* Bar Too Much * 216
woensdag 21 maart 2018 om 21:04
Joopp, je wilt toch af en toe een beetje gezellig hutspot kunnen eten? Dat kan nu niet meer hè, vanwege de poep-vloerbedekking.
Er lag grijsblauwe vloerbedekking, al 25 jaar, met hier en daar een vlek.
Ik vond het zonde van het geld om dat te vervangen, want juist in zo'n gemeenschappelijke ruimte zitten er binnen de kortste keren weer vlekken op.
Maar nee, het moest en het zou......
Want het mocht allemaal wel wat frisser. Echt, dat woord is letterlijk gebruikt.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 22 maart 2018 om 13:13
Nope, ik heb voor m'n verjaardag twee bouwvallige, antieke caravans, een vervallen moestuin en een omgevallen pergola op een weiland aan een rivietje gekregen
Ik moet trouwens ook nog bekijken hoe we er met alle zooi komen - er ontbreekt +/- 150 meter weg en het weiland loopt aardig af. Dus òf een tractor lenen òf zelf een haarspeld-weggetje platrijden tussen rotsblokken, olijfbomen, vijgen, cactussen & valse aloë vera.
Ik moet trouwens ook nog bekijken hoe we er met alle zooi komen - er ontbreekt +/- 150 meter weg en het weiland loopt aardig af. Dus òf een tractor lenen òf zelf een haarspeld-weggetje platrijden tussen rotsblokken, olijfbomen, vijgen, cactussen & valse aloë vera.