Bar TOO MUCH * 180 *

vrijdag 23 oktober 2009 om 00:03
Aan die kwaal is idd niets te doen maar ik heb nog een andere klacht die mogelijk wel verholpen kan worden. Daarnaast kan er mogelijk nog iets aan de stand veranderd worden waardoor de kwaal als zodanig minder pijn veroorzaakt.
Nou ja, zoiets dus
Ik ga gewoon woensdag onder het mes en dan zie ik het wel...... kan meekijken op de monitor
Nou ja, zoiets dus
Ik ga gewoon woensdag onder het mes en dan zie ik het wel...... kan meekijken op de monitor
vrijdag 23 oktober 2009 om 10:10
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:07
Jawel, ik neem het wel effies waar. Weet niet voor hoe lang, was nml. van plan om op tijd mijn nest in te duiken.
En Yette? Ja, ik denk dat ze me wel van tevoren waarschuwen middels een brief of zo, daar niet van, maar je schrikt toch. En op zo'n moment maken je hersenen even een razende sprong en gaat je hart als een idioot te keer.
Tjonge, jij hebt het wel lekker te pakken met crossen of niet dan?
En Yette? Ja, ik denk dat ze me wel van tevoren waarschuwen middels een brief of zo, daar niet van, maar je schrikt toch. En op zo'n moment maken je hersenen even een razende sprong en gaat je hart als een idioot te keer.
Tjonge, jij hebt het wel lekker te pakken met crossen of niet dan?

zaterdag 24 oktober 2009 om 01:42
zaterdag 24 oktober 2009 om 11:30
Mjammie Wies! Lekker hoor!
Hela, niet een klein beetje veel verslaafd aan GV???
Ga zo maar eens in de kleren, en dan op naar de open dag van de KNSB bij mij op het werk. Nee, ik ga lekker met de jongste 2 kinderen kijken naar Sven Kramer, Barbera de Loor en Erben Wennemars. Heb lekker vrij, dus maak ik er een mooie dag van met de kinderen.
Dikke doei en allemaal een fijne dag!
Hela, niet een klein beetje veel verslaafd aan GV???
Ga zo maar eens in de kleren, en dan op naar de open dag van de KNSB bij mij op het werk. Nee, ik ga lekker met de jongste 2 kinderen kijken naar Sven Kramer, Barbera de Loor en Erben Wennemars. Heb lekker vrij, dus maak ik er een mooie dag van met de kinderen.
zaterdag 24 oktober 2009 om 11:41
quote:Bloesie schreef op 24 oktober 2009 @ 11:30:
En nu ben ik hier vreeeeeeeselijk jaloers op jou
Ik zit al helemaal ongeduldig te wachten op volgende week vrijdagmiddag.
Dan zijn de wedstrijden voor het eerst dit aankomende seizoen op de tv te zien.
En reken maar, dat Wiesje dan niet meer van haar stoel voor de tv vandaan komt
En nu ben ik hier vreeeeeeeselijk jaloers op jou
Ik zit al helemaal ongeduldig te wachten op volgende week vrijdagmiddag.
Dan zijn de wedstrijden voor het eerst dit aankomende seizoen op de tv te zien.
En reken maar, dat Wiesje dan niet meer van haar stoel voor de tv vandaan komt