Bar Too Much * 178 *
donderdag 10 september 2009 om 14:12

donderdag 10 september 2009 om 18:02
Hel
Als die prijs dan toch hier valt, kunnen we wel overleggen over een lening met gunstige voorwaarden.
Ben zooooo blij dat ik rijk ben.
Kreeg van de week een brief van de gemeente, dat mijn inkomen onder bijstandsniveau is en dat ik aanvullende bijstand kon aanvragen. Dus ik zag het schip met geld al komen. Helaas had iemand een foutje gemaakt, mijn inkomen is precies op bijstandsniveau, dus geen aanvulling. Jammerdebammer.
Schijn wel dubbele kinderbijslag te kunnen krijgen als oudste wordt opgenomen. Is toch raar? Kind uit huis, minder kosten dus, en dan meer KB. Krijg tuuk wel een hele hoop reiskosten voor brengen en halen, maar dan nog..................
Als die prijs dan toch hier valt, kunnen we wel overleggen over een lening met gunstige voorwaarden.
Ben zooooo blij dat ik rijk ben.
Kreeg van de week een brief van de gemeente, dat mijn inkomen onder bijstandsniveau is en dat ik aanvullende bijstand kon aanvragen. Dus ik zag het schip met geld al komen. Helaas had iemand een foutje gemaakt, mijn inkomen is precies op bijstandsniveau, dus geen aanvulling. Jammerdebammer.
Schijn wel dubbele kinderbijslag te kunnen krijgen als oudste wordt opgenomen. Is toch raar? Kind uit huis, minder kosten dus, en dan meer KB. Krijg tuuk wel een hele hoop reiskosten voor brengen en halen, maar dan nog..................
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 10 september 2009 om 21:57
quote:Solomio schreef op 10 september 2009 @ 18:02:
Hel
Sorry Hel, die lening moet een maandje wachten.
Hoi Jo, lekker, bier.
Hel
Sorry Hel, die lening moet een maandje wachten.
Hoi Jo, lekker, bier.
David Dunning
David Dunning
donderdag 10 september 2009 om 22:01
donderdag 10 september 2009 om 22:06
quote:Jonari schreef op 10 september 2009 @ 22:01:
Mir, wat gauw al! Ik kom snel bij je kijken hoor als je er zit. Ben heulemaal niet nieuwsgierig, maar met wie heb je nou geminimeet?
Voorlopig kom ik eerst elk weekend bij jou langs.
Ik heb geminimieterd met Zwieber, dus ben nog vreemdgegaan ook, buiten de Bar.
Mir, wat gauw al! Ik kom snel bij je kijken hoor als je er zit. Ben heulemaal niet nieuwsgierig, maar met wie heb je nou geminimeet?
Voorlopig kom ik eerst elk weekend bij jou langs.
Ik heb geminimieterd met Zwieber, dus ben nog vreemdgegaan ook, buiten de Bar.
David Dunning
David Dunning
donderdag 10 september 2009 om 22:15