*** Bar Too Much *** 182 ***
zondag 17 januari 2010 om 12:37
quote:wiesje123 schreef op 17 januari 2010 @ 11:06:
Ga je weer heel erg sociaal doen Mir?
Wies, ik DOE niet sociaal, ik BEN sociaal.
En idd, ik heb weer gezellig samen koffie gedronken. Zo meteen kom ik weer ff naar jou en Jo zwaaien.
Ga je weer heel erg sociaal doen Mir?
Wies, ik DOE niet sociaal, ik BEN sociaal.
En idd, ik heb weer gezellig samen koffie gedronken. Zo meteen kom ik weer ff naar jou en Jo zwaaien.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 18 januari 2010 om 07:34
Vanmorgen heel vroeg had Zoon weer een grote aanval. Hij heeft me tien minuten lang geroepen, met een veel te zwakke stem. Hij kon niet lopen en toen hij bedacht dat hij de huistelefoon maar zou bellen met het mobieltje dat naast zijn bed lag, viel dat steeds uit zijn handen. Uiteindelijk kwam hij helemaal bang en overstuur onze kamer binnenwankelen. En dan te bedenken dat ik in vijf stappen naast zijn bed had kunnen staan
maandag 18 januari 2010 om 10:10
We hadden al bedacht dat we de babyfoon weer konden gaan gebruiken. Da's best een handige voor dit doel, want er zit ook een alarmknop op. Misschien dat hij die dan beter kan bedienen dan zijn mobieltje, want hij is als hij bijkomt wel bij zijn volle bewustzijn, maar heeft nog absoluut geen controle over zijn bewegingen.
Ik ga zo maar eens tandenpoetsen en naar de tandarts. En daarna even kennis maken met mijn mogelijke nieuwe fwatuur. Nou ja, fwatuur, zeg maar FWATUUR
Ik ga zo maar eens tandenpoetsen en naar de tandarts. En daarna even kennis maken met mijn mogelijke nieuwe fwatuur. Nou ja, fwatuur, zeg maar FWATUUR
maandag 18 januari 2010 om 11:51
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte
Man heeft zaterdag een auto gezien die groter is dan we eigenlijk zoeken. Omdat het best zonde is om die kans te laten lopen en omdat groot natuurlijk ook wel prettig is, gaan we dat toch maar doen. Hoe eerder ik een fwatuur heb hoe beter. We taxiën wat af voor Zoon en Man begint weer aan een klus in de Randstad.
Nu zit ik dus te wachten tot Man lekker geluncht heeft - hij wel Ik mag nog even niets. Heb een verdoofde wang en beurse mondhoeken. Maar als het goed is, is er tandtechnisch wel iets verbeterd. Alleen voelt dat nog ff niet zo
Man heeft zaterdag een auto gezien die groter is dan we eigenlijk zoeken. Omdat het best zonde is om die kans te laten lopen en omdat groot natuurlijk ook wel prettig is, gaan we dat toch maar doen. Hoe eerder ik een fwatuur heb hoe beter. We taxiën wat af voor Zoon en Man begint weer aan een klus in de Randstad.
Nu zit ik dus te wachten tot Man lekker geluncht heeft - hij wel Ik mag nog even niets. Heb een verdoofde wang en beurse mondhoeken. Maar als het goed is, is er tandtechnisch wel iets verbeterd. Alleen voelt dat nog ff niet zo
maandag 18 januari 2010 om 13:56
Middag!
Yette, ..........
Zou bij de garage een leenfwatuur krijgen zodat de mijne gerepareerd kon worden. Geen leenfwatuur aanwezig, foutje gemaakt, dus nu woensdag. Grrrrrr! Had hij tuulk ook ff kunnen bellen, scheelde mij weer tijd en benzine en zo..... Ach nou ja, dan maar paar dagen later, de kou is nou toch al uit de lucht????!!!
Yette, ..........
Zou bij de garage een leenfwatuur krijgen zodat de mijne gerepareerd kon worden. Geen leenfwatuur aanwezig, foutje gemaakt, dus nu woensdag. Grrrrrr! Had hij tuulk ook ff kunnen bellen, scheelde mij weer tijd en benzine en zo..... Ach nou ja, dan maar paar dagen later, de kou is nou toch al uit de lucht????!!!
maandag 18 januari 2010 om 14:38