Bar Too Much *****207****
maandag 27 januari 2014 om 12:45
maandag 27 januari 2014 om 23:22
dinsdag 28 januari 2014 om 08:02
Hoi dames,
Gezellig hier hoor! Met mij gaat het echt wel goed. Ik ben in 2010 opnieuw getrouwd en in 2011 40 kilo afgevallen en mijn zoon, daar heb ik mee leren omgaan. Kolonisten speel ik niet zo vaak meer maar heb wel recentelijk de kaart variant gekocht en die is ook leuk! Vandaag naar de makelaar, huis van man dan toch eindelijk proberen te verkopen. We wonen al vanaf 2008 samen maar zijn huis lukt maar niet te verkopen.... veel plezier allemaal vandaag. Jammer dat Much er niet meer is. Leuk dat jullie er nog wel zijn!
Groetjes Shrek
Gezellig hier hoor! Met mij gaat het echt wel goed. Ik ben in 2010 opnieuw getrouwd en in 2011 40 kilo afgevallen en mijn zoon, daar heb ik mee leren omgaan. Kolonisten speel ik niet zo vaak meer maar heb wel recentelijk de kaart variant gekocht en die is ook leuk! Vandaag naar de makelaar, huis van man dan toch eindelijk proberen te verkopen. We wonen al vanaf 2008 samen maar zijn huis lukt maar niet te verkopen.... veel plezier allemaal vandaag. Jammer dat Much er niet meer is. Leuk dat jullie er nog wel zijn!
Groetjes Shrek
woensdag 29 januari 2014 om 10:16
Mensen die voor de lol de sneeuw opzoeken, heb ik nooit begrepen. Toen ik vanmorgen moest krabben, verlangde ik alweer hevig naar slippers en mojito's. Hoor hier niet thuis denk ik. Ben vast een latina die fout is bezorgd.
Sterkte met de poes, Wies. Ik zit met De Zoon in het ziekenhuis - routineafspraak.
Sterkte met de poes, Wies. Ik zit met De Zoon in het ziekenhuis - routineafspraak.
woensdag 29 januari 2014 om 17:26
Borreltijd!
Ik heb ook niks met winter en sneeuw, Yet. Geef mij het voorjaar en de zomer maar.
Stom in de weer vandaag. Ik liep de trap af, lette niet op en dacht dat ik er al was, maar ik moest nog een tree. Voet dubbel auw!
Verder niks aan de hand hoor. Je zou toch denken dat ik wel genoeg ervaring had met traplopen. Ik doe de hele dag niet anders
Ik heb ook niks met winter en sneeuw, Yet. Geef mij het voorjaar en de zomer maar.
Stom in de weer vandaag. Ik liep de trap af, lette niet op en dacht dat ik er al was, maar ik moest nog een tree. Voet dubbel auw!
Verder niks aan de hand hoor. Je zou toch denken dat ik wel genoeg ervaring had met traplopen. Ik doe de hele dag niet anders
woensdag 29 januari 2014 om 21:52
Brrrrrrrrrrrr, ik heb net een rondje met het hondje gedaan, meeeeeeeeeen wat is het koud.
We zijn ook echt niks gewend he, tis hier rond het vriespunt denk ik.
Koud? Koud? In een vriezer op de Noordpool, das pas koud.
We zijn ook echt niks gewend he, tis hier rond het vriespunt denk ik.
Koud? Koud? In een vriezer op de Noordpool, das pas koud.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 30 januari 2014 om 09:34