*** BAR TOO MUCH 181 ***
maandag 16 november 2009 om 22:11
Ow ik ook nooit, ik ren alijd heeeeeeeeeeeeel hard door de supermarkt, ga daar echt niet lekker koffie drinken.
Denk dat ik dan wel de koffie over iemand heen zou gooien.
*valt niet op he dat ik een spuughekel heb aan boodschappen doen......en aan al die mensen die toevallig gelijktijdig boodschappen aan het doen zijn *
Denk dat ik dan wel de koffie over iemand heen zou gooien.
*valt niet op he dat ik een spuughekel heb aan boodschappen doen......en aan al die mensen die toevallig gelijktijdig boodschappen aan het doen zijn *
maandag 16 november 2009 om 22:18
Dat is waar.
Ik ben ook stom zeg, loop ik toch weer politiek correct te posten.
Eigenlijk heb ik zo mijn gedachten over mensen die wel koffie drinken in supermarkten. Dat die sneu zijn omdat ze geen koffie kunnen kopen en daarom vier keer per dag naar de supermarkt gaan voor een bakkie. Of dat ze geen vrienden hebben om koffie mee te drinken.
Ik ben ook stom zeg, loop ik toch weer politiek correct te posten.
Eigenlijk heb ik zo mijn gedachten over mensen die wel koffie drinken in supermarkten. Dat die sneu zijn omdat ze geen koffie kunnen kopen en daarom vier keer per dag naar de supermarkt gaan voor een bakkie. Of dat ze geen vrienden hebben om koffie mee te drinken.
maandag 16 november 2009 om 22:35
Bij ons dus echt niet he? Bovedien is de koffie per 2 weken verschillend van smaak. Heb ik bemerkt....
Soms vind ik het echt een uitkomst hoor, die service van Appie.
Maar je hebt gelijk, er zijn van die gekkerds, die echt voor de koffie alleen komen. Die worden met zachte hand ook verwijderd....
We willen gèèn IKEA toestanden om 10 uur des morgens!
Soms vind ik het echt een uitkomst hoor, die service van Appie.
Maar je hebt gelijk, er zijn van die gekkerds, die echt voor de koffie alleen komen. Die worden met zachte hand ook verwijderd....
We willen gèèn IKEA toestanden om 10 uur des morgens!
maandag 16 november 2009 om 22:37
Ahaaaaaa, Yette!
Got the picture allright!
Hoe ik dat doe? Ik ga gewoon op het bankie zitten met mijn bevallige reet en check uitgebreid de inhoud van mijn zwaar overbeladen kar en mijn boodschappenlijst. En mensen kijken is toch ook een heerlijk tijdverdrijf. Alsof je op een terrasje zit. Je kunt je heerlijk verbazen hoe dom sommige mensen inkopen doen!
Got the picture allright!
Hoe ik dat doe? Ik ga gewoon op het bankie zitten met mijn bevallige reet en check uitgebreid de inhoud van mijn zwaar overbeladen kar en mijn boodschappenlijst. En mensen kijken is toch ook een heerlijk tijdverdrijf. Alsof je op een terrasje zit. Je kunt je heerlijk verbazen hoe dom sommige mensen inkopen doen!
maandag 16 november 2009 om 22:44
Ik neem wel altijd het mini-blikje cola aan in de stad. Dat dan weer wel. Hoewel ik hety best lekker vindt, heb ik dan toch na de eerste slokken alweer spijt Sta je naast een vuilnisbak een blikje leeg te drinken omdat je er niet mee wilt lopen. En even later moet je dan dus naar de wc. Ook dat nog.