***Bar Too Much 215***
donderdag 8 februari 2018 om 07:42
Goedemorgen.
Ik heb daar wel een oplossing voor Joopp: zelf ook meer zout in je eten gooien, dan wen je eraan.
Ik eet voordat ik naar bed ga meestal nog een beetje zoute nootjes. Hoef ik 's nachts niet te plassen. <<--- dat laatste verzin ik nu ter plekke hoor.
Ik heb daar wel een oplossing voor Joopp: zelf ook meer zout in je eten gooien, dan wen je eraan.
Ik eet voordat ik naar bed ga meestal nog een beetje zoute nootjes. Hoef ik 's nachts niet te plassen. <<--- dat laatste verzin ik nu ter plekke hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 9 februari 2018 om 23:19
Ik ga van die gassen echt over m'n nek. Als een dramaqueen. Je kan een vogelspin in mijn schoen doen, onverwachts een slang in mijn handen duwen, de helft van de hersenen van mijn kind uitschakelen - daar deal ik mee (irl gedaan, geen gelul). Maar van een vent die zich volspuit met truttenspul, draait mijn maag om. En ja - dan kots ik.
Desalniettemin hou ik hem. Hij is best wel heel leuk en 's avonds ruikt hij weer lekker
Desalniettemin hou ik hem. Hij is best wel heel leuk en 's avonds ruikt hij weer lekker

zaterdag 10 februari 2018 om 03:20

zaterdag 10 februari 2018 om 09:56
Ik mis dat soms ook nog wel hoor honden en katten, we hebben eigenlijk altijd beide gehad. Maar nu met dat steeds op vakantie gaan is het toch wel heel makkelijk dat je niks hoeft te regelen voor de beesten.
Ik heb trouwens nooit een hekel gehad aan het uitlaten ook niet bij slecht weer, je dacht er niet over na want het moest toch gebeuren. Maar het is wel fijn er nu inet uit te hoeven in storm en regen en sneeuw.
Ik heb trouwens nooit een hekel gehad aan het uitlaten ook niet bij slecht weer, je dacht er niet over na want het moest toch gebeuren. Maar het is wel fijn er nu inet uit te hoeven in storm en regen en sneeuw.