*** Bar Too Much 220 ***
donderdag 13 september 2018 om 21:53
vrijdag 14 september 2018 om 09:57
Ah, ja, lekkah.
Ik vind dat bladerdeeg altijd zo'n afknapper bij een saucijzenbroodje.
Dus ik moet naar Brabant verhuizen begrijp ik?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 14 september 2018 om 10:03
Dit lijkt me eenvoudiger: Brabantse worstenbroodjes
vrijdag 14 september 2018 om 10:05
Selluf maken?
The best things in life are the ones you can't afford.
vrijdag 14 september 2018 om 18:35
Wat een rust hier! Is iedereen aan de worstenbroodjes of is er een achterkamertje?
Ik ben een wijntje gaan drinken bij Buuv (op Jo natuurlijk, het is welliswaar eeuwen geleden dat ze elkaar een keer gezien hebben, maar verder begrijpt niemand hier dit soort vriendschappen)
Proost dus! Fijn weekend allemaal x
Ik ben een wijntje gaan drinken bij Buuv (op Jo natuurlijk, het is welliswaar eeuwen geleden dat ze elkaar een keer gezien hebben, maar verder begrijpt niemand hier dit soort vriendschappen)
vrijdag 14 september 2018 om 19:18
yette schreef: ↑14-09-2018 18:35Wat een rust hier! Is iedereen aan de worstenbroodjes of is er een achterkamertje?
vrijdag 14 september 2018 om 19:18
Ik was druk met van alles en nog watyette schreef: ↑14-09-2018 18:35Wat een rust hier! Is iedereen aan de worstenbroodjes of is er een achterkamertje?
Ja gek is dat hè dat het moeilijk uit te leggen is hoe zo'n band je met iemand kan hebben via een forum.
vrijdag 14 september 2018 om 21:55
Heb je een beetje mooi weer Roos en heb je het naar de zin?doornroosje9 schreef: ↑14-09-2018 20:25Is idd heel moeilijk uit te leggen.
Ik ben op vakantie, yette! Dus minder tijd om te forummen.