Bar Toooooo Much *167*
vrijdag 4 juli 2008 om 11:26
quote:Pun schreef op 04 juli 2008 @ 10:52:
Zijn er nog creatieve geesten in da house die mij van kunnen helpen een tekst te verzinnen voor op mijn polo die ik de komende week voor t laatst bij deze baas ga werken??
Geen plaatjes anders had ik een ikmaakeenlangeneus-plaatje gekozen.
Die zien we nooit meer............ terug.
Mwah, nee, creatief kan ik het niet echt noemen. Maar hé, ik heb ook nooit beweerd dat ik creatief was.
Zijn er nog creatieve geesten in da house die mij van kunnen helpen een tekst te verzinnen voor op mijn polo die ik de komende week voor t laatst bij deze baas ga werken??
Geen plaatjes anders had ik een ikmaakeenlangeneus-plaatje gekozen.
Die zien we nooit meer............ terug.
Mwah, nee, creatief kan ik het niet echt noemen. Maar hé, ik heb ook nooit beweerd dat ik creatief was.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 4 juli 2008 om 12:30
Pun, je kunt ook gewoon helemaal niks doen met je afscheid. Dat is iig origineel. Gewoon net doen als al die andere werkdagen en aan het eind van de dag ga je gewoon naar huis. Klaar.
O ja, ik ga ook wat doen.
O ja, ik ga ook wat doen.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 4 juli 2008 om 19:18
Nope. Ik had vanmiddag een bijeenkomst van mijn oudercursus over autisme. Zeeeeeeeer belangwekkend. Ik heb 2 (van de 4) bijeenkomsten gemist, vanwege de busstaking laatst. Wilde de begeleidster volgende week een extra bijeenkomst plannen, om iig 1 van die gemiste in te halen. Ik zat met maar 1 andere ouder. Bij een sigaretje na afloop hebben we samen besloten dat mijn oppas volgende week niet kan. Ik weet alles al hoor. \\:-)//
David Dunning
David Dunning
vrijdag 4 juli 2008 om 21:19
Winx, toen ik net de diagnose wist van zoon, leek zo'n oudercursus me wel handig. Ik wist echt niks van autisme. Maar ja, Yets vriendin heeft mij erg geholpen. Dus inmiddels hoorde ik niet veel nieuws meer op die cursus.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 5 juli 2008 om 09:20
Goedemorgen.
Ik deed de computer aan, omdat ik alleen ff wilde kijken hoe laat ik de bus-trein-tram moet hebben om op tijd in Scheveningen te zijn. En toen de computer dan toch aan stond, dacht ik dat ik hier wel lekkere koffie kon krijgen.
Dus.
Ik deed de computer aan, omdat ik alleen ff wilde kijken hoe laat ik de bus-trein-tram moet hebben om op tijd in Scheveningen te zijn. En toen de computer dan toch aan stond, dacht ik dat ik hier wel lekkere koffie kon krijgen.
Dus.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 5 juli 2008 om 22:50