Beetje dom maar hoe moet het?

05-12-2010 18:50 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer hier een beetje van die afbeelding neer te zetten bij je profiel maar het lukt maar niet Heb het wel geupload maar ik heb nog steeds zo een standaar grijs profielfotootje. Ik voel me een beetje dom maar krijg het niet voor elkaar hahaha.... ik werk wel van een Imac weet niet of dat het is? Thanx!
Ik zie wel een foto.
Tip: Er bestaat een zoekfunctie. Dan kun je nog tig van dezelfde topics terugvinden
Ik zie je wel hoor.
Laat maar het is geloof ik gelukt
...
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 05-12-2010 18:55
Reden: Mosterd na de maaltijd
% gewijzigd
Je bedoelt een avatar? Die staat er al hoor. Als je het zelf niet ziet: F5.
Ja ik kon het al een uur niet vinden. En dan ga ik het vragen en bingo ineens functie gevonden :-)
Dat is net als wanneer iets niet lukt en je vraag de hulp van iemand en het werkt ineens hahha
Vind je het niet vervelend om zo herkenbaar te zijn? (als je het zelf bent tenminste)
Het is Shakira :-)
Oh ik dacht al, wat ben je een mooie meid
Ik vond je al op Shakira lijken .
Hahah nou ik zie er denk ik wel goed/normaal uit. Maar ja Shakira is wel heel hoog gegrepen hihihihi. Maar dat is het leuke met zo een banner kan het allemaal :-)
haha hoe kan dat nou he Paloma :-)
Ik vind Shakira niet perse een mooie meid maar dit is wel een aardige foto van haar. Ze is natuurlijk wel een mooie meid maar ik vind haar zangkunsten abominabel dus dan is ze ook maar geen mooie meid .
quote:Yael1980 schreef op 05 december 2010 @ 19:00:

haha hoe kan dat nou he Paloma :-)Ik zat al te denken dat je een botox behandeling had ondergaan .
Tja ik denk dat je van haar stem idd wel moet houden, het is nogal smaakgevoelig vrees ik :-)
Maar goed weinig hebben denk ik hier een foto van zichzelf staan je weet nooit met welke bekende je onverwacht aan het e-mailen bent of wat dan ook hihi
ssssst niet verder vertellen
Van mij zal niemand iets horen .
:-)
"Een beetje dom", Is Maxima ook bij de Viva forum?
quote:Yael1980 schreef op 05 december 2010 @ 19:03:

Maar goed weinig hebben denk ik hier een foto van zichzelf staan je weet nooit met welke bekende je onverwacht aan het e-mailen bent of wat dan ook hihiNee hoor, gewoon van mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven