Bar Too Much 151

13-06-2007 15:10 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
 Kickuh!Het was weer gezellie, kep zin in een blow. Gauw gewichtheffen! Nog effe en ik kom de deur van de Bar niet meer door.Die engerd blijft kijken, brrrrrrrrrrrrr.Latex! bewerkt door moderator,
Je weet toch!
Voor jouw Yett
Thanx Meis
quote:Sjeeeeeeeeeeeemig Blues, je zit toch niet op je werk te forummen?Tja, dan moet de nood wel errug hoog zijn, wil ik me aan het frummeren op het werk wagen!  ;)
Middag, trouwens!

Yette, beterschap, niets erger dan migraine!

Winx, gefeliciteerd met je dochter! Knap hoor! Teken dat ze er lol in heeft!

Pffff, ik heb even totaal geen ene moer zin om ook maar wàt te doen! En ik heb me een hoop te doen!  ;)
Er komt maar geen eind aan :( de huisarts denkt aan clustermigraine. En da's volgens hem anders dan wat ik anders heb. Tsja. dat was me ook al opgevallen.
Ola!

Winx, dan lach je je mss wel dood en dat wil ik niet op m'n geweten hebben.

Yet, Das mooi kut, sterkte meid.

En de rest tuuk ook.

Ga me hier steeds meer thuisvoelen, heb Bieb gister mooi ingemaakt met tafelvoetbal!

Tijdend de vrijblijvende avondwandeling nog geschommeld en gewipt, m'n vriendinnetje ging rondjes draaien om zo'n ijzeren hek en aangezien we allebei nogal temperamentvol zijn trok ik haar benen naar achteren tijdens het draaien. Lag ze ineens plat op haar bek!

Dacht dat ik haar vermoord had! Nah.........dan kunnen ze me in de isoleer douwen.

Gelukkig viel het wel mee....heb als tegenprestatie haar taak overgenomen.

Ze hebben hier een fietsenproject, ga een fiets kopen, dat mis ik heel errug. Sta ik op ontploffen pak ik de fiets en ga lekkah verdwalen in de bossen.

Er staat hier wel zo'n hometrainer maar das niks, blijf je stil staan.

Yas, we hebben er een echte negert bij uit Ghana, big, black en besmet :P

(Toch maar een bloedonderzoek doen, snap niet dat ze dat niet standaard doen bij opname)

Oh ja, nog iets heel zieligs gebeurd gister tijdens bezoek. Meisje wat ik uit A ken kreeg haar vriend op bezoek, is 62 (bleek ook nog een buurjongen te zijn geweest van m'n vader) en werd ineens niet goed, onderdruk, pijn op de borst.

Met de taxi naar het Leyenburg, moest ie blijven, zij zat met haar honden thuis. Tja, dan kunnen ze zeggen, je bent hier voor jezelf maar dat werkt niet in zo'n situatie.

Waren net al haar spullen gebracht, konden we alles weer inpakken. Wat had die meid veel bij zich!

Hoop dat ze terugkomt en dat er een uitzondering gemaakt wordt gemaakt met die lange wachtlijsten.

Oei, is dat schrikken, er zit er 1 naast me met Gilles de la Tourette :P

Deze week planning maken met m'n huis, beetje orde in de chaos scheppen, Hap z'n spullen in zakken pleuren en in de schuur zetten, weggeven of gooien vind ik ook weer zo bruut. Hij heeft al zo weinig :P

Toch nog een heel verhaal geworden, Winxie! Is maar de helft whore...
Je weet toch!
Heeey Much, genoeg te beleven daar zo te lezen.. Daar zou ik compleet gestoord van worden... ;)

Yetje *; wat een narigheid...

Blues, morgen voorlopig laatste bakkie in de arena!
Oh en Meisje Mo , vertel je nog ff hoe het ging?
Ga een boek schrijven en de titel wordt, Het Motivatiecentrum.

Wordt vast een bestseller :D

Jammer dat ik hier niks kan uitprinten, zou iemand dat voor moi kunnen doen, alleen mijn stukjes. Schrijven duurt zo lang.

Wordt vervolgd.

Latex!

*; voor jullie allemaal.

Fuck, begint hier te stortregenen.
Je weet toch!
Mail maar, ik print wel.....

een predinner biertje. Heb net reactie op mijn sollicitatiegesprek van vorige week gehad:? Ook fijn als het zo lang duurt. Ben het niet geworden, ze dachten dat ik niet stressbestendig genoeg zou zijn..... Yeah right.... verzin dan een andere reden als je de echte niet wil geven..
Leuk als je nog maar een klein stukje scherp ziet. Ik vond het een haske intrigerende titel van Much, en ook wel knap literair bedacht: "Het Motivarium". ;)

Balen Yet.....

Wat lullig Mik.

Sorry, je was er net nog niet, ik doe ook zo lang over een berichtje :$ echte forumjunk hoor, zie amper wat.
quote:

Heeey Much, genoeg te beleven daar zo te lezen.. Daar zou ik compleet gestoord van worden... ;)

Yetje *; wat een narigheid...

Blues, morgen voorlopig laatste bakkie in de arena! Boehoehoe!

Zal je wekelijkse bakkie bij mij in de arena missen, meid!
Mik, da's idd. lullig! Ah joh, jiij weet wel beter, toch? 
Hoi Blue, en dag!

Ik stop er weer mee, dit kost me teveel moeite. Zie maar een paar letters tegelijk scherp en dat zijn nèt niet de letters waar ik naar kijk :(
quote:

Mik, da's idd. lullig! Ah joh, jiij weet wel beter, toch? 

Idd, ik weet beter. Vind de reden ook bizar, omdat we het over stressbestendigheid hebben gehad tijdens het gesprek en ze me toen zei dat ze zich kon voorstellen dat deze baan rustiger is dan mijn oude werk. Waar er vaak 12 bewoners tegelijk wat van je wilden. Prioriteiten stellen dus.

Yet:
Hoi Meisjes, krijg in de loop van de week te horen of ik nog mag komen voor de volgende ronde denk het wel
Sterkte Yettje
Naaf

Yette *;

Mik jammer dat je niet aangenomen bent, en dan om zo een reden:(

Meis lekker dat je mag komen voor een volgend gesprek (ga ik gewoon vanuit:D)
Ik heb al een week Herman op mijn aanrecht staan, woensdag weer eten geven donderdag ook en dan bakken, ben benieuwd :D
Had ik een toegangskaartje in mijn zak gestopt van mijn witte broek, dacht nog toen ik 'm erin stopte, mag 'm wel niet vergeten anders was ik 'm mee (ken mijzelf een klein beetje). Gister de broek gewassen.............en jawel hoor en leuk blauw/groene vlek in mijn zak.

Maar goed, tis er weer uit na een hoop werk ;)
En waar blijft het zomerweer????????
En vandaag vertelde mijn leukste collega dat ze een andere baan heeft per 1 september ;(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven