Bar Too Much *214*

10-01-2018 16:47 714 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allen!
We serveren ook in deze Bar Too Much weer port, koffie en bitterballen! Afbeelding
Ana_Isabel2 schreef:
13-01-2018 14:44
Nou Yette, mijn man gaf mij net een reprimande :proud: Ik legde het aan hem voor en hij zegt het naïef te vinden om te denken dat het bij uitproberen blijft. Het is een deur openzetten naar meer. Zo had ik het nog niet bekeken ..

Ik denk dat ik mijn goedbedoelde advies maar intrek... :-$
Nee joh, het is uittesten, kijken hoe onveilig anderen omgaan met hun gegevens. Hij is absoluut geen pestkop, eerder een naïef, vrolijk gestoord nerdje. Maar dan nog. Het mag gewoon niet. Hij kwam er zelf mee. Triomfantelijk. Zag er geen kwaad in: 'Maar ik hèlp ze juist! Ik vertel het ze!' Tsja. Da's dan wel weer aardig. Maar gewoon niet doen dus.

En dat nep-virus is een filmpje dat hij heeft gemaakt dat zegt dat het een virus is en dan aftelt. Het staat alleen op zijn eigen laptop - hij heeft er op school een toneelstukje mee opgevoerd - alsof zijn laptop stuk ging - lachuh :sarcastic:
yette schreef:
13-01-2018 19:20
Nee joh, het is uittesten, kijken hoe onveilig anderen omgaan met hun gegevens. Hij is absoluut geen pestkop, eerder een naïef, vrolijk gestoord nerdje. Maar dan nog. Het mag gewoon niet. Hij kwam er zelf mee. Triomfantelijk. Zag er geen kwaad in: 'Maar ik hèlp ze juist! Ik vertel het ze!' Tsja. Da's dan wel weer aardig. Maar gewoon niet doen dus.

En dat nep-virus is een filmpje dat hij heeft gemaakt dat zegt dat het een virus is en dan aftelt. Het staat alleen op zijn eigen laptop - hij heeft er op school een toneelstukje mee opgevoerd - alsof zijn laptop stuk ging - lachuh :sarcastic:
Mag ik dat stiekem toch wel een beetje knap vinden? :) Heerlijk zo'n joch.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
13-01-2018 15:01
Even een egopost, hoor. Hier is vandaag de nieuwe dakkapel geplaatst over de gehele lengte van het dak. In het midden een blind stuk, want er word nog een muur geplaatst en het worden dan twee slaapkamers in dezelfde dakkapel. Bestaat het rolluik maar uit 1 deel :facepalm:. Dan moet je straks van slaapkamer A naar slaapkamer B om het rolluik dicht te doen. Ben ik stom dat ik hier van baal?
Dat is heel raar, ik denk niet dat ik daar genoegen mee zou nemen. Ze wisten toch dat het 2 kamers zouden worden neem ik aan?
Ik neem aan dat ze dat probleem nog komen verhelpen, Fiddle?

En tsja Ana, ik weet ook niet hoe hij het doet. En ik snap ook best dat hij het wilde proberen. Zijn vader heeft denk ik wel gelijk, hij heeft wat onschuldiger uitdagingen voor ons hackertje bedacht, dus verder laat ik het maar aan hem over.
yette schreef:
13-01-2018 23:36
Ik neem aan dat ze dat probleem nog komen verhelpen, Fiddle?

En tsja Ana, ik weet ook niet hoe hij het doet. En ik snap ook best dat hij het wilde proberen. Zijn vader heeft denk ik wel gelijk, hij heeft wat onschuldiger uitdagingen voor ons hackertje bedacht, dus verder laat ik het maar aan hem over.
Goed zo. :) Jouw man zal best in kunnen schatten in hoe dat aan te pakken.
Als moeder wil je gewoon dat het onschuldig blijft. Als je het gevoel had gehad dat er neer speelde, had je er vast een stokje voor gestoken.
Ben soms zo blij dat ik niet meer hoef op te voeden.
Jonari schreef:
14-01-2018 01:25
Ben soms zo blij dat ik niet meer hoef op te voeden.
Bij mij is dat gemiddeld tussen 20.30 en 08:15..
Ana_Isabel2 schreef:
14-01-2018 01:35
Bij mij is dat gemiddeld tussen 20.30 en 08:15..
Overdag is het lekker rustig bij je?
Mijn kat is echt een beetje gek. Ligt te slapen, geeft opeens een harde mauw en komt op me afgedraafd alsof ze me 3 jaar niet gezien heeft @(
Ze heeft vast gedroomd. Maar wat?!
yette schreef:
14-01-2018 01:45
Ze heeft vast gedroomd. Maar wat?!
Dat denk ik ook.
We zullen het nooit weten.
Jonari schreef:
14-01-2018 01:37
Mijn kat is echt een beetje gek. Ligt te slapen, geeft opeens een harde mauw en komt op me afgedraafd alsof ze me 3 jaar niet gezien heeft @(
Lekker knuffelen, mss heeft ze gedroomd idd.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
14-01-2018 01:47
Lekker knuffelen, mss heeft ze gedroomd idd.
Ze ligt nu keihard te spinnen op de rugleuning van de bank.
Af en toe een pootje in mijn nek :heart:
Jonari schreef:
14-01-2018 01:49
Ze ligt nu keihard te spinnen op de rugleuning van de bank.
Af en toe een pootje in mijn nek :heart:
:love:
Nu slapen, hopelijk leukere dromen dan jouw kat, Jootje. :-?

Slaap lekker! :lips:
doornroosje9 schreef:
14-01-2018 01:54
Nu slapen, hopelijk leukere dromen dan jouw kat, Jootje. :-?

Slaap lekker! :lips:
Truste lieve Roos.
Ik ga ook.
Afbeelding
doornroosje9 schreef:
14-01-2018 01:57
Afbeelding
Ah wat lief.
Nu wil ik ook weer een hond.
Welterusten allemaal x
Jonari schreef:
Aaah... :heart:
Jonari schreef:
Overdag is het druk, qua aantal personen, maar gek genoeg niet qua alles wat ik voor het gezin " moet" doen. Het zijn vaak " piekmomenten" waarin het druk is. Bv voor het naar school/werk gaan.
Kinderen spelen veel samen en letten soms op hun zus, zodat ik ook huishouden tussendoor kan doen. Een buitenstaander zou het druk vinden, maar ik weet niet beter en vind het fijn al die bedrijvigheid in huis.

Vanaf 20.15 liggen ze op bed en hoef ik niks meer... En dat is volgens mij heel luxe met 4 kinderen. :)

Gaat het weer goed met je kat?
Goedemorgen Barrers!
Koet morning
Mogguh meisjes.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Goedemorgen!

Afbeelding
En voor jullie.

Afbeelding

:biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven