Bedankt VIVA forum!

09-06-2016 19:23 121 berichten
Het forum heeft mij verschillende keren geholpen.

In december zijn mijn vriend en ik in onze huidige woning getrokken. Achter hebben we nog niks bij de ramen, alleen een krantje hier en daar opgeplakt. We willen namelijk iets dat we echt mooi vinden en gordijnen of lamellen of jaloezieën vinden we niet mooi. Vorige week las ik een topic, ik weet niet eens meer waarover. In het topic vertelde iemand dat ze plissé's had in heel het huis en er erg blij mee was. Plissé's? Nog nooit van gehoord. Dus ik Googlen, blijkt het precies te zijn wat ik wil voor de ramen achter, ik wist alleen niet dat het bestond! En mijn vriend was er ook meteen weg van. Volgende week worden onze plissé's geleverd. Bedankt VIVA forum!

Vorige maand stuurde mijn vriend een boze Whatsapp omdat onze kat overal in huis plasjes had gedaan. Omdat ik op het forum altijd zie hoe hysterisch iedereen wordt als een kat zoiets doet heb ik de dierenarts meteen gebeld. Gelukkig maar, want hij had een blaasontsteking en dat kan bij katers eindigen met de dood als je er niet snel genoeg bij bent. Als ik niet zo vaak op viva had gezeten was ik waarschijnlijk ook boos geweest op de kat en verder niks gedaan. Dus wederom, bedankt forum!

Zijn er dingen waar het forum jullie mee heeft geholpen? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
quote:streepjessokken schreef op 09 juni 2016 @ 19:31:

Hoe vaak je (toch op z'n minst) je bed moet verschonen Of je moet douchen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst nog een bijzonder inventieve tip gelezen over het uitspoelen van volgeschetrn rompers die ik wellicht nog eens ga toepassen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:gizzmo-returns schreef op 09 juni 2016 @ 19:39:

[...]

Of je moet douchen.Sssssttt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Dasty.

Vevina-crème tegen schuurplekken tussen je benen en onder hangende delen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Broedkippetje schreef op 09 juni 2016 @ 19:39:

Ik heb laatst nog een bijzonder inventieve tip gelezen over het uitspoelen van volgeschetrn rompers die ik wellicht nog eens ga toepassen.Dat ook en dat je rompers naar beneden uit kon trekken dus dat je die vieze derrie niet over t hoofdje hoeft te trekken.
quote:GateKeeper schreef op 09 juni 2016 @ 19:43:

[...]

Dat ook en dat je rompers naar beneden uit kon trekken dus dat je die vieze derrie niet over t hoofdje hoeft te trekken.Die las ik pas toen jongste normaal in zijn luier poepte ipv een bak vol smurrie te produceren.
In memoriam AnnA_C

Ik heb laatst nog een bijzonder inventieve tip gelezen over het uitspoelen van volgeschetrn rompers die ik wellicht nog eens ga toepassen.In de wc hangen en doortrekken? Ga ik ook eens proberen

[...]

Dat ook en dat je rompers naar beneden uit kon trekken dus dat je die vieze derrie niet over t hoofdje hoeft te trekken.

Ja, dat was ook een moment voor mij.

Net als dat dopjes van tubes elmex-tandpasta een speciaal gaatje hebben om dat afsluitdingetje wat er eerst nog op zit mee te kunnen verwijderen.

Dat blijkt voor meer tubes te gelden.

Een ware openbaring.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Dat je het bakje waar je je poeder in doet in de wasmachine ook kan verwijderen om schoon tr maken. Nooit geweten.
Veel steun gehad bij het dagelijks koken. Ik wilde in de morgen om een uur of elf warm eten en er is alles aan gedaan om me dat te laten doen. Ben ik nog steeds dankbaar voor.

Ondertussen ben ik op dieet en eet ik weer in de avond warm, dat wel.
Dasty
geneet van 't laeve
Ik heb een keer een link gezien op het forum naar 'opgepimpte' curriculum vitaes. Oke moest er wel voor betalen maar ik heb daar erg enthousiaste reacties over gehad. Ben blij dat ik dat topic gelezen had:-)

[...]

Dat ook en dat je rompers naar beneden uit kon trekken dus dat je die vieze derrie niet over t hoofdje hoeft te trekken.Deze tip heb ik van de week met succes voor het eerst toegepast! Dit is mijn derde kind en ik wist dus echt niet dat dat kon...
quote:Amand schreef op 09 juni 2016 @ 19:31:

Met besparen op abonnementsgeld voor datingsites.
Ik weet niet of het forum me echt geholpen heeft. Wel ben ik er door het forum achter gekomen dat ik mijn handjes mag dichtknijpen met mijn man. Een fijne relatie met een lieve, eerlijke man zonder dat er sprake is van jaloezie of wantrouwen bij een van de twee is blijkbaar een zeldzaamheid.
Niet echt een heel concreet voorbeeld maar heb door het vele forummen wel geleerd om milder te zijn denk ik, niet meteen vol mijn eigen visie en waarheden hard te verkondigen maar - zeker bij kritiek en dergelijke - ook steeds te denken: zit daar niet misschien ook wel een kern van waarheid in?
Kruiden staan op alfabetische volgorde in het schap in de winkel, heb ik ook hier geleerd.
Mijn lievelings-chocola ken ik nav een topic op het forum.
In memoriam AnnA_C
Ik heb hechte vriendschappen over gehouden aan een topic. En uren tijdverdrijf.
In een topic onder vorige nick hebben forummers me geholpen met een liefdesbreuk met heel veel drama en een schofterige ex. Ik kon hier uithuilen, aansterken en kreeg de kracht om nu eens níet naar hem terug te rennen...

En maar goed ook, want paar maanden erna kwam ik de liefde van mijn leven tegen (voor wie ik anders totáál niet open had gestaan). Inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een zoontje. Het vivaforum heeft ook zeker mijn smaak qua mannen veranderd, heb nu een hele ongecompliceerde lieverd
quote:Annelaure schreef op 09 juni 2016 @ 20:05:

Kruiden staan op alfabetische volgorde in het schap in de winkel, heb ik ook hier geleerd.Dit, nooit geweten, maar zo makkelijk met kruiden zoeken in de rekken.
quote:OldWood schreef op 09 juni 2016 @ 20:40:

[...]

Dit, nooit geweten, maar zo makkelijk met kruiden zoeken in de rekken.Wat grappig. Dat zie je toch? (niet lullig bedoeld, oprechte verbazing)
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Ik heb laatst nog een bijzonder inventieve tip gelezen over het uitspoelen van volgeschetrn rompers die ik wellicht nog eens ga toepassen.

Hier ben ik wel nieuwschierig naar, hoe dan?

Vast met het oog op de volgescheten luiers die hier straks gaan komen
quote:Moirai schreef op 09 juni 2016 @ 20:42:

[...]

Wat grappig. Dat zie je toch? (niet lullig bedoeld, oprechte verbazing)Zou je zeggen, maar het was me nooit opgevallen tot ik het hier op viva las.
Vriendschappen, reistips, nachtelijke slappe lach, een open blik op allerlei relatievormen, van alles over seks.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven