Bar Too Much *214*

10-01-2018 16:47 714 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allen!
We serveren ook in deze Bar Too Much weer port, koffie en bitterballen! Afbeelding
Speciaal voor jou roos :heart:

Afbeelding
Don't waste your time or time will waste you.
Lekker Fiddle!
Ik probeer mijn brugpieper uit te leggen dat hij echt niet slim of lollig is als hij iemands account hackt of een nep-virus bouwt. Nooit verwacht, deze situatie @(
Yette, je maakt wat mee als ouder zijnde. Ik lach de ouders vierkant uit die zeggen "mijn kind doet zoiets niet". Lastig hoor, kan me voorstellen dat je er van schrikt. Eigenlijk zou je hetzelfde eens bij hem moeten doen, of is dat te kinderachtig? :$
Mir is niet erg maar vond koren niet echt iets voor jou. Mja zo zie je maar....nooit te oud om dingen van jou te ontdekken! Veel plezier!
Ow yette dat vraagt om een goed gesprek! :D
jooppie schreef:
13-01-2018 11:28
Mir is niet erg maar vond koren niet echt iets voor jou. Mja zo zie je maar....nooit te oud om dingen van jou te ontdekken! Veel plezier!
Popkoren, lekker meezingen.
Heel diverse koren.
Tis dat ik niet durf, anders zat ik allang op een koor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hij heeft verder niks rottigs gedaan, geen filmpjes op het YouTube - account van iemand anders gezet of zo, hij wil vooral bewijzen dat hij het kan.

Het helpt trouwens niet echt als zijn vader tijdens zo'n ouderlijk gesprek trots staat te grijnzen. En mij vervolgens 'zogenaamd onderling' vraagt of hij straks een inleiding zal geven in 'the next level of software engineering' - en dat Miniman dat dan dus hoort.

Zucht.
Dat helpt inderdaad niet echt :hihi:
Goedemorgen!

Je hebt gewoon een intelligente zoon yette :)
Natuurlijk mag hij niemand anders zijn account hacken, maar misschien kun je hem zijn " skills" laten uitleven op een nep-account wat jullie aanmaken?
Als computers ed echt zijn ding is, snap ik het ergens wel. ( zolang hij niks illegaals doet natuurlijk)

Solo Ik vind het echt jammer voor jou dat je niet bij een koor durft. Als je het écht zo leuk vindt, stap dan over je angst heen. Mijn moeder was ook lid van een koor. Echt goed waren ze niet, maar een lol dat ze hadden!
Solomio schreef:
13-01-2018 11:56
Popkoren, lekker meezingen.
Heel diverse koren.
Tis dat ik niet durf, anders zat ik allang op een koor.
Waarom durf je niet dan? :(
broekrok schreef:
13-01-2018 11:13
Beetje mistroostig weer hier :(
Ga straks een potje voetballen, is lang geleden dat ik mijn favoriete speler in het veld heb gezien. Bij de eerste selectie komt hij nauwelijks aan spelen toe en dat is voor een prof natuurlijk niet zo handig.
Dat wordt hard rennen om je warm te houden! Veel plezier!
Mijn zes jarige zoon wilde net weten hoe mijn man en ik elkaar hebben leren kennen. Affijn man en ik vertellen onze love story en zoon luistert aandachtig.

Zegt hij ineens:" jullie gaan nooit scheiden hè?" Dus ik zeg " aaah, waarom zeg je dat?" " nou," zegt hij " soms als we bijna te laat komen op school, kunnen we niet meer op de fiets, maar wel met de auto en jij hebt geen rijbewijs. Papa wel..." lekker dan.
Praktische instelling, Ana :O
yette schreef:
13-01-2018 14:34
Praktische instelling, Ana :O
Maar zit hij in de computers of is het puber gedrag, bij gebrek aan beter woord? Ik zou dan willen weten waaróm hij dat graag wil doen.

Als het gewoon is om anderen te sarren, zou ik wel duidelijk aangeven dat ik dat niet zou accepteren.
Nou Yette, mijn man gaf mij net een reprimande :proud: Ik legde het aan hem voor en hij zegt het naïef te vinden om te denken dat het bij uitproberen blijft. Het is een deur openzetten naar meer. Zo had ik het nog niet bekeken ..

Ik denk dat ik mijn goedbedoelde advies maar intrek... :-$
Even een egopost, hoor. Hier is vandaag de nieuwe dakkapel geplaatst over de gehele lengte van het dak. In het midden een blind stuk, want er word nog een muur geplaatst en het worden dan twee slaapkamers in dezelfde dakkapel. Bestaat het rolluik maar uit 1 deel :facepalm:. Dan moet je straks van slaapkamer A naar slaapkamer B om het rolluik dicht te doen. Ben ik stom dat ik hier van baal?
Vin rouge!
Ijsthee!
Soep!
Life is short. Eat dessert first.
Duidelijk :P
Waarom gillen we eigenlijk...
FiddlyDiddlyDoo schreef:
13-01-2018 15:01
Even een egopost, hoor. Hier is vandaag de nieuwe dakkapel geplaatst over de gehele lengte van het dak. In het midden een blind stuk, want er word nog een muur geplaatst en het worden dan twee slaapkamers in dezelfde dakkapel. Bestaat het rolluik maar uit 1 deel :facepalm:. Dan moet je straks van slaapkamer A naar slaapkamer B om het rolluik dicht te doen. Ben ik stom dat ik hier van baal?
Nee, je ben niet stom!

Geen idee waarom we roepen trouwens.
doornroosje9 schreef:
13-01-2018 17:11
Nee, je ben niet stom!

Geen idee waarom we roepen trouwens.
Niemand is hier dom :heart:
Hoewel mijn adviezen niet altijd even slim zijn..

Joopie begon met gillen!
Afbeelding
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven