwade en dat is bijzonder mooi!

Tang, dank je wel en veel plezier met je 'verkering!'
Yas ik heb je twee mailtjes gestuurd maar weet niet of het naar het goede adres is gegaan.
Ja, heb jou wat teruggestuurd.
Nijn: ik heb misschien een werkgerelateerde tip voor je. Hebbie Hyves ofzo? Dan krabbel ik je even.

Verder: POEZ!!!!! Waleesiknouw? Geweldig, trouwen, ooit.
.
Wat? Gaat Poez trouwen???
Ja, ze is beeldschoon Yas, en wat lijk je sprekend op haar....
quote:dangeensuus schreef op 31 december 2009 @ 11:42:

Ja, ze is beeldschoon Yas, en wat lijk je sprekend op haar....

Ja he?

Mijn moeder en ik wilde niet op elkaar lijken maar nu ben ik er enorm trots op!
ja echt!!!
Marie, ik heb geen hyves, maar wel mail> viva laagstreepje nijntje at yahoo punt com. Ben benieuwd!
Hee, niet met mijn voornemens op de loop gaan he! Er is gezegd dat we het willen, niet dat we het ook al gaan doen!

Potver Suus, jij ook al een ouder verloren dit jaar, wat afschuwelijk. Gecondoleerd met je grote verlies.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Echt wel dat jij op je moeder lijkt Yas!
quote:Poezewoes schreef op 31 december 2009 @ 12:14:

Echt wel dat jij op je moeder lijkt Yas! *kijkt trots*
Nou ja zeg! Oude tijden herleven nu helemaal...

Je geeft een paar rondjes en we krijgen een fijne nieuwe bar terug hier. Laat de Nor maar in de krochten blijven hoor!

Lieve Yas, nog eens een dikke knuffel voor jou!

Iemand koffie? Ben nog niet zo lang uit bed. Was er al wel uit hoor, maar ben weer lekker terug gekropen.

Nu straks maar eens wat boodschappen halen.

Eerst nog een koffie dus!

En... ik hou van jullie... ook na een nachtje slapen!
quote:Nijntje schreef op 31 december 2009 @ 11:17:

Jemig Yas, wat ontzettend stoer van je dat je gesproken hebt en dat het gelukt is. Heb je er, tussen het verdriet, een goed gevoel over? Maar misschien is het daar nog te vroeg voor...

Kous> Ik wil voorkomen dat ik er steeds over begin. want ik wil geen zeurpiet worden voor hem. Hij kijkt al steeds zo door me heen, laat staan als ik ga zitten zeuren... en het is zo moeilijk om er een soortement van neutraal over te praten. Ik ben toch betrokken bij het probleem uiteraard.

Op de dag dat we weer samen schaterend van het lachen over de grond rollen, plop ik de champagne open.Nijn, wij zouden qua problemen tweelingzusjes kunnen zijn... ;-(
He jakkes Nor. Jullie ook in een dip, allebei op je eiland? En dat je steeds zo n lege blik treft? Gatver.

Ik hou ook van jullie btw!
quote:yasmijn schreef op 31 december 2009 @ 11:10:

[...]

Mijn mama is totaal onverwacht gestorven in haar geliefde Kenia. Zware hersenbloedingen. Wij zijn er heen gegaan halsoverkop, maar ze was al ver weg. 48 uur later was ze totaal hersendood en heb ik de beademing laten stopzetten. Wij zijn direct teruggevlogen en 2 dagen later kwam mijn mama.

Dinsdag hebben we de uitvaart gehad.

Leo, het spreken ging goed. Mijn familie was zo trots op me. Ik moest wel slikken steeds, maar ik heb het volbracht.

Sjezus Yas, wat afschuwelijk. Stoer dat je hebt kunnen spreken.

* breekt gauw weer uit *
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
2010 Moet 'm worden, Nijn!

Weer een baan, liefde, even geen verlies van dierbaren, geen ongelukken, geen ellende...
Solo, thanks.
Ja psies Norre, dat willen we. Is dat zo veel gevraagd?

Yas, hoe gaan jullie de avond doorbrengen vanavond?
Gewoon thuis. Geen gedoe.

En wat is er met jou dan, Nijn? Heb je het moeilijk? Van je baan wist ik, de rest gaat nu een beetje langs me heen.
Lieve schat, vind je het gek, dat het langs je heen gaat. Mijn diingen zijn peanuts vergeleken waar jij doorheen gaat.

PP en ik zijn elkaar een beetje kwijt deze dagen, door de werkperikelen. Ik kwam er ineens achter toen we naast elkaar in het vliegtuig zaten ineens aanvoelde hoe we allebei apart in onze eigen cocon op vakantie zaten te gaan.

Meid, geen gedoe vanavond lijkt me heerlijk voor je.
Zo, ik ben inmiddels een provincie opgeschoven en zit nu bij Lief, in afwachting van de oliebollen. Oudste Tommetje is jarig, dus dubbel feest. Net wat knalerwten en trektouwtjes en sterretjes gehanteerd buiten, altijd leuk. Ik hou helemaal niet van vuurwerk maar sterretjes kan ik nog wel aan.

Nijn, fijn dat we weer even op de hoogte zijn. Wij moeten in 2010 ook maar eens gaan meeten! Een keer met alle Nijntjes, Kitty en de Tommetjes naar het strand ofzo.

Norre, was toch een goede tijd hoor, in de Nor. Ben nooit zo van het groepsgebeuren, maar daar heb ik toch wel een tijdje gezeten.

Yassevrouw, ik vind je ongelofelijk stoer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven