Bar TOO MUCH * 180 *
zaterdag 24 oktober 2009 om 11:51
zaterdag 24 oktober 2009 om 11:55
zaterdag 24 oktober 2009 om 12:49

zaterdag 24 oktober 2009 om 12:53
Hey Winx, heel hartelijk gefeli met je dochter
Groot he, 11 Dan zijn dochter 3 en de jouwe net zo jong
Gaan jullie vandaag ook feestvieren? Veel plezier!
Ik ben helemaal weg van GV. Je had toch elke aflevering van nu op je pc kunnen kiek'n? Ze staan er steeds nog 2 weken op gemist bij rtl. Mijn echtgenoot heeft alle series gewoon gedownload, zo handig
Koffie
Groot he, 11 Dan zijn dochter 3 en de jouwe net zo jong
Gaan jullie vandaag ook feestvieren? Veel plezier!
Ik ben helemaal weg van GV. Je had toch elke aflevering van nu op je pc kunnen kiek'n? Ze staan er steeds nog 2 weken op gemist bij rtl. Mijn echtgenoot heeft alle series gewoon gedownload, zo handig
Koffie

zondag 25 oktober 2009 om 09:08
Mogge. Koffie en stokbroodje met gesmolten kaas.
Ga zo met de jongste 2 naar de bios, de film Up.
Ex heeft via zijn werk kaarten besteld en heeft ze aan mij gegeven en zijn neef en zijn gezin. Die ken ik heel erg goed, dat gaat dus gezellig worden!
Op de ijsbaan was het gisteren ook heel erg leuk. Een drukte van jewelste en we hebben de cracks gezien hoor! We stonden recht tegenover het Veronica podium! Ze hebben een demonstratie laten zien, het was echt vet cool! En zo heerlijk gewoon, bloedje nerveus waren die gasten! Later hebben we nog ff door de stad gedwaald, was ook gezellie.
Winx, gefeliciteerd met je dochter en een fijne dag!
Ga zo met de jongste 2 naar de bios, de film Up.
Ex heeft via zijn werk kaarten besteld en heeft ze aan mij gegeven en zijn neef en zijn gezin. Die ken ik heel erg goed, dat gaat dus gezellig worden!
Op de ijsbaan was het gisteren ook heel erg leuk. Een drukte van jewelste en we hebben de cracks gezien hoor! We stonden recht tegenover het Veronica podium! Ze hebben een demonstratie laten zien, het was echt vet cool! En zo heerlijk gewoon, bloedje nerveus waren die gasten! Later hebben we nog ff door de stad gedwaald, was ook gezellie.
Winx, gefeliciteerd met je dochter en een fijne dag!