Bar Too Much * 178 *
vrijdag 11 september 2009 om 09:26
Goedemorgen.
Keurig op tijd naar bed gegaan, heerlijk geslapen. Nu ff koffie en dan in de weer met dozen en tape en spullen. Kijken of ik van mijn zwijnenstal een stapelbaar geheel kan maken.
Keurig op tijd naar bed gegaan, heerlijk geslapen. Nu ff koffie en dan in de weer met dozen en tape en spullen. Kijken of ik van mijn zwijnenstal een stapelbaar geheel kan maken.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 11 september 2009 om 09:41
Een goedige morgen!
Tsjonge Mir, dat gaat allemaal snel. Hoe vindt je oudste het?
Bij ons leek Zoon er destijds helemaal geen moeite mee te hebben. Hij was 5 en had geen heimwee. Aan de ene kant een opluchting, aan de andere kant ook best naar. Want wij misten hem natuurlijk wel. Ondanks dat we thuis eindelijk weer eens aan elkaar toekwamen en niet voortdurend in de gaten hoefden te houden of hij weer eens iemand wurgde of een mes tussen je ribben probeerde te steken.
Wij mochten trouwens op woensdagmiddag twee uur langskomen.
Hier gaat alles z'n gangetje. Zojuist het eerste observatieverslag over Zoon van de nieuwe ambulante tante gekregen en hij kwam daarin over als een vrij gewoon, ietwat onaangepast kind. Vergeleken met de laatste observatie op de basisschool - waarin binnen een uurtje observeren angsten, huilen, woede en tics werden omschreven - valt dit 187% mee!
Als ik niet had afgeleerd vroeg te juichen, zou ik er nu meteen een wijntje van nemen
Tsjonge Mir, dat gaat allemaal snel. Hoe vindt je oudste het?
Bij ons leek Zoon er destijds helemaal geen moeite mee te hebben. Hij was 5 en had geen heimwee. Aan de ene kant een opluchting, aan de andere kant ook best naar. Want wij misten hem natuurlijk wel. Ondanks dat we thuis eindelijk weer eens aan elkaar toekwamen en niet voortdurend in de gaten hoefden te houden of hij weer eens iemand wurgde of een mes tussen je ribben probeerde te steken.
Wij mochten trouwens op woensdagmiddag twee uur langskomen.
Hier gaat alles z'n gangetje. Zojuist het eerste observatieverslag over Zoon van de nieuwe ambulante tante gekregen en hij kwam daarin over als een vrij gewoon, ietwat onaangepast kind. Vergeleken met de laatste observatie op de basisschool - waarin binnen een uurtje observeren angsten, huilen, woede en tics werden omschreven - valt dit 187% mee!
Als ik niet had afgeleerd vroeg te juichen, zou ik er nu meteen een wijntje van nemen
vrijdag 11 september 2009 om 09:46
Yet, oudste heeft er zin in. Hij wil altijd graag uit logeren, maar dat kan zelden, dus hij ziet het als een groot logeeravontuur. Dat hij hulp nodig heeft, dat beseft ie niet echt geloof ik, maar hij wil ook wel wat zelfstandiger worden, dus dat wordt iig een leerdoel.
Jongste ziet er heel erg tegenop, dat zijn broer weggaat. Hij zal hem erg gaan missen denkt ie. Ik hoop dat jongste ook gaat ervaren hoeveel meer ruimte hij straks krijgt om zichzelf te zijn.
Jongste ziet er heel erg tegenop, dat zijn broer weggaat. Hij zal hem erg gaan missen denkt ie. Ik hoop dat jongste ook gaat ervaren hoeveel meer ruimte hij straks krijgt om zichzelf te zijn.
vrijdag 11 september 2009 om 09:48
vrijdag 11 september 2009 om 10:02
Die woensdagen waren bij ons ook lastig. Man moest er vrij voor nemen, want om nou 2 uur van je werk naar de kliniek te reizen om daar tussen 13.30 en 15.30 je kind te zien, dat was geen doen.
Ik denk dat je jongste ook snel gaat inzien dat het zo rustiger is en dat hij meer aandacht van jou krijgt. Hier had Dochter (toen 3) trouwens wel even de neiging om de negatieve rol van haar broer over te nemen. Ze faalde daarin gelukkig volkomen omdat ze ons niet echt dood wilde hebben
Wat ik wel eens lastig vond, was dat we twee keer per week moesten wennen aan de nieuwe samenstelling thuis. Had van tevoren nooit kunnen bedenken dat je zou moeten wennen aan dat je eigen kind er weer was. Dacht dat je dan gewoon blij zou zijn dat alles weer even normaal was.
Ik denk dat je jongste ook snel gaat inzien dat het zo rustiger is en dat hij meer aandacht van jou krijgt. Hier had Dochter (toen 3) trouwens wel even de neiging om de negatieve rol van haar broer over te nemen. Ze faalde daarin gelukkig volkomen omdat ze ons niet echt dood wilde hebben
Wat ik wel eens lastig vond, was dat we twee keer per week moesten wennen aan de nieuwe samenstelling thuis. Had van tevoren nooit kunnen bedenken dat je zou moeten wennen aan dat je eigen kind er weer was. Dacht dat je dan gewoon blij zou zijn dat alles weer even normaal was.
vrijdag 11 september 2009 om 10:39
Wat moet er voor een verhuizing toch ontzettend veel geregeld worden vanuit je luie stoel. Ik zit hier nu nog, heb tig telefoontjes gepleegd, allemaal ook heel belangrijk. Heb al gemerkt dat het inpakken op zich niet het meeste werk is, dus dat stel ik steeds maar uit. Heb twee afspraken gemaakt voor ophalen van grof vuil, dat zijn mooie streefdata.
solomio wijzigde dit bericht op 11-09-2009 10:55
Reden: pootje toegevoegd aan een n
Reden: pootje toegevoegd aan een n
% gewijzigd
vrijdag 11 september 2009 om 10:51
Hoorde gisteren dat er de afgelopen dagen in mijn wijk diverse brandstischtingen zijn geweest. Volgens de persoon die het mij vertelde was het landelijk op het nieuws. Ik vond het zo raar dat ik daar niks van meegekregen had. Bedoelde ze dat het bij Hart van Nederland was. Hoor nu weer een brandweersirene.
vrijdag 11 september 2009 om 10:56
quote:yette schreef op 11 september 2009 @ 10:55:
Oh die sloeg dus op het grof vuil
Jeetje, tsja, je hebt natuurlijk ook mensen die de Telegraaf een krant noemen.Zo'n type dus idd.
Oh die sloeg dus op het grof vuil
Jeetje, tsja, je hebt natuurlijk ook mensen die de Telegraaf een krant noemen.Zo'n type dus idd.
vrijdag 11 september 2009 om 16:12
Heb net de eerste verhuizer in huis gehad, voor een offerte. Pfffffffft, wat een dure bedoening is dat toch. 10 jaar geleden heeft dit bedrijf mij ook verhuisd, was nog steeds dezelfde onwijs drukke vent. Wel aardig. volgende week nog 2 offertes.
Thee.
Thee.
vrijdag 11 september 2009 om 17:33
quote:jooppie schreef op 11 september 2009 @ 17:30:
Mir, huur gewoon een busje joh!!!
Het gaat niet om het busje, het gaat om de sterke mannen. Busje huren kan ik wel, maar waar huur ik sterke mannen?
Mir, huur gewoon een busje joh!!!
Het gaat niet om het busje, het gaat om de sterke mannen. Busje huren kan ik wel, maar waar huur ik sterke mannen?
zaterdag 12 september 2009 om 12:23
quote:wiesje123 schreef op 12 september 2009 @ 11:12:
Hoi Mir, lukt het een beetje met inpakken?
Moet er ook nog veel in je nieuwe huis gebeuren, wat betreft schilderen en behangen?
Wies, ik ben er 1x geweest en voor zover ik kon zien moet er alleen ff gewit worden. Maar als het straks leeg is kan ik dat pas echt goed bekijken.
Hel
Hoi Mir, lukt het een beetje met inpakken?
Moet er ook nog veel in je nieuwe huis gebeuren, wat betreft schilderen en behangen?
Wies, ik ben er 1x geweest en voor zover ik kon zien moet er alleen ff gewit worden. Maar als het straks leeg is kan ik dat pas echt goed bekijken.
Hel
zaterdag 12 september 2009 om 18:35
zaterdag 12 september 2009 om 19:10
zaterdag 12 september 2009 om 20:32