*** Bar Too Much *** 182 ***
vrijdag 15 januari 2010 om 23:04
Psies Hela, het wachten is het ergste. We zijn geen van allen echt emotioneel omdat we dit verwacht hebben. Nu richten we ons op een slechte uitslag, maar goed dan is dat niet meteen het einde natuurlijk. Er is ook longkanker met een levensverwachting van ca 15 jaar. Als dat voor mij is, zou dat erg zijn. Bij mama zou dat betekenen dat we haar nog een tijd hebben....

zaterdag 16 januari 2010 om 09:41
zaterdag 16 januari 2010 om 10:21
Ja, oudste is thuis. Hij is niet zo lekker, snotverkouden en problemen met zijn darmen, hij kan al dagen niet poepen, daar word je niet blij van. Dus hij krijgt nu een middeltje om de boel weer op gang te helpen. Hij hangt een beetje op de bank.
Ik ga zo es aankleden en dan boodschappen doen, kijken of ik jongste mee kan krijgen. Die wil een boek uit de bieb hebben, maar hij wil het niet zelf gaan halen. Of ik dat even kan doen. Nee dus.
Ik ga zo es aankleden en dan boodschappen doen, kijken of ik jongste mee kan krijgen. Die wil een boek uit de bieb hebben, maar hij wil het niet zelf gaan halen. Of ik dat even kan doen. Nee dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 16 januari 2010 om 11:40
zaterdag 16 januari 2010 om 12:52
quote:wiesje123 schreef op 16 januari 2010 @ 11:23:
Hmm, maar ik heb het nog wel koud
En waar veel sneeuw moet zijn (in Vancouver) is het 11graden en daar lijkt het wel voorjaar.
Vraag me af, hoe dat nu moet met de skiwedstrijden......
Kunstsneeuw.
Ik vond het buiten trouwens gemeen koud, zal wel weer een gevoelstemperatuurkwestie zijn.
Hmm, maar ik heb het nog wel koud
En waar veel sneeuw moet zijn (in Vancouver) is het 11graden en daar lijkt het wel voorjaar.
Vraag me af, hoe dat nu moet met de skiwedstrijden......
Kunstsneeuw.
Ik vond het buiten trouwens gemeen koud, zal wel weer een gevoelstemperatuurkwestie zijn.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 16 januari 2010 om 19:51
zaterdag 16 januari 2010 om 23:03
quote:yette schreef op 16 januari 2010 @ 20:11:
Is dat nou echt zo leuk dat fototopic? Na twee keer kijken en helemaal niks zien, heb ik er geloof ik het geduld niet voor.Ik heb een paar foto's gezien, maar verder idd vooral veel tekst.
Is dat nou echt zo leuk dat fototopic? Na twee keer kijken en helemaal niks zien, heb ik er geloof ik het geduld niet voor.Ik heb een paar foto's gezien, maar verder idd vooral veel tekst.
David Dunning
David Dunning