***Bar Too Much 215***

maandag 5 februari 2018 om 12:20
maandag 5 februari 2018 om 12:28
Maar het zijn schoenen. SCHOENEN.
Dat.
Dus.
Life is short. Eat dessert first.

maandag 5 februari 2018 om 12:37
ja dat snapte ik wel hoor maar vervolgens bedacht ik me dat je het misschien niet wist dat je een bonnetje kon halen en toen dacht ik ook gelijk voor die 14 cent is dat wel veelgedoe en toen schreef ik dat dus op

maandag 5 februari 2018 om 20:33
Ik moet het zien. Voor mij is die (h) erkenning heel belangrijk.
Ook omdat ik altijd denk dat ik me niet moet aanstellen, dat ik gek ben en meer van zulks.
Er is heel veel ergs tegen me gezegd en dat heeft wel wat met mijn zelfbeeld gedaan, ja. En het erge is, de narigheid houdt gewoon niet op.

maandag 5 februari 2018 om 20:48
Ik snap jebroekrok schreef: ↑05-02-2018 20:33Ik moet het zien. Voor mij is die (h) erkenning heel belangrijk.
Ook omdat ik altijd denk dat ik me niet moet aanstellen, dat ik gek ben en meer van zulks.
Er is heel veel ergs tegen me gezegd en dat heeft wel wat met mijn zelfbeeld gedaan, ja. En het erge is, de narigheid houdt gewoon niet op.
Mijn zelfbeeld ging er ook aan. En er zijn geen nare dingen gezegd maar alleen al het idee dat je na 23 jaar niet meer goed genoeg bent.
Heb mijn zelfbeeld weer opgekrikt maar dat heeft lang geduurd.
En nu zijn we goede matties en buren. En toch had ik het niet gewild.
Geen bijzonderheden

maandag 5 februari 2018 om 20:50
Dat ook, bij mij was dat bijna 30 jaar!yasmijn schreef: ↑05-02-2018 20:48Ik snap je
Mijn zelfbeeld ging er ook aan. En er zijn geen nare dingen gezegd maar alleen al het idee dat je na 23 jaar niet meer goed genoeg bent.
Heb mijn zelfbeeld weer opgekrikt maar dat heeft lang geduurd.
En nu zijn we goede matties en buren. En toch had ik het niet gewild.

dinsdag 6 februari 2018 om 13:03
dinsdag 6 februari 2018 om 13:04
dinsdag 6 februari 2018 om 13:06
Goedemiddag!
Wat ben ik toch een bezige bij, tis gewoon niet te filmen.
Ik noem: rondje hondje, apotheek, boodschappen, hondje bij dochter 1 eerste in rij ophalen,intratuin, wasje, afwasje en zometeen meerdere rondjes met hondjes en dan plof ik denk ik neer met vriendin netflix!
En nu post mn post geloof ik niet
Wat ben ik toch een bezige bij, tis gewoon niet te filmen.
Ik noem: rondje hondje, apotheek, boodschappen, hondje bij dochter 1 eerste in rij ophalen,intratuin, wasje, afwasje en zometeen meerdere rondjes met hondjes en dan plof ik denk ik neer met vriendin netflix!
En nu post mn post geloof ik niet