...Bar too mucht 192....
zaterdag 19 november 2011 om 11:33
quote:yette schreef op 19 november 2011 @ 11:10:
Ik heb net een volkorentosti met oude kaas gemaakt.
Jee, wat een raar weer buiten, de thermometer geeft bijna 15 graden aan en toch zie ik ademwolkjes.
Ik heb geen moer zin om wat te doen trouwens. Ben een week te vroeg ongesteld en voel me er onder...
Ik heb net een volkorentosti met oude kaas gemaakt.
Jee, wat een raar weer buiten, de thermometer geeft bijna 15 graden aan en toch zie ik ademwolkjes.
Ik heb geen moer zin om wat te doen trouwens. Ben een week te vroeg ongesteld en voel me er onder...
zondag 20 november 2011 om 10:40
Kruidnootjes vind ik wel lekker, maar ipv een muis had ik dan liever een marsepeinbroodje of zo
;
Het wordt tijd dat ik mijn bed uitkom, de kinderen krijgen ruzie en De Vader is met het ontbijt bezig want De Zoon moet eten en pillen - hij had net een 'iets complexere enkelvoudig partiële'. Gelukkig is zijn vriend die hier logeert erop voorbereid.
Het wordt tijd dat ik mijn bed uitkom, de kinderen krijgen ruzie en De Vader is met het ontbijt bezig want De Zoon moet eten en pillen - hij had net een 'iets complexere enkelvoudig partiële'. Gelukkig is zijn vriend die hier logeert erop voorbereid.
maandag 21 november 2011 om 09:21
Naar is dat he Jo, als de kids op pad zijn met fwatuur en het is zulk naar weer.
Maak me ook altijd zorgen en dat kost een hoop energieeeeeeee.......
Mijn fwatuur staat nog stil hoor. Vandaag hoor ik wat het gaat kosten en of het nog de moeite waard is om te laten repareren.Tsssssssssssss.........
Mja ik heb tuulk ook niet zomaar een potje om een andere aan te schaffen......
Voorlopig rij ik vandaag ik fwatuur van Jooppdochter
Maak me ook altijd zorgen en dat kost een hoop energieeeeeeee.......
Mijn fwatuur staat nog stil hoor. Vandaag hoor ik wat het gaat kosten en of het nog de moeite waard is om te laten repareren.Tsssssssssssss.........
Mja ik heb tuulk ook niet zomaar een potje om een andere aan te schaffen......
Voorlopig rij ik vandaag ik fwatuur van Jooppdochter
maandag 21 november 2011 om 11:01
Ha maisjes, wat een akelig weer weer.
Dochter is gelukkig veilig thuisgekomen gisteravond. Ze hoeft vandaag niet met de auto weg dus dat scheelt weer wat zorgen. Zoon heeft vanmorgen 3 uur over een stuk gedaan dat ie normaal in een uur doet. Fijn hoor die mist.
Zullen we gelijk maar aan de borrel gaan? Dat is ook de beste remedie tegen een kater, Yetje
Dochter is gelukkig veilig thuisgekomen gisteravond. Ze hoeft vandaag niet met de auto weg dus dat scheelt weer wat zorgen. Zoon heeft vanmorgen 3 uur over een stuk gedaan dat ie normaal in een uur doet. Fijn hoor die mist.
Zullen we gelijk maar aan de borrel gaan? Dat is ook de beste remedie tegen een kater, Yetje