*** BAR TOO MUCH 181 ***

15-11-2009 13:44 703 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom allen!
Zoals altijd twee flinke bekers. Zo sterk dat er een bruin randje in achter blijft.
Over de gehele dag Yette?

Had wel ietsje meer verwacht hoor!
Ik drink alleen nog maar 1 bak koffie, zodra ik opsta hup koffiezetter aan en de rest van de dag geen koffie meer.
Ik drink er 's ochtends 2 en bij uitzondering, vergaderingen of zo, later op de dag of 's avonds nog.
Ik bedacht me, toen Zoon gisteren in de supermarkt thee nam, dat ik ook nog nooit in een supermarkt koffie heb genomen.
Ook geen thee trouwens.

Ik heb altijd maar één missie in supermarkten: maken dat ik er zo snel mogelijk weer uit kom!
Zou vier op een rij ook nog lukken?
Ow ik ook nooit, ik ren alijd heeeeeeeeeeeeel hard door de supermarkt, ga daar echt niet lekker koffie drinken.

Denk dat ik dan wel de koffie over iemand heen zou gooien.

*valt niet op he dat ik een spuughekel heb aan boodschappen doen......en aan al die mensen die toevallig gelijktijdig boodschappen aan het doen zijn *
damn, net te laat.
Hoezo damn?!

Het is gelukt !!!!
dan was het niet gelukt als ik eerder poste *tonguitsteeksmiley*
Dat is waar.

Ik ben ook stom zeg, loop ik toch weer politiek correct te posten.

Eigenlijk heb ik zo mijn gedachten over mensen die wel koffie drinken in supermarkten. Dat die sneu zijn omdat ze geen koffie kunnen kopen en daarom vier keer per dag naar de supermarkt gaan voor een bakkie. Of dat ze geen vrienden hebben om koffie mee te drinken.
Ja voor een hoop oudjes is het een heel uitstapje geworden.

Krijg je van die hangouderen bij het koffiezetapparaat in de Appie.
Ja inderdaad. Hele opstoppingen krijg je ervan.

En wat mij betreft mogen ze die parkinson-patiënten die met trillende handen boven mijn kleuter in hun plastic bekertje staan te knijpen best een winkelverbod geven.
Als ik in de winkel ben moeten ze iedereen een winkelverbod geven.......hooguit 10 minuten en ik ben klaar, kan iedereen weer verder
Nou, bedankt hoor, ladies!

Heb dan weliswaar geen Parkinson, maar vind de koffie bij Appie soms niet te versmaden! Ligt ook wel soms aan het tijdstip van het boodschappen doen, hoor!
Hier zie ik alleen de oudjes hangen bij het koffieapparaat.

Yesss! Politiek incorrect is pas leuk als je tegengas krijgt!

Maar hoe doe je dat dan met een volle kar Bloe? Of erger nog, een kar met een afwijking? Ik zou onder de koffie thuiskomen.
Bij ons dus echt niet he? Bovedien is de koffie per 2 weken verschillend van smaak. Heb ik bemerkt....

Soms vind ik het echt een uitkomst hoor, die service van Appie.

Maar je hebt gelijk, er zijn van die gekkerds, die echt voor de koffie alleen komen. Die worden met zachte hand ook verwijderd....

We willen gèèn IKEA toestanden om 10 uur des morgens!
Ahaaaaaa, Yette!

Got the picture allright!

Hoe ik dat doe? Ik ga gewoon op het bankie zitten met mijn bevallige reet en check uitgebreid de inhoud van mijn zwaar overbeladen kar en mijn boodschappenlijst. En mensen kijken is toch ook een heerlijk tijdverdrijf. Alsof je op een terrasje zit. Je kunt je heerlijk verbazen hoe dom sommige mensen inkopen doen!
Oh ja, dat schijnt ook zoiets te zijn. Ontbijt voor een euro of zo? Ook nog nooit gedaan. Nou is de Ikea ook niet bepaald om de hoek. Dus dat zou al met al toch een duur ontbijtje worden.
* Gaat zonder koffie en Appie maar eens kijken of de douche niet bezet is..... *
Ow dat heb ik dan wel een keer gedaan, ontbijt bij de Ikea. Smakelijk hoor.
douche-ze
Ik neem wel altijd het mini-blikje cola aan in de stad. Dat dan weer wel. Hoewel ik hety best lekker vindt, heb ik dan toch na de eerste slokken alweer spijt Sta je naast een vuilnisbak een blikje leeg te drinken omdat je er niet mee wilt lopen. En even later moet je dan dus naar de wc. Ook dat nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven