*** BAR TOO MUCH 181 ***
donderdag 3 december 2009 om 10:37
donderdag 3 december 2009 om 10:48
donderdag 3 december 2009 om 16:52
donderdag 3 december 2009 om 17:29
donderdag 3 december 2009 om 17:49
donderdag 3 december 2009 om 23:06
Hallo maisjes.
Gezellig dat je morgen komt Mir! En ja, ik heb koffie, port, bier en pepernoten genoeg. Nog gefeliciteerd met Oudste. Ben zo met mezelf bezig dat ik het een beetje vergeten was
Durf het bijna niet te zeggen maar behalve een nieuwe tv heb ik ook nog een nieuwe pc. Kun je die morgen ook nog bewonderen.
Gezellig dat je morgen komt Mir! En ja, ik heb koffie, port, bier en pepernoten genoeg. Nog gefeliciteerd met Oudste. Ben zo met mezelf bezig dat ik het een beetje vergeten was
Durf het bijna niet te zeggen maar behalve een nieuwe tv heb ik ook nog een nieuwe pc. Kun je die morgen ook nog bewonderen.
vrijdag 4 december 2009 om 07:43
quote:Jonari schreef op 03 december 2009 @ 23:06:
Hallo maisjes.
Jo, wat heerlijk, ik ben dol op nieuwe apparaten.
Overigens was jongste jarig, maar het is je vergeven. Tot straks. Vond het altijd een hele onderneming om naar A te gaan, maar nu draai ik er mijn hand niet meer voor om.
Jongste heeft straks Sinterklaasfeest op de groep. Hoeft ie maar tot 10 uur naar school, dat is voor hem het grootste feest. Is ie wel om 13 uur al klaar, om 13.30 thuis. En dan zit ik nog in A, dus is jongste een paar uur alleen thuis. Dat kan ie prima, vindt ie ook geen probleem, maar ik vind het toch niet echt prettig.
Fijne dag.
Hallo maisjes.
Jo, wat heerlijk, ik ben dol op nieuwe apparaten.
Overigens was jongste jarig, maar het is je vergeven. Tot straks. Vond het altijd een hele onderneming om naar A te gaan, maar nu draai ik er mijn hand niet meer voor om.
Jongste heeft straks Sinterklaasfeest op de groep. Hoeft ie maar tot 10 uur naar school, dat is voor hem het grootste feest. Is ie wel om 13 uur al klaar, om 13.30 thuis. En dan zit ik nog in A, dus is jongste een paar uur alleen thuis. Dat kan ie prima, vindt ie ook geen probleem, maar ik vind het toch niet echt prettig.
Fijne dag.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 4 december 2009 om 15:46
quote:Helaholalalala schreef op 04 december 2009 @ 10:30:
Fijne dag, Mir en doe groetjes aan Jo en Wies.
Ik had deze niet meer gelezen voordat ik wegging, maar Wies gelukkig wel, dus die heeft het aan me doorgegeven. Toen heb ik Jo en Wies uiteraard de groeten gedaan. Groeten terug.
Fijne dag, Mir en doe groetjes aan Jo en Wies.
Ik had deze niet meer gelezen voordat ik wegging, maar Wies gelukkig wel, dus die heeft het aan me doorgegeven. Toen heb ik Jo en Wies uiteraard de groeten gedaan. Groeten terug.
vrijdag 4 december 2009 om 16:17
Ik ben zoooooo blij. Zoon heeft eindelijk weer es een hoge testscore gehaald. Tot nu toe gaan we ervanuit dat hij volgend jaar naar de havo gaat (omdat er voor autisten nou eenmaal niet hoger is hierzo), maar zijn toetsresultaten waren veel te slecht. Nu heeft hij de NIO gedaan (soort klassikale iq-test) en hij heeft 127 gehaald, waar 130 het maximum is. Vanaf ongeveer 114 is het vwo-advies, dus zijn score is echt hartstikke goed. En dat was wel nodig ook, anders kon hij niet eens naar de havo.
vrijdag 4 december 2009 om 20:46
Nee Yet, hij krijgt geen eindcito. Sterker nog, we weten niet eens of hij na de kerstvakantie nog wel naar school kan, want zijn huidige schoolplek is gekoppeld aan zijn behandelplek en volgende week wordt besloten of hij überhaupt kan blijven daar. In het slechtste geval is dit dus de enige toets die we hebben, vandaar dat er zoveel van afhangt.
Wel is de middelbare school evt bereid om zelf een drempelonderzoek te doen als dat nodig mocht zijn.
Wel is de middelbare school evt bereid om zelf een drempelonderzoek te doen als dat nodig mocht zijn.